תשלום לילד עבור ביביסיטר

שלמקה

New member
תשלום לילד עבור ביביסיטר

אודה על תגובות מנומקות לשאלה: האם נכון להורים לשלם לילדם עבור ביביסיטר על אחיו הקטן.
 
תשלום עבור שמרטף

אין להרגיל את הילדים לקבל תשלום עבור שמרטף. האם אתם מקבלים כסף עבור האכלת הילדים, הלבשתם, דאגה לבילויים שלהם,טיפול בהם. לפי דעתי השגחה על אחים קטנים (לא כל הזמן לא בתור הרגל קבוע) צריכה להיות אחת החובות כמו שיש להם מליוני זכויות.
 

linet1

New member
גם אני לא חושבת

שתשלום לילד גדול בעבור בייביסיטר על אחיו הקטן צריך להיות מלווה בתשלום. זה רע להרגיל ילד ולא משנה באיזה תפקיד, לקבל תשלום עבור השתתפותו במטלות הבית (בין השאר גם בלהיות שמרטף)... זה שוחד... כסף מרוויחים מחוץ לבית ולא בתוכו... אני בעד להביט לילד בגובה העיניים. וזה אומר זכויות כמו חובות של המבוגרים. ילד גדול יכול לקבל דמי כיס בסכום אותו תקבעו ביחד ובאופן שוטף ולא כתנאי להשתתפות במטלות. יש לו המון זכויות כפי שנאמר, ובאותה מידה חובות. זה ניקרא שווים בין שווים.
 

גרא.

New member
הרגל לא רצוי...

שלמקה,לדעתי,יחסי הגומלין בתוך משפחה,אינם דומים לאלה שמחוצה לה,המבוססים על מערכת ``קח-תן`` כלכלית.התגמולים עבור התגייסות לטובת בן משפחה זה או אחר,אינם צריכים להיות קונקרטיים,מוחשיים אלא על ידי הערכה מילולית,ו/או גופנית,כמו חיבוק,או נשיקה.יחד עם זה אין מניעה לדעתי,במקרים מיוחדים,כאשר לבן הבכור,מוצע להיות ``ביביסיטר``,בבית אחר,וההשארות שלו בביתו שלו לאותו תפקיד תביא להפסד כספי של ממש עבורו.וממילא התכוונת לשלם ל``ביביסיטר`` אחר.מוטב לשלם לבנך עבור עזרתו.כך לפחות,הכסף ישאר במשפחה...
 
למעלה