תרבות ההתבכיינות השקרים והמסכנות הגיעה לוילה

tomer1976

New member
תרבות ההתבכיינות השקרים והמסכנות הגיעה לוילה

כידוע לנו, שוכני המזרח התיכון, קיימת אסטרטגיה שלמה של עמים באיזור שמקבלים סימפטיה ואהדה בעולם בזכות בכי, מסכנות ושקרים. כמה אנחנו סובלים מה"מסכנות" של שכנינו הפלסטינאים. העולם רואה אותם כמסכנים ואותנו כצד הרע. זה הכל בזכות אסטרטגיית הבכי והמסכנות. מסתבר שזה לא רק אסטרטגיה של מדינאים פלסטינאים, זה גם חינוך שעובר בכל העם הפלסטינאי. עובדה שיש מתמודדת פלסטינאית (ככה היא מגדירה את עצמה בכל אופן) שכל האסטרטגיה שלה זה להתלונן, להגיד שלא טוב לה, שהיא מסכנה, שהיא לא שייכת, שהיא נפגעת מקידוש ומשירת התקווה. ומה שהכי נורא הוא שהאסטרטגיה הזאת, בדיוק כמו שזה מצליח במישור הלאומי, מצליחה גם לרנין. לפי מה שהבנתי, יש לה אחוזי תמיכה לא רעים. אני מאמין שאנשים קונים את העניין של ה"מסכנה". אז דעתי בעניין: היא בחרה להיות בוילה מלאה יהודים, אין לה שום זכות לבוא בטענות על קידוש או על שירת התקווה. אנחנו חיים במדינה יהודית ו2000 שנה חלמנו שיהיה לנו מקום שנוכל לקדש ולהגיד בקול ובגאווה שיש לנו נפש יהודיה ושאנחנו עם חופשי בארצנו. אז אם לא נח לה עם זה שתממש את האיומים שלה ותפרוש. לא מגיעה לה שום סימפטיה ממני או מאף אחד שחושב כמוני. ערב טוב לכולם.
 

יNOT

New member
התססה על רקע גזעני היא לא מכובדת

מה גם שיכולת למצוא מקום הולם יותר לשרשר את הפוסט הזה מאשר להתחיל נושא חדש.
 

tomer1976

New member
אין פה התססה ובטח לא על רקע גזעני

מה שאתה עושה כרגע זה התססה נגד מי שיש לו דעה נגד תרבות פסולה ונגד מתמודדת שאולי אתה אוהד. אני לא הכללתי ולא אמרתי שכל ערבי, או פלסטינאי קיבל חינוך כזה ויש לו תרבות כזאת. אין לי כלום נגד ערבים כל עוד אין להם כלום נגדי. אבל אין ספק שהתרבות הזאת קיימת, אין ספק שהיא פסולה, ואין ספק שרנין אימצה את התרבות הזאת. זו דעתי והיא ממש לא גזענית.
 

יNOT

New member
"תרבות פסולה"

זה ציטוט שלך. ואיך שלא תקרא את זה יש פה טון גזעני. מעבר לזה העובדה שאתה בטוח מעבר לכל ספק, רק מחזקת את דבריי. חוץ מזה פוליטיקה, ערבים ויחסי ישראלים זה דיון לפורום אחר. חבל להכניס פוליטיקה לפורום הזה.
 

tomer1976

New member
תרבות התבכיינות ושקרים בהחלט נחשבת פסולה

חבל שאתה לא מסכים עם זה, צר לי על החינוך שקיבלת
 

יNOT

New member
שלא יהיה לך צר על כלום

הדיעות הפוליטיות שלי אני שומר לעצמי, פה זה פורום "האח הגדול". לא פופוליטיקה.
 

tomer1976

New member
גם אני שומר לעצמי את דעותי הפוליטיות

ולא דיברתי פה אפילו מילה אחת על פוליטיקה, דיברתי על התנהגות שלדעתי נחשבת פסולה. אני חונכתי ששקרים זה רע ושלקבל סימפטיה בגלל שאני בוכה זה לא טוב. מפה עד פוליטיקה הדרך עוד ארוכה. גם אם ערן היהודי הימני היה מתבכיין הייתי כותב את אותו דבר ומחליף את השם רנין בשם ערן.
 

droriko

New member
יש גם תרבות ישראלית פסולה

קוראים לזה "הישראלי המכוער" . האם זה אומר שכל הישראלים הם כאלה?
 

droriko

New member
אין שום דבר גזעני במה שאמר

זו דעה לגיטימית שלו הוא אישית חושב שזה תרבות פלשטינאית , אני אישית חולק עליו חושב שזו סתם ילדותיות ופרובוקטוריות בשקל (למרות זאת יש לי סימפטיה אליה, יש בה משהו אמיתי בלי קשר לדעתי) אבל הוא לא אמר בשום מקום שזה מאפיין את כל הערבים
 

יNOT

New member
לדעתי כן, אתם יכולים לאמר שאני טועה זכותכם

אבל בכל זאת זה לא פורום לדיון מהסוג הזה. תשאירו פוליטיקה בחוץ אלא אם כן, אין לכם דבר אחר לדבר עליו.
 
הכי גזענית בוילה זאת רנין

היא מעלה להדחה רק יהודים!!! לעומת זאת אין אף יהודי שמעלה להדחה רק ערבים!!
 

יNOT

New member
חחחחחחחחח

כבר ציינו את הבדיחה הזו , זו הייתה בדיחה של שעת לילה מאוחרת.
 
למעלה