subculture
New member
תרבות? הקליפים?
זו כמובן רק דעתי, אבל אנשים, אתם חיים בסרט - לדעתי. קליפים זה לא תרבות, אלא פשוט פרסומות ארוכות עם מוזיקה שמפיקות חברות התקליטים והזמרים מתבקשים לרקד שם כמריונטות, לעתים אף בניגוד לרצונם, כדי שהאלבום החדש שלהם ימכור. הם רוצים ליצור הזדהות של אנשים שנוחים להשפעה, בעיקר בני נוער, שגם יש להם דמי כיס או כמה שקלים מעבודה בבורגר קינג, שייקנו עוד ועוד דיסקים וייממנו את המכונה המשומנת והצינית כל כך שמשעבדת את האמנות לצרכי אלוהי הממון. בין קליפ לקליפ יש גם פרסומות ושטיפות מוח לטובת חברות סלולרי, טמפונים, רד בול וכל נעל ספורט שלא תהיה, עם הצהרות נבובות כמו "תהיה אתה בעצמך"! "אל תשים על אף אחד"! "ג´אסט דו איט" - נו, תעשו לי טובה, עם הכוונות החינוכיות. פשוט מנסים לשעבד אנשים למותגים. ומה זה בעצם מותג - זה למשל בגד רגיל לגמרי רק עם פרסומת מודפסת עליו. אנחנו משלמים יותר כסף על בגד בשביל הזכות ללבוש פרסומת.
זו כמובן רק דעתי, אבל אנשים, אתם חיים בסרט - לדעתי. קליפים זה לא תרבות, אלא פשוט פרסומות ארוכות עם מוזיקה שמפיקות חברות התקליטים והזמרים מתבקשים לרקד שם כמריונטות, לעתים אף בניגוד לרצונם, כדי שהאלבום החדש שלהם ימכור. הם רוצים ליצור הזדהות של אנשים שנוחים להשפעה, בעיקר בני נוער, שגם יש להם דמי כיס או כמה שקלים מעבודה בבורגר קינג, שייקנו עוד ועוד דיסקים וייממנו את המכונה המשומנת והצינית כל כך שמשעבדת את האמנות לצרכי אלוהי הממון. בין קליפ לקליפ יש גם פרסומות ושטיפות מוח לטובת חברות סלולרי, טמפונים, רד בול וכל נעל ספורט שלא תהיה, עם הצהרות נבובות כמו "תהיה אתה בעצמך"! "אל תשים על אף אחד"! "ג´אסט דו איט" - נו, תעשו לי טובה, עם הכוונות החינוכיות. פשוט מנסים לשעבד אנשים למותגים. ומה זה בעצם מותג - זה למשל בגד רגיל לגמרי רק עם פרסומת מודפסת עליו. אנחנו משלמים יותר כסף על בגד בשביל הזכות ללבוש פרסומת.