תרשים זרימה

A:

אם היא מדברת או מתנהגת אליך לא יפה, הסבר לה למה זה לא יפה ובקש שתפסיק.
אם היא תתעקש להתנהג אליך לא יפה, צעק עליה שזה לא יפה ושתפסיק.


B:
אם היא עושה או אומרת דבר נחמד במיוחד, גע בה.
אם היא נוגעת בך יותר קרוב או באותה מידת קרבה שאתה נוגע בה, קרב את המגע בה.


1:

הצטרף למסגרת כמו חוג או לימודים, שעוסקת בנושא שמעניין אותך.
פנה לבחורה שתחבב במסגרת.
ספר לה מה אתה עושה במסגרותיך.
שאל אותה מה היא עושה במסגרותיה.
ספר לה מה אתה עושה בתחביביך.
שאל אותה מה היא עושה בתחביביה.
החלף מספרי טלפון.

2:

התקשר אליה.
A
ספר לה מה עשית במסגרותיך לאחרונה.
A
שאל אותה מה עשתה במסגרותיה לאחרונה.
A
ספר לה מה עשית בתחביביך לאחרונה.
A
שאל אותה מה עשתה בתחביביה לאחרונה.
A
קבע פגישה.
A


3:

היפגש אתה.
ספר לה מה עשית במסגרותיך לאחרונה.
A
B
שאל אותה מה עשתה במסגרותיה לאחרונה.
A
B
ספר לה מה עשית בתחביביך לאחרונה.
A
B
שאל אותה מה עשתה בתחביביה לאחרונה.
A
B
חזור ל – 2.
 
נערך לאחרונה ב:

mיטלמן

Well-known member
פספסתם,
מה שטוב בתרשים זרימה זו הבהירות וביטול הצורך לקרוא טקסטים מייגעים.
מסתכלים, מבינים, אם לא עוד מבט יותר
דקדקני, והבנת.
מה אתם עשיתם? עייפתם, התשתם, ועוד.
 
פספסתם,
מה שטוב בתרשים זרימה זו הבהירות וביטול הצורך לקרוא טקסטים מייגעים.
מסתכלים, מבינים, אם לא עוד מבט יותר
דקדקני, והבנת.
מה אתם עשיתם? עייפתם, התשתם, ועוד.
מיטלמן, למי התכוונת שהחמיץ את המובנות? אני או ברנדט?
 
למעלה