תרגיל שיווק קצר לשבת...

Benkok

New member
תרגיל שיווק קצר לשבת...

נניח שחבר הכי טוב שלכם פתח מועדון בבנגקוק, ונניח שהוא פתח את המועדון בתקופה לא משהו מבחינת הכלכלה העולמית ומבחינת תפוסת התיירות בעיר, ונניח שיש תחרות לא פשוטה בסצינת חיי הלילה המקומית, ונניח שאתם רוצים לעזור לו למלא את המקום (נניח לרגע שאין לכם אינטרס כלכלי, אתם עושים את זה בתור עזרה נטו לחבר קרוב) נניח שיש לו כבר צוות מרקטינג של מפגרים שמשחקים כל היום בתארי מנהל שיווק, מנהל PR, מנהל אירועים אבל תכל'ס לא הייתם נותנים להם לנהל לכם את הלו"ז של גירוד העכוז השמאלי... נניח שאחרי בקבוק גרייגוס משובח באתם עם רעיון גאוני שתיקחו על עצמכם את כל הנושא של סגירת אירועים במקום (שוב, בלי אינטרס כלכלי) אחרי כל ההנחות האלה, הגיע הזמן לעבוד... קצת על המקום - מיקום - מרכז בנגקוק, על עורק התנועה הצפוף ביותר בעיר. אין בעיות חניה. (יושב על סוי 35 של פצ'בורי, מאה מטר אחרי הפנייה לצ'יטלום) סגנון - בגדול סגנון ניו-יורקי, משחקי תאורה יכולים להפוך את המקום מדיסקוטק ללאונג'. קאפאסיטי - ישיבה 200 איש (50 מסביב לבר + ארבע פינות של פלוס מינוס 35 איש כל אחת), סה"כ אפשר להכניס 800 איש ואף אחד לא ייחנק. הכיוון הכללי, כמו שאמרתי, הוא אירועים סגורים, צריך לפנות לקבוצות סגורות שיש להם מכנה משותף קודם, שיכולות להביא בערב 300-400 איש בלי שיווק מסיבי והסתמכות על לקוחות שיבואו או לא יבואו... הנה לכם תרגיל לשבת...תודו שאחרת היה לכם משעמם...
 

פ82

New member
זה לא יהיה פשוט

לדעתי דבר ראשון חבר שלך צריך לפטר את ה"צוות שיווק" שלו ולשכור coyotes.
 

rambling

New member
כמה רעיונות

דברים שבטח חשבת על רובם, אם לא כולם, אבל זה בינתיים זה מה שבא לי לראש לגבי גופים שיכולים לסגור מקום בארוע: חברות בינוניות ומעלה, שגרירויות, משרדים ממשלתיים, צבא, ארגוני סטודנטים / אוניברסיטאות, מועדוני ספורט (גולף, כדורגל, ראגבי וכאלה), סוכנים של סלבריטאים, גופים פוליטיים, מסיבות של יחצנים כמו משווקים ויבואנים גדולים, נגיד של נדל"ן, מותגים יוקרתיים, רכבים לאלפיון העליון וכאלה. העניין הוא שצריך להכניס רגל בדלת, לפתח קשרים וכו' וזה החלק הקשה יחסית.
 

yulypis

New member
שיווק

היי, לפי התמונות שצירפת המקום ניראה איכותי מאוד. מה שאני הייתי מציע זה פשוט מאוד להכניס אותו לאחד מהאתרים שמשווקים ומפרסמים את חיי הלילה בבנגקוק לתיירים וגם למקומיים הטרנדיים שבינהם. אחד מהאתרים האלו הוא : http://www.vipbangkok.com/ הוא מציע הסברים ותמונות של המקומות החמים בבנגקוק והוא מעוצב בצורה יפה. הכנסת המקום שלך לאתר כזה ודומיו יתן לך פוש שיווקי ענק לדעתי ולא אמור לעלות הרבה.
 

Benkok

New member
אחלה רעיונות, תודה

יש כמה כיוונים ונתחיל לעבוד עליהם השבוע. וכמובן, בלי קשר, אתם כולכם מוזמנים למועדון. זה באמת מקום טוב ואני מקווה שהוא יצליח להתמלא כמה שיותר מהר.
 

