תתחדשו על הפורום - ושאלה שאלתית

כוכה

New member
תתחדשו על הפורום - ושאלה שאלתית

בדיוק כשאני בהתלבטות - עליתם לאוויר ואני מברכת על כך. אין לי שום מושג במכשירים האלה ואני זקוקה לצורך עבודה בתיעוד לנגן שיש בו אפשרויות: רדיו הקלטה מרדיו הקלטה חיה (נאומים בעיקר) הקלטה מCD ו/או מקלטת אודיו. צבירת חומר רב בשיטה הדיגיטלית. העברה למחשב או לצורב. לא זקוקה לסאונד מוסיקלי משובח במיוחד. אנא עצותיכם, איך, איפה מה ובכמה. תודה מראש
 

יודיX3

New member
היי

תבדקי לגבי המכשיר שאני שואל של iriver. אני יודע שיש בו המון זיכרון, טייפ מנהלים ורדיו אבל אני לא בטוח אם ניתן להקליט מרדיו. מה שכן אני די בטוח שניתן לחבר אותו לכל audio ואז להקליט אבל זה מסורבל אם את תצטרכי לעשות את זה כל הזמן.
 

weird dust

New member
שלום

אני מנייח שהעבודה היא עבודה קבועה ולא משהו סתמי. לשם כך יש צורך בנגן רציני. אני ההיתי חושב על אחד מנגני iRiver. יש את ה-H10 או את ה-H300. הנגן הראשון הוא קטן יותר ובו נפח דיסק קטן יותר (5 ג'יגה יש בארץ). הנגן השני הוא כבר עם יותר נפח דיסק אך הוא גדול יותר וכבד יותר (מגיע ב20 ו40 ג'יגה). למה דווקא הנגנים הללו: * מראים תמונות וטקסט. * הקלטה לא רעה. * רדיו והקלטה מרדיו. * יכולים לשמש כדיסקים ניידים. * הקלטה מקלטת ודיסק ניתן רק עם הנגן הגדול. * בנגן הגדול ניתן גם להעביר תמונות לנגן ללא מחשב (במקרה של קניה בארץ). מקווה שעזרתי והוספתי בסוף קישורים לנגנים.
 

כוכה

New member
וירדי, המון תודה לך../images/Emo51.gif

אנסה לעשות בעקבות הצעותייך.
 

weird dust

New member
../images/Emo92.gif אנחנו שמחים לעזור ../images/Emo6.gif

ואחרי הקניה נשמח אם תחזרי לעדכן אותנו ותיתני את דעתך על הנגן.
 
למעלה