תשלום אוכל לעובדת זרה

  • פותח הנושא otn
  • פורסם בתאריך

otn

New member
תשלום אוכל לעובדת זרה

שלום,
עובדת זרה החלה לעבוד אצל אימי. היא מעדיפה לקנות לעצמה את האוכל. מבקשת 250 שח לשבוע. אני מתלבטת גם בגלל ההוצאה וגם נראה לי לא נעים שתכין סלט לה מירקות שלה ולאמא שלי ומבקריה סלט אחר.
מה נהוג?
איזה סכום סביר?
תודה.
 
שלא תעבוד עליך

זה לא משנה אם היא רוצה מלפפונים אחרים או לא. זה עדיין נכנס לסל הוצאות המזון. בין אם היא הייתה אוכלת את אותו האוכל של אמא שלך, או לא אוכלת את אותו האוכל, הוצאות המזון היו גדלות כי צריך להאכיל עוד פה ובכל מקרה האוכל על חשבונך, לא משנה מה היא אוכלת.
את יכולה לנכות עד 25% מהשכר שלה על הוצאות שוטפות, בכללן מזוןhttp://www.kav-lamaasik.co.il/contents/page.asp?contentPageID=489
 

xfwind

New member
העובד שהיה והעובדת הנוכחית עושים קניות משותפות

גם להם וגם למטופל. אין מגבלה על הסכום ובתוכו יש גם פריטים שהעובדת קונה לעצמה. למזלי שניהם ידעו את הגבולות ולא הגזימו. מידי פעם אני מראה לה איך קונים יותר בזול (צהובה פרוסה באריזה מול מעדניה למשל).

קשה לי להשוות כי אמא שלי אוכלת כיום חלק מהארוחות שלה במרכז יום לקשיש (בוקר וערב, חמישה ימים בשבוע). בד"כ הקניות (מטופלת ועובדת זרה) מסתכמות בכ-180-250 ש"ח לשבוע).

יותר מזה - לפעמים לקחתי את העו"ז לחנות "מזרח/מערב" - שיקנו מה שבא להם על חשבוני. (לא עברנו את ה-150 ש"ח). לעיתים קונה לה דגים בשוק והיא מקפיאה ומבשלת בזמנה הפנוי - לעצמה (4 דניס מנוקים = 80-100 ש"ח) אבל זה ארוע של פעם בחודשיים.
 
למעלה