תשלום לבודק מעליות

תשלום לבודק מעליות

שילמנו לבודק פעם אחת לפני חצי שנה.

לפני כמה זמן גילנו מדבקה חדשה עם תאריכים חדשים, הוא לא דיבר איתנו ולא אמר כלום על תשלום על זה המדבקה הנוכחית.

משלמים לו פעם אחת על בדיקה חצי שנתית (לפעמיים כאילו) או מה?

בלי קשר יש לנו בעיה בבניין שיש מים מתחת למעלית, הבודק דיווח על זה למשרד העבודה ... שיש תקלה, והם דיווחו לחברת המעליות של הבניין והם פנו אלי ואמרו לי שכדאי לנו דחוף לטפל בבעיה הזאת אם לא נקבל קנס וכו....


זה הנוהל בד"כ?
 

navjukh

New member
מהנדס בודק מעליות

בוקר טוב לדני וקרמר
מעלית אכן צריך לבדוק פעמיים בשנה, אבל המחיר שאתם משלמים מוגזם, אני אחראי על שני בניינים, באח מהם בן 7 קומות, משלמים 280 ש"ח לבדיקה כל חצי שנה ובבניין השני בן 9 קומות, משלמים 380 ש"ח לבדיקה חצי שנתית, בעניין המים קוראים לביובית והם שואבים את המים, זה אמור לעלות כמה מאות שקלים.
בההצלחה, חוליו
 
הבחור לא ביקש כסף בכלל.

זה מה שמוזר כאן לכן שאלתי.
&nbsp
לעניין המים באמת ישביתו לנו אותה אם לא נשאב? או שנקבל קנס?
 

סתם מבקרת

Active member
כן, הם באמת יכולים להשבית את המעלית אם המים מסכנים את

פעילותה התקינה ואת המשתמשים בה. זה צריך להיות האינטרס שלכם לטפל בבעיה, לשאוב את המים, לבדוק מאין הגיעו ולדאוג שלא יגיעו לשם מים. אני ממליצה לעשות את הפעולות האלו בשיתוף החברה שמתחזקת את המעלית. אצלנו היתה בעיה של חדירת מים לפיר של מעלית חיצונית והבעיה טופלה בשיתוף החברה המתחזקת כדי לוודא שהכל נעשה בצורה הבטיחותית והמיטבית.
לא שמעתי שמשרד העבודה משית קנסות על דיירים בגין אי טיפול במעלית. הרי השבתתה היא הדרך הטובה ביותר לגרום לדיירים לבצע את מה שצריך. אבל יתכן שאני טועה. יש למשרד עבודה אתר שמפרט את כל מה שכרוך בנושא מעליות. חפש שם מידע.
לגבי תשלום לבודק - הוא כנראה ישלח לכם חיוב בדואר. וכן, זה בודק אחראי שמגיע פעם בחצי שנה לבדוק, כל עוד לא הודעתם לו שאתם מפסיקים את ההתקשרות איתו ויש לכם בודק אחר.
&nbsp
 
החברה של המעליות אין לה באמת עניין לטפל בבעיה

של המים.
&nbsp
הם כן עזרו לנו לשלוח טכנאי מתי שהביובית הגיעה.
&nbsp
הסתדר העניין
&nbsp
הבחור ההוא עוד לא ביקש כסף
 
למעלה