תת-רמה ברשות הארצית לתח"צ - הם חושבים שקו השרון הוא רק"ל!

Ccyclist

Well-known member
בעקבות מסקנתי שעדיף לשנות את כיוון לולאת השרון - פניתי לרשות הארצית לתחבורה ציבורית בפנייה שהדגימה את היתרון שבהיפוך הלולאה. הסברתי שהרק"ל מאפשרת לשנות את כיוון קו הרכבת מבלי לפגוע לפגוע בישובי הירקון, תוך שיפור משמעותי של השירות לשרון.

מצורפת התגובה ההזוייה של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.

מסתבר שמבחינתם קו השרון של רכבת ישראל הוא ברק"ל והמפעילה של תחנות רעננה, הוד השרון וכפר סבא "היא" תבל.

בקשתי לשקול שינוי במסלול של רכבת ישראל על מסילות קיימות של רכבת ישראל היא "בקשה לשנות את מסלול הרק"ל"

תת רמה.

נקודה מעניינת שניה היא שבתשובה ההזוייה והמנותקת אין פרטים כלשהם למענה לפקיד שכתב אותה. אין שם, אין אימייל, רק כתובת דואר ומספר פקס !

אינני מצפה שיהפכו את כיוון לולאת השרון בחודשים הבאים. מה שאני מצפה הוא שהרעיון יועבר כפי שהוא לגורמים כלשהם במשרד התחבורה וברכבת שישקלו אותו על יתרונותיו וחסרונותיו. העובדה שבילבלו את רכבת ישראל עם קו רק"ל היא תעודת עניות לצוות פניות הציבור של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20240213-111209_Adobe Acrobat.jpg
    Screenshot_20240213-111209_Adobe Acrobat.jpg
    KB 223.8 · צפיות: 32
  • Sharon Loop revers Social.jpg
    Sharon Loop revers Social.jpg
    KB 109.9 · צפיות: 29
נערך לאחרונה ב:

Ccyclist

Well-known member
בעקבות מסקנתי שעדיף לשנות את כיוון לולאת השרון - פניתי לרשות הארצית לתחבורה ציבורית בפנייה שהדגימה את היתרון שבהיפוך הלולאה. הסברתי שהרק"ל מאפשרת לשנות את כיוון קו הרכבת מבלי לפגוע לפגוע בישובי הירקון, תוך שיפור משמעותי של השירות לשרון.

מצורפת התגובה ההזוייה של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.

מסתבר שמבחינתם קו השרון של רכבת ישראל הוא ברק"ל והמפעילה של תחנות רעננה, הוד השרון וכפר סבא "היא" תבל.

בקשתי לשקול שינוי במסלול של רכבת ישראל על מסילות קיימות של רכבת ישראל היא "בקשה לשנות את מסלול הרק"ל"

תת רמה.

נקודה מעניינת שניה היא שבתשובה ההזוייה והמנותקת אין פרטים כלשהם למענה לפקיד שכתב אותה. אין שם, אין אימייל, רק כתובת דואר ומספר פקס !

אינני מצפה שיהפכו את כיוון לולאת השרון בחודשים הבאים. מה שאני מצפה הוא שהרעיון יועבר כפי שהוא לגורמים כלשהם במשרד התחבורה וברכבת שישקלו אותו על יתרונותיו וחסרונותיו. העובדה שבילבלו את רכבת ישראל עם קו רק"ל היא תעודת עניות לצוות פניות הציבור של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית.

הנה פנייתי, כולל הדיאגרמה איך אפשר להבין מזה כאילו הצעתי איננה בנוגע לקו של רכבת ישראל, אלא הצעה לרק"ל?

"
(נושא) היפוך כיוון רכבת השרון.

לרשות לתחבורה ציבורית שלום רב,

רק"ל הקו האדום מאפשר שינוי בקו הרכבת לשרון - שינוי כיוון הלולאה וקיצור זמן הנסיעה מערי השרון לתל אביב.

כיום הרכבת נוסעת לשרון דרך מסילת הירקון בשולי בני ברק ופתח תקווה. זו בחירה על בסיס כיוון הקמת המסילה, והיא מתעדפת את השירות הרכבתי לערי הירקון פתח תקווה ובני ברק. השרון לעומת זאת מקבל שירות פחות ממה שהיה יכול לקבל דרך חיבור ישיר לתל אביב דרך הרצליה. רק"ל הקו האדום נותנת לערי הירקון חיבור מסילתי נוסף באיכות ותדירות גבוהים יותר מרכבת ישראל. השאלה היא מדוע שהירקון יקבל שני חיבורים טובים והשרון יקבל שירות בינוני או גרוע.