קרלטון

New member
תגובה

זה נראה לי ממש מייגע לנסות למלא את המקום עם קבוצות, כל אחת מהן תבוא פעם אחת בחיים, או פעם אחת בשנה, והוא יצטרך שוב ושוב לחפש עוד ועוד קבוצות, מי יודע איפה. זה נראה משהו סיזיפי, לכמה קבוצות אפשר כבר להגיע. כלומר לדעתי קבוצות זה טוב אבל הרבה דגש צריך להיות על להביא אנשים גם בצורות אחרות. רוצים שאנשים יחזרו שוב ושוב. אז חוץ מפרסום רגיל פה ושם ובלה בלה בלה סטנדרטי, הייתי הולך על סלבס. לנצל קשרים קיימים שלו (ואם אין לו אז שיבנה אותם) כדי להביא מפורסמים, להזמין במקביל כמה עיתונאים, אולי במסגרת הפתיחה החגיגית או איזה אירוע לכבוד לא-יודע-מה, להכניס את המקום למגזינים המקומיים ולהתחיל לבנות לו את השם. למתג את המקום גבוה. גילוי נאות: מעולם לא שיווקתי מועדונים, דיסקוטקים, או משהו שמתקרב לחיי לילה. בכלל, בזמן האחרון חיי לילה אצלי זה אומר לראות סרט שצרבתי מהאימיול מ-9 עד 11 בלילה במקום ללכת לישון. אז להתייחס בהתאם
 
מהנסיון שלי - ויש נסיון ../images/Emo157.gif

זה נשמע כמו באמת תרגיל בשיווק מהמכללה למינהל הל הל . אבל תתחיל מה ..למה שאנשים יבואו למקום הזה? ותמצא יתרון יחסי אחד על פני המתחרים ומשפט קונספט מוגדר . אחר כך הרעיונות יזרמו כמי נהר מפכים. מהנסיון שלי ביחצנו"ת פרסום ומועדונים : מי שלא מוכן ללקק טוסיקים של מאות אנשים , לנהל רשימות תפוצה , להתקשר ולתת עוד ליקוקון שיבואו , יהיה לו מאד קשה בעסק הזה . והוא יאלץ לקחת כוסית רצח עם שם טוב בסצנה שיודעת לעשות בדיוק את זה בשביל אחוזים מהקופה. :) אם בכל זאת חפצה נפשך לתת כתף בשיווק המקום - תתחיל מהפצת שמועה יזומה על המקום . לדוגמא (רעה): באחד המועדונים שפעם עבדתי עימו הפצנו שמועה יזומה בעיר שמי שקונה משקה לבחורה במקום והבחורה מסכימה לקחת ממנו את המשקה זה אומר שהיא מעוניינת בסקס. כן כן טקטיקה מטונפת משהו ולא מומלצת למקום שמנסה לשמור על השם שלו . אבל it worked like a charm . עשיתי הרבה מאד דברים כאלה בחיי כפרסומאי בתקציבים ענקיים ובתקציבים זעומים וגיליתי תוך כדי לימוד מעשי תאירוטי ומה לא - את המובן מאליו: אין בעולם כלי פרסומי אחד שיעיל כמו פה לאוזן. פניה לועדי עובדים למיניהם וקהלי יעד זה בדרך כלל למקום מת לא למקום עובד . זה הקלף האחרון בחפיסה . נ.ב חודש מהיום אני מתחיל שותפות עם אתר היכרויות הראשון בתיאלנד (מאז 1998) - ואנחנו בדיוק תופרים את התוכנית של לעבוד עם מועדונים בעיר - יש למה לחכות:)
 
וכמובן כמובן שחכתי להוסיף

אני לא יודע מה עשיתם בעבר עם המועדון ומה התפוסה עכשיו . אבל הדרך הטובה ביותר ליח"צן מועדון הוא ליח"צן מסיבה ספציפית. תתחילו בלפמפם מסיבה אחת . ואל תשכחו - להודיע לאנשים במסיבה (דרך פלייארים או רמקולים) שיבואו בימים ה. א. או גימל . כי יש ליין כזה וכזה.
 
למעלה