תשובת רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
תשובת רכבת ישראל

תשובת רכבת ישראל
על פנייתי מערב החג בעקבות הבלאגן שהיה ברכבת מבאר שבע. השירשור המקורי עבר עמוק פנימה ומאחר ועברו 72 הוא לא יחזור חזרה, אז אני מבין כאן את תשובת הרכבת שהגיעה כעת במייל : לכבוד מר ארז א.נ., הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב ובברכת שנה טובה וחתימה טובה, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000 וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il כשתגיע תשובה יותר מעמיקה אמשיך ואעדכן את הפורום.
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif

תשובת רכבת ישראל
על פנייתי מערב החג בעקבות הבלאגן שהיה ברכבת מבאר שבע. השירשור המקורי עבר עמוק פנימה ומאחר ועברו 72 הוא לא יחזור חזרה, אז אני מבין כאן את תשובת הרכבת שהגיעה כעת במייל : לכבוד מר ארז א.נ., הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב ובברכת שנה טובה וחתימה טובה, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000 וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il כשתגיע תשובה יותר מעמיקה אמשיך ואעדכן את הפורום.

נקווה שאלו לא מילים יפות, ושתהיה תשובה יותר מעמיקה.
 

fireman

New member
אמממ.....

עלול או עשוי לקבל ?
יש הבדל בין שני הדברים...
אמממ.....
יכול להיות שתקבל מכתב תשובה אך לדעתי יש סבירות שמניסיון העבר, כאשר הם שולחים תגובה שהעניין מועבר לגורם אחר לטיפול רוב הסיכויים שתקבל טלפון בקרוב.
 

ארזS

New member
נחיה ונראה

אמממ.....
יכול להיות שתקבל מכתב תשובה אך לדעתי יש סבירות שמניסיון העבר, כאשר הם שולחים תגובה שהעניין מועבר לגורם אחר לטיפול רוב הסיכויים שתקבל טלפון בקרוב.
נחיה ונראה
ונקווה לטוב.
 
ארז, אתה לא שם לב שזו תגובה

תשובת רכבת ישראל
על פנייתי מערב החג בעקבות הבלאגן שהיה ברכבת מבאר שבע. השירשור המקורי עבר עמוק פנימה ומאחר ועברו 72 הוא לא יחזור חזרה, אז אני מבין כאן את תשובת הרכבת שהגיעה כעת במייל : לכבוד מר ארז א.נ., הנדון: פנייתך לרכבת ישראל תודה על פנייתך לרכבת ישראל, פנייתך התקבלה והועברה לגורמים המקצועיים המטפלים בנושא. עם בירור הפרטים וגיבוש התשובה נשיבך בהקדם. בתקווה כי תמשיך להשתמש ולהינות משירותי רכבת ישראל. בכבוד רב ובברכת שנה טובה וחתימה טובה, יריב אגמון ממונה פניות הציבור רכבת ישראל תשומת הלב מופנית כי לרשותך עומד גם שירות לקוחות ארצי בטלפון מס' 03-5774000 וכן אתר אינטרנט שלנו אשר כתובתו : www.israrail.org.il כשתגיע תשובה יותר מעמיקה אמשיך ואעדכן את הפורום.
ארז, אתה לא שם לב שזו תגובה
אוטומאטית ולא מענה של אדם אשר קרא את מכתבך? שים לב, אין בתשובה ולו מילה אחת שמתייחסת לתוכן של מכתבך שלך. אם היה פה ולו ברמז התייחסות כלשהי ולו ברמת התירוץ לכך שיש עומס הרי שזו היתה הוכחה שמישהו כן קרא והתייחס. זה לא אומר שהם לא קראו או יקראו ולא יתייחסו (בלשון עתיד), אבל ממה שקראתי עד כה אין ולו בדל בדלו של התייחסות.
 

ארזS

New member
זה ממש ברור כשמש בצהרי היום

ארז, אתה לא שם לב שזו תגובה
אוטומאטית ולא מענה של אדם אשר קרא את מכתבך? שים לב, אין בתשובה ולו מילה אחת שמתייחסת לתוכן של מכתבך שלך. אם היה פה ולו ברמז התייחסות כלשהי ולו ברמת התירוץ לכך שיש עומס הרי שזו היתה הוכחה שמישהו כן קרא והתייחס. זה לא אומר שהם לא קראו או יקראו ולא יתייחסו (בלשון עתיד), אבל ממה שקראתי עד כה אין ולו בדל בדלו של התייחסות.
זה ממש ברור כשמש בצהרי היום
ולא טענתי אחרת...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה