תרופה בדוקה לפסוריאזיס - הכל כתוב בתורה !!!

תרופה בדוקה לפסוריאזיס - הכל כתוב בתורה !!!

היי לכולם ,
נכנסתי לעמוד על מנת לחלוק עם כולכם את התרופה האמיתית לפסוריאזיס.
כחלק מתהליך תשובה שעברתי לאחרונה , נוכחתי לגלות כי כל הרפואות וכל הישועות וכל ההוראות לחיים טובים מאושרים ומוצלחים מופיעים בתורה הקדושה שלנו !!!!
סבלתי מפסוריאזיס כ 10 שנים ! זה התחיל לי בצבא בתחילה בקרקפת , ומשנה לשנה זה היה מחמיר ומתפרץ בעוד מקומות בגוף , ברגליים, בידיים , באוזניים וכו'.........
עד שהגעתי לשיעור תורה ושמעתי שיש סגולה להינצל ממחלות והיא נקראת פת שחרית הכוונה למאכל הראשון שנכנס לפה בבוקר לאחר שמתעוררים. במהלך הלילה שהגוף ישן הוא עובר כל מיני תהליכים ופולט המון רעלים (אני לא בקיאה בזה אני בטוחה שיש פה מביני עניין שיכולים להסביר את התהליך שעובר הגוף באופן מקצועי) בכל אופן וכשבבוקר אוכלים לחם והוא נכנס לנערכת העיכול יש לו יכולת לספוח את כל הרעלים ולטהר ולנקות את הגוף. פת שחרית זה קמיע בדוק שמרפא חולים. הלחם = אותיות מחלה , לכן רמזו חכמים שהלחם מציל ממחלות (אם מברכים עליו) .זמן אכילת פת שחרית זה עד חצות היום , וכדאי להקפיד לאכול יום יום ארוחת בוקר עם לחם הכמות צריכה להיות 56 גרם שזה שווה ערך ל2 פרוסות של לחם פרוס. כתוב בגמרא שנכתבה לפני 2000 שנה כך :

"מחלה ששמונים ושלשה חלאים תלוין במרה וכולן פת שחרית במלח וקיתון של מים מבטלתן ת"ר י"ג דברים נאמרו בפת שחרית מצלת מן החמה ומן הצנה ומן הזיקין ומן המזיקין ומחכימת פתי וזוכה בדין ללמוד תורה וללמד ודבריו נשמעין ותלמודו מתקיים בידו ואין בשרו מעלה הבל ונזקק לאשתו ואינו מתאוה לאשה אחרת והורגת כינה שבבני מעים וי"א אף מוציא את הקנאה ומכניס את האהבה (בבא מציעא דף קז)

אני אישית כבר במשך 3 חודשים מקפידה לאכול יום יום ארוחה ראשונה של הבוקר עם לחם , בימים דחוקים שבהם אין לי זמן לאכול לחם אני אוכלת מזונות שהם מאפים וברוך השם זה פשוט נעלם.
הרבנית באותו השיעור שניגשתי אליה ופירטתי לה ממה אני סובלת הבטיחה לי שאם אקפיד לאכול כל יום לחם אנצל ממחלת העור וההסבר שלה היה שכך גילו לנו חכמינו לפני 2000 שנה את המעלה האדירה של פת שחרית.
הייתי חייבת לשתף אתכם שהלוואי ותיגאלו מכל הטיפולים והתכשירים והמשחות והסבל הנורא שלא המחלה הזאת , בזכות המנהג הטוב הזה. אמן ובהצלחהההההההה.
 
למעלה