•מבנה תחנת סבידור החדש - כמה מכוער עוד אפשר?
התחנה הכי עמוסה במדינה שמשרתת מליוני נוסעים, הולכת לעבור "שיפוץ" כלומר בנייה מחדש
של רובה ועוד גשר הולכי רגל בהיקף של 60 מליון שקל וגם תחנת השלום תעבור שיפוץ ושדרוגים.
השאלה - למה התחנה הכי מייצגת שלנו צריכה להיראות כמו שני מחסנים מחוברים?
האם זה הכי מכוער שמצאו?
אני חושב על כל המבנים המיוחדים של תחנות רכבת בערים גדולות בעולם, מילא ההיסטוריים
המפוארים עם האולמות הגדולים אבל גם חדשים מושקעים, מממנים אותם עם תוספת משרדים
או מסחר בתוך התחנות.
אנחנו מקבלים אחרי עוד 60 מליון שקל מבנה שנראה כמו מחסן לוגיסטי באזור תעשייה
לדעתי העיצוב הזה הוא בושה.
התחנה הכי עמוסה במדינה שמשרתת מליוני נוסעים, הולכת לעבור "שיפוץ" כלומר בנייה מחדש
של רובה ועוד גשר הולכי רגל בהיקף של 60 מליון שקל וגם תחנת השלום תעבור שיפוץ ושדרוגים.
השאלה - למה התחנה הכי מייצגת שלנו צריכה להיראות כמו שני מחסנים מחוברים?
האם זה הכי מכוער שמצאו?
אני חושב על כל המבנים המיוחדים של תחנות רכבת בערים גדולות בעולם, מילא ההיסטוריים
המפוארים עם האולמות הגדולים אבל גם חדשים מושקעים, מממנים אותם עם תוספת משרדים
או מסחר בתוך התחנות.
אנחנו מקבלים אחרי עוד 60 מליון שקל מבנה שנראה כמו מחסן לוגיסטי באזור תעשייה
לדעתי העיצוב הזה הוא בושה.