Ccyclist
Well-known member
בעקבות מסקנתי שעדיף לשנות את כיוון לולאת השרון - פניתי לרשות הארצית לתחבורה ציבורית בפנייה שהדגימה את היתרון שבהיפוך הלולאה. הסברתי שהרק"ל מאפשרת לשנות את כיוון קו הרכבת מבלי לפגוע לפגוע בישובי הירקון, תוך שיפור משמעותי של השירות לשרון.
מצורפת התגובה ההזוייה של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
מסתבר שמבחינתם קו השרון של רכבת ישראל הוא ברק"ל והמפעילה של תחנות רעננה, הוד השרון וכפר סבא "היא" תבל.
בקשתי לשקול שינוי במסלול של רכבת ישראל על מסילות קיימות של רכבת ישראל היא "בקשה לשנות את מסלול הרק"ל"
תת רמה.
נקודה מעניינת שניה היא שבתשובה ההזוייה והמנותקת אין פרטים כלשהם למענה לפקיד שכתב אותה. אין שם, אין אימייל, רק כתובת דואר ומספר פקס !
אינני מצפה שיהפכו את כיוון לולאת השרון בחודשים הבאים. מה שאני מצפה הוא שהרעיון יועבר כפי שהוא לגורמים כלשהם במשרד התחבורה וברכבת שישקלו אותו על יתרונותיו וחסרונותיו. העובדה שבילבלו את רכבת ישראל עם קו רק"ל היא תעודת עניות לצוות פניות הציבור של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
מצורפת התגובה ההזוייה של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
מסתבר שמבחינתם קו השרון של רכבת ישראל הוא ברק"ל והמפעילה של תחנות רעננה, הוד השרון וכפר סבא "היא" תבל.
בקשתי לשקול שינוי במסלול של רכבת ישראל על מסילות קיימות של רכבת ישראל היא "בקשה לשנות את מסלול הרק"ל"
תת רמה.
נקודה מעניינת שניה היא שבתשובה ההזוייה והמנותקת אין פרטים כלשהם למענה לפקיד שכתב אותה. אין שם, אין אימייל, רק כתובת דואר ומספר פקס !
אינני מצפה שיהפכו את כיוון לולאת השרון בחודשים הבאים. מה שאני מצפה הוא שהרעיון יועבר כפי שהוא לגורמים כלשהם במשרד התחבורה וברכבת שישקלו אותו על יתרונותיו וחסרונותיו. העובדה שבילבלו את רכבת ישראל עם קו רק"ל היא תעודת עניות לצוות פניות הציבור של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
קבצים מצורפים
נערך לאחרונה ב: