תשובה
המוצרים המקודמים עולים בתוצאות החיפוש באטסי נכון?
איך אטסי יכול לדעת אם המוצר הוא שרשרת או ארון? ואם להציג אותו בחיפוש של טבעת או צעצוע לילד? הוא סורק את הכותרת הקטגוריות והטאגים של המוצר ולפי זה מכניס את המודעה במקום הנכון בתוצאת החיפוש...
אם את לא משתמשת במילות חיפוש רלוונטיות למוצר את תעלי כמודעה ממומנת באותם מילים לא רלוונטיות...
אם את משתמשת במילים הנכונות ועובדת נכון עם הכותרות והטאגים את גם ככה אמורה להופיע בחיפושים הרלוונטים בדפים הראשונים. מה שהמודעה נותנת זה להופיע בחיפושים מאוד עמוסים שקשה להיות בהם בדף הראשון בלי לחדש כל הזמן כמו "שרשרת אבני חן". או לחילופין לאפשר לחנות שלך להופיע כמה פעמים באותו עמוד- מה שלא ניתן לעשות באופן רגיל.
אחרי בערך שבוע של פירסום ממומן את יכולה לראות לפי אלו מילות חיפוש המוצרים שלך הוקלקו- ולהחליט האם אלו המילים הרלונטיות שבאמת יביאו קונים. אם לא, את צריכה לשנות כותרות וטאגים...
המוצרים המקודמים עולים בתוצאות החיפוש באטסי נכון?
איך אטסי יכול לדעת אם המוצר הוא שרשרת או ארון? ואם להציג אותו בחיפוש של טבעת או צעצוע לילד? הוא סורק את הכותרת הקטגוריות והטאגים של המוצר ולפי זה מכניס את המודעה במקום הנכון בתוצאת החיפוש...
אם את לא משתמשת במילות חיפוש רלוונטיות למוצר את תעלי כמודעה ממומנת באותם מילים לא רלוונטיות...
אם את משתמשת במילים הנכונות ועובדת נכון עם הכותרות והטאגים את גם ככה אמורה להופיע בחיפושים הרלוונטים בדפים הראשונים. מה שהמודעה נותנת זה להופיע בחיפושים מאוד עמוסים שקשה להיות בהם בדף הראשון בלי לחדש כל הזמן כמו "שרשרת אבני חן". או לחילופין לאפשר לחנות שלך להופיע כמה פעמים באותו עמוד- מה שלא ניתן לעשות באופן רגיל.
אחרי בערך שבוע של פירסום ממומן את יכולה לראות לפי אלו מילות חיפוש המוצרים שלך הוקלקו- ולהחליט האם אלו המילים הרלונטיות שבאמת יביאו קונים. אם לא, את צריכה לשנות כותרות וטאגים...