תשדירים למניעת תאונות דרכים

תשדירים למניעת תאונות דרכים

. מכאיבה למשפחות שאבדו את יקיריהן התאונות 2. לא אפקטיוית - מעוררת את מנגנון "לי זה לא יקרה" 3. גורמת לאנשים להחליף ערוץ (דווקא בנסיעה של 100 קמ"ש) 4. משפיעה לרעה על ילדים. בבוקר, כשלוקחים את הילד לגן, לא מומלץ שישמע את הקריינות: "אמא לא תחזור יותר, היא נהרגה בתאונת דרכים" אני קוראת לכלכם בבקשה לשלוח מייל עם דרישה להוריד את הפרסומות הללו מגלי האתר. כתובת גל"צ [email protected] כתובת נציב תלונות הציבור בערוץ 2 [email protected] דרך אגב, יש גם פרסומות, מזעזעות לא פחות בטלוויזיה שפניית הציבור גרמה להחלטה לשדר אותן רק לאחר שעה עשר בלילה
 

אלה_ה

New member
"למה הבקבוק התפוצץ?" ../images/Emo7.gif

דוגמא אישית-אני הולכת לקניות עם הילד (שנתיים וקצת). פתאום הוא שואל אותי בהתרגשות "למה הבקבוק התפוצץ?". לקח לי כמה שניות טובות להבין למה הוא מתכוון. הוא ראה (הרבה לפני 10 בלילה) כמה פעמים את התשדיר על הילד שנדרס במעבר חציה ובקבוק החלב המוכתם בדם נופל ומתרסק. אז ברור שהוא לא מבין את הקטע של הילד הנדרס אבל הוא מבין שמשהו לא טוב קרה וחוזר על השאלה הזו הרבה פעמים במקומות לא צפויים. אני הייתי מפטרת את הפירסומאי שהמציא את הפרסומות האלו
 

איליין

New member
פירסומות

קראתי את מה שכתבת ואישית אני חושבת שזה ממש לא נכון...הפירסומת על הבקבוק משודר החל מ 20:00 בערב ולפי דעתי ילד בן 2 וקצת לא צריך לראות טלויזיה בשעות כאלה..ואם כבר מדברים הפירסומת יכולה רק ללמד ילדים ונהגים להיות זהירים יותר כאשר חוצים את הכביש. לפי דעתי הפירסומת של FOX שהיתה היא הרבה הרבה יותר גרועה!! באופן עקרוני תביני שהילד גם קולט דברים אחרים שאנחנו לא מודעים לרמת הקליטה שלהם ריבים בבית למשל צעקות....וכו´
 

anat30g

New member
בקיצור - לא לתת לילדים לראות עורץ 2

הפרסומת הזאת שודרה בשעות מוקדמות יותר - עד שהתעורר הפולמוס כנגדה. זאת פרסומת מזעזעת - אבל לדעתי אינה אפקטיבית... מהסיבות שנמנו כאן. גם הפירסומות האחרות זאת של פוקס ואפילו זאת של ערוצי הסרטים בכבלים שמשודרים בכל שעות היום מעוררות בי אי נוחות (בפרסומת לערוצי הכלבים מראים כמה שניות מאיפריית החושים) - אני לא מדברת על קליטה של ילד בן שנתיים... אבל ילד לא נשאר בן שנתיים לנצח ובגיל 4 יש לו שאלות קצת יותר מביכות... אפילו הפרומואים לתוכניות של הערות מזעזעות לפעמים... בקיצור - חוץ מהופ ובחדר של חני - אני לא חושבת שיש להם מה לראות שם. ענת
 
באתר הרשות למניעת תאונות דרכים

יש סקר בנושא התשדירים הנ"ל. אתם מוזמנים להשתתף ולחוות את דעתכם (לתשומת לבכם, מדובר ספציפית על התשדירים המשודרים בימים אלה, לא על פרסומות להעלאת המודעות באופן כללי). כתובת הרשות למניעת תאונות דרכים היא http://bd.mot.gov.il/admin/skarim/Seker_Shela.asp
 
אשמח להמליץ על עוד כמה סיבות

טובות לא לראות ערוץ 2 (הכל קשור לפרסומות). לגבי משרד התחבורה - יושבים שם אנשים - איך נומר את זה - לא לגמרי מחוברים בראש. גם בביתי שלי יש שיחות בעניין ואתמול בדיוק הסביר לי עומר בן ה-כמעט 6 שזה בעצם בובות וקטצ´ופ מרוחים על הכביש אז לא צריך להבהל מזה. נרגעתי.
 

inbale

New member
אני לא יודעת למה כל כך ממהרים

להשקיע אנרגיות בעצומה נגד פרסומת ולא בעצומה נגד תאונות הדרכים. אז אולי פשוט מסבירים לילדים שבכביש נזהרים ושמכונית זה דבר מאוד מסוכן. נכון הפרסומת מזעזעת אבל זאת בדיוק המטרה - לנער את כולנו - שכל פעם שאנחנו יושבות במכונית הילד שלנו יגיד לנו אמא סעי לאט ובזהירות. שכל פעם שנכנס למכונית יחזור לנו הבזק של זעזוע שיוריד את הרגל מהגז. זה קורה מול העינים שלנו ואנחנו יושבים ושותקים ולא עושים כלום. אז פירסומאי אחד עשה. אני אישית מצדיעה לו!!!!!!!!!!!!!
 

אלה_ה

New member
לפי ידיעות אחרונות את בחברה טובה

סקר שערכה הרשות לבטיחות בדרכים העלה כי 86% מהציבור חושב שרק תמונות קשות כאלו יעשו את העבודה. אבל מה עם מבחן התוצאה? בשבוע החולף נהרגו 17 בני אדם
 

נעה גל

New member
כי את ההשקעה לדעתי, צריך לעשות

בחינוך של הציבור הנוהג. ולא רק בכל מה שקשור בנהיגה. אלא גם באדיבות וסובלנות. אנשים מזדעזעים מפרסומות, אבל יוצאים החוצה ו"חותכים" על הכביש, נדחפים בפקקים, עוקפים בצורה מסוכנת ובעיקר, בטוחים שלהם זה לא יקרה.
 
למעלה