תשובה לשאלה לגבי תחנת רכבת בצ.רעננה (531+ 4 )
קבלתי תשובה מהחברה הלאומית לדרכים, שאלתי היתה למה לא תהיה כניסה לתחנת הרכבת העתידית בצ.רעננה מרכז (צומת 531 וכביש 4) מצד רעננה, קבלתי תשובה נטולת תוכן ממשי. תפתחו אתר מפות ותראו כמה התחנה הזו תהיה קרובה פיזית לדרום רעננה, אך רחוקה בפועל עקב הצורך לחצות את כביש 4 ולהיכנס מהצד של כפר סבא. נקווה שאני טועה בפרשנות בתוכניות, או שמישהו יתעורר "שם למעלה" ויבין שתחבורת המונים צריכה להיות נגישה להמונים.
א.נ.,
הנדון: מענה לפנייתך מספר E00000003814
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.
מבדיקה שבוצעה מול גורמי המקצוע בחברה נמסר כי נושא תכנון הנגישות לתחנת הרכבת נשוא
פנייתך – רעננה דרום התבצע בהתחשב בפיתוח העירוני והתחבורתי של האזור נשוא פנייתך, בין
היתר, בפיתוח אזור השרון וההפרדה מפלסית בצומת רעננה מרכז )אחוזה(.
לאור האמור לעיל, לא נמצא צורך לנגישות נוספת.
אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
עינת דהאן
מנהלת מחלקת שירות לקוחות
קבלתי תשובה מהחברה הלאומית לדרכים, שאלתי היתה למה לא תהיה כניסה לתחנת הרכבת העתידית בצ.רעננה מרכז (צומת 531 וכביש 4) מצד רעננה, קבלתי תשובה נטולת תוכן ממשי. תפתחו אתר מפות ותראו כמה התחנה הזו תהיה קרובה פיזית לדרום רעננה, אך רחוקה בפועל עקב הצורך לחצות את כביש 4 ולהיכנס מהצד של כפר סבא. נקווה שאני טועה בפרשנות בתוכניות, או שמישהו יתעורר "שם למעלה" ויבין שתחבורת המונים צריכה להיות נגישה להמונים.
א.נ.,
הנדון: מענה לפנייתך מספר E00000003814
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.
מבדיקה שבוצעה מול גורמי המקצוע בחברה נמסר כי נושא תכנון הנגישות לתחנת הרכבת נשוא
פנייתך – רעננה דרום התבצע בהתחשב בפיתוח העירוני והתחבורתי של האזור נשוא פנייתך, בין
היתר, בפיתוח אזור השרון וההפרדה מפלסית בצומת רעננה מרכז )אחוזה(.
לאור האמור לעיל, לא נמצא צורך לנגישות נוספת.
אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
עינת דהאן
מנהלת מחלקת שירות לקוחות