תרגיל שביצעה חנות להשכרת וידאו
חברה שלי רכשה לאחרונה מנוי להשכרת סרטי וידאו בחנות כלשהי. זמן קצר לאחר הרכישה הודיעו לה בחנות שהוחלט לא להביא יותר סרטי וידאו חדשים אלא רק די.וי.די. כששאלה למה מכרו לה מנוי אם ידעו שמפסיקים להשכיר וידאו נאמר לה ש"לא ידעו" והציעו לה לרכוש מכשיר די.וי.די. כדי שתוכל להמשיך להנות מסרטים חדשים. הצעתי לה לפנות חזרה לחנות ולדרוש שיוחזר לה הכסף ששולם עבור המנוי מאחר והם מפרים את ההתחייבות שלהם כלפיה. האם יש עוד משהו שניתן לעשות (במיוחד במידה והם יסרבו להחזיר את כספה)?
חברה שלי רכשה לאחרונה מנוי להשכרת סרטי וידאו בחנות כלשהי. זמן קצר לאחר הרכישה הודיעו לה בחנות שהוחלט לא להביא יותר סרטי וידאו חדשים אלא רק די.וי.די. כששאלה למה מכרו לה מנוי אם ידעו שמפסיקים להשכיר וידאו נאמר לה ש"לא ידעו" והציעו לה לרכוש מכשיר די.וי.די. כדי שתוכל להמשיך להנות מסרטים חדשים. הצעתי לה לפנות חזרה לחנות ולדרוש שיוחזר לה הכסף ששולם עבור המנוי מאחר והם מפרים את ההתחייבות שלהם כלפיה. האם יש עוד משהו שניתן לעשות (במיוחד במידה והם יסרבו להחזיר את כספה)?