תשובות מנסיון האישי שלי- תרומה חלקית לצה"ל

benjamin20

New member
תשובות מנסיון האישי שלי- תרומה חלקית לצה"ל

המון אנשים שלא עושים צבא או שעושים שירות חלקי בצבא ויוצאים על נפשי דואגים לגבי העתיד בכלליות. אז רציתי לספר קצת מהניסיון שלי. אני עוד מעט בן 21, חילוני. בצה"ל שירתתי תקופה של חודשיים בלבד בחיל המשטרה הצבאית. יצאתי נפשי על סעיף "אישיות מופנמת". באזרחות התקבלתי עד כה לכל מקום עבודה, תחילה בסינמטק ואחרי זה בחברת מחשבים גדולה לבניית אתרים באינטרנט. היום אני תוכניתן שעובד במשרה מלאה. ההמלצה שלי לכל מי שיוצא מהצבא היא- ליישר את הגב, להרים את הראש ולייצב את עמוד השדרה! אף נאד כמו שטרן וחבריו הפאשיסטים לא ירצחו את הדימוי שלכם. כל מי שמוציא את המילה "משתמט" הוא בן אדם שכועס שביזבז את הזמן שלא בצבא. אני למדתי שיהיה לכל מי שיצא בהצבא בעיות במקומות תעסוקה אך ורק אם יציג את עצמו לא נכון. זה הכל באופן הדיבור וההצגה שלכם. אם אתה מדבר בביטחון המעביד יקח אותך לעבודה בביטחון רב. דוגמה מחיי הפרטיים: לאחרונה התחלתי בהתנדבות במשטרת ישראל. עכשיו את שואלים את עצמכם- איך אם יצאתי על נפשי נתנו לי להתנדב במשטרה? - פשוט מאוד, נעמדתי מול בן אדם שהדרגה שלו מקבילה לאלוף משנה בצבא ואמרתי לו את כל האמת- שיצאתי נפשי שאני עובד אך שאני מעוניין לתרום. שבועיים אחרי זה הוא נתן לי נשק והוא מאוד התרשם ממני בגלל שדיברתי בביטחון. מקווה מאוד שאנשים נוספים יתחילו לפתח את הביטחון שלהם בחזרה, כי אם לא אז אתם חיים בסבל.
 

Ambious

New member
כל מילה בסלע

הכל מתחיל ונגמר בביטחון עצמי. לא צריך לשקר בראיון עבודה, לא צריך ליפות את האמת - צריך רק ביטחון עצמי. גם אני כבר שנים מתנדב במשטרה, לא היתה לי בעיה בשום ראיון עבודה, ואני מקווה שאנשים אחרים שגם שוחררו מהצבא מסיבות כאלה או אחרות ילמדו שהכל תלוי בביטחון העצמי שלכם.
 

EgeBamayasi

New member
אני חושב שצריך לענות שזו סיבה בריאותית

וכמו כל סיבה בריאותית זה סודי ולענות למראיין שזה חסוי ולהסביר לו בצורה יפה שהחוק אוסר עליו לשאול את השאלה אני חושב שזה עדיף הרבה יותר מלשתף פעולה עם המראיין ולגרום לו לחשוב שזה נורמה, למרות שזו עבירה על החוק
 

TCS VICTORY

New member
מה אתם כל כך מתלהבים? הבחור תוכניתן

בשוק העבודה בהיי-טק יש מחסור כל כך גדול בעובדים שלא מזיז להם אם הוא שירת שירות מלא, העיקר שימצאו סוף סוף מתכנת.
 
למעלה