שינוי כיוון הקו הלולאתי - חיבור השרון לתל אביב ישירות דרך הרצליה - יתן לשרון שירות טוב ברכבת, בעוד ערי הירקון יהנו משירות טוב ברק"ל. זו תהיה הקצאה מחדש של משאבים תחבורתיים כדי שיהיה שירות טוב בשני האזורים.

לפי חישוב המבוסס על לוחות הזמנים הקיימים, זמני הנסיעה ברכבת מהשרון לתל אביב ירדו משמעותית. זמני הנסיעה לסבידור ירדו ל 16 דקות מרעננה מערב, 21 מרעננה דרום, 25 מהוד השרון סוקולוב, 27 מכפר סבא. בירקון זמני הנסיעה לתחנת הרק"ל ארלוזרוב המקבילה לסבידור הם 21 דקות ממרכזית פ"ת ו 17 דקות מקריית אריה.

אני מציע שתחנת הסיום הרשמית של הקו תהיה בני ברק, אך שיהיה חיבור לתחנת האוניברסיטה בדומה לצורת ההפעלה הראשונית של הקו לירושלים שהיה מסתיים בנתב"ג בין הרכבות ממודיעין. חניית רכבות תתבצע בבני ברק. בבוקר אני מציע שהרכבות ימשיכו עד לאוניברסיטה, יחזרו לבני ברק ויסתיימו שם, בערב שהן יתחילו בבני ברק, יכיעו לאוניברסיטה ויחזרו לבני ברק להמשך הקו. בצורה כזו ישמר החיבור ממסילת הירקון לאוניברסיטה עם תיעדוף כיוון הדרישה העיקרי.

אני מודע שתחנת ראש העין צפון תיפגע מצורת הפעלה כזו, אך זו ממילא תחנה שמצריכה תחבורה משלימה, שאותה אפשר לשלוח לתחנות הקו האדום. " Sharon Loop revers Social.jpg
 

YuMi2017

Member
עם כל סלידתי מהשרה (ויש סלידה).
הרמה הנמוכה נשמרת בהצלחה כבר שנים.
זאת המצב.
פעם חשבתי שזה בגלל השכר, היום אני מבין שפשוט אין לנו מספיק אנשים איכותיים במדינה, האנשים האיכותיים באמת עובדים במקומות אחרים
 

EHP12

Well-known member
כל הכבוד לשרה שהבריחה את כל האנשים המקצועיים ממשרד התחבורע
עם כל סלידתי מהשרה (ויש סלידה).
הרמה הנמוכה נשמרת בהצלחה כבר שנים.
זאת המצב.
פעם חשבתי שזה בגלל השכר, היום אני מבין שפשוט אין לנו מספיק אנשים איכותיים במדינה, האנשים האיכותיים באמת עובדים במקומות אחרים
מי שעונה על התשובות מטעם מחוז מרכז אלו אנשים מטעם "גל תכנון". חברה פרטית. ללא קשר לשרה. אני חושב שהיית באמת לא מובן.

מהיכרות, הדרגים שעונים ומתעסקים עם זה, הם בדרג נמוך, שאין קשר לשר כזה או אחר. בעוד שראש הרשות הוא מינוי פוליטי, ממונה מחוזי שהוא באמת זה שקובע, הוא אדם שלא מוכר לשר, ולרוב האינטרקציה בינו לבין השר תהייה בגזירת סרטים. יש ברשות באמת אנשים טובים שמבינים. אבל המערכת מסנדלת אותם. אל תאמינו לעיתונאים שבאמת לא מכירים איך המערכת עובדת.
 

Ccyclist

Well-known member
עם כל סלידתי מהשרה (ויש סלידה).
הרמה הנמוכה נשמרת בהצלחה כבר שנים.
זאת המצב.
פעם חשבתי שזה בגלל השכר, היום אני מבין שפשוט אין לנו מספיק אנשים איכותיים במדינה, האנשים האיכותיים באמת עובדים במקומות אחרים

שלחתי את הצעתי גם לאנשים האיכותיים באירגונים שעוסקים בתח"צ מתוך התנדבות, לא רק לאלו שעוסקים בכך בגלל ג'ובים.

באנגלית בריטית ישנו מושג סלאנג - Jobsworth - סוג של פקיד אטום ללא יוזמה או הבנה שכל תפקידו למלא משרה ולקחת שכר הביתה. אנשים שאין להם עניין בציבור אלא בתלוש המשכורת יש בכל מקום ובכל מני אוכלוסיות.

פניתי אליהם שוב והדגשתי שמדובר בקו רכבת ישראל לשרון, קו אשקלון הרצליה דרך בני ברק.
 
למעלה