לוני דלורס
Well-known member
שלום.. אני מבקש לדעת את הדרך הכי נוחה להגיע מרמלה יהודה שטיין לעיר רחובות, רחוב בני משה 23
נראה שכרטיס חופשי יומי גוש דן - חיפה, קוד 919 (עולה 39 ש"ח) אמור להתאים לנסיעה הזו.שלום
צריכה לנסוע מכרמיאל(אוטובוס ורכבת), לבית יהושע, וחזרה.
מחפשת כרטיס חופשי יומי שישמש אותי לכל הנסיעה הזאת, ולא מצליחה למצוא.
ההדרכה שלהם באתר לא עוזרת לי, מישהו יודע?
תודה
הבקשה שלי עדיין קיימת.. עדיין לא נסעתי לשםשלום.. אני מבקש לדעת את הדרך הכי נוחה להגיע מרמלה יהודה שטיין לעיר רחובות, רחוב בני משה 23
קו כלשהו לשדרות הרצל, משם 249 לכיוון מזרח עד לתחנה שלפני גן המייסדים ברחובות. משם אתה חוצה את הכביש ואתה בבני משה.הבקשה שלי עדיין קיימת.. עדיין לא נסעתי לשם
תודהקו כלשהו לשדרות הרצל, משם 249 לכיוון מזרח עד לתחנה שלפני גן המייסדים ברחובות. משם אתה חוצה את הכביש ואתה בבני משה.
איפה זה התחנה שלפני גן המייסדים ?.. כמה תחנות לפני התחנה המרכזית ברחובות צריך לרדת ?קו כלשהו לשדרות הרצל, משם 249 לכיוון מזרח עד לתחנה שלפני גן המייסדים ברחובות. משם אתה חוצה את הכביש ואתה בבני משה.
זאת נקראת באופן רשמי "הרצל/רוטרי" בעיקרון זאת התחנה השמינית של הקו על הרצל רחובות, והאחרונה לפני שהוא פונה שמאלה למרכזית.איפה זה התחנה שלפני גן המייסדים ?.. כמה תחנות לפני התחנה המרכזית ברחובות צריך לרדת ?
תודה רבהזאת נקראת באופן רשמי "הרצל/רוטרי" בעיקרון זאת התחנה השמינית של הקו על הרצל רחובות, והאחרונה לפני שהוא פונה שמאלה למרכזית.
זה קו שיכול לשמש עובדי מדינה שגרים בראש העין ועובדים בירושלים, ועם קצת הליכה ברגל גם סטודנטים מגבעת רם שגרים בראש העין.ע"פ אתר אפיקים:
קו חדש! 489 - מירושלים לראש העין
החל מיום שלישי 6/4/21 יפעל קו חדש! בשילוט 489 מירושלים לראש העין משני הכיוונים.
להלן תמצית מסלול הקו
מראש העין – יתחיל את מסלולו בא.ת המרץ מק"ט תחנה 32606 המרץ/היצירה, ימינה למנצורה, שמאלה לצה"ל, ימינה ליהודה הלוי, שמאלה לדרך מנחם בגין, ימינה קיבוץ גלויות, שמאלה ליגאל אלון, ימינה לגולדה מאיר, ימינה לשבזי, שמאלה ליהודה הלוי, שמאלה לכביש 444, ישר על כביש 444, דרך צומת שוהם, עד צומת מודיעים, ימינה לכביש 443, עד מחלף בן שמן, שמאלה לכביש 1 מזרח, ימשיך ישר על כביש 1, עד גשר המייתרים, שמאלה לשד' שז"ר, ימינה לנשיא השישי, ימינה ליצחק רבין, ימינה לשד' ויצמן ויסיים את מסלולו בביטוח לאומי.
תודה רבהנראה שכרטיס חופשי יומי גוש דן - חיפה, קוד 919 (עולה 39 ש"ח) אמור להתאים לנסיעה הזו.
אין צורך בשובר מראש, ניתן "לקבל" בכניסה לתחנה "שובר" ללא כל הזדהות לרכבת הקרובה, אתה רק אומר לאן אתה נוסע והשוער רושם במכשיר שלו עוד נוסע לרכבת (ולא נותן שום פתקים). אם זאת אם תגיד יעד שאליו אין רכבת ב-10 דקות הקרובות, תיאלץ להמתין בחוץ.אני חוזר עכשיו להשתמש ברכבת ויש לי שאלה בקשר לשוברי הכניסה לתחנות. בכיוון הלוך שעת הנסיעה מתוכננת אך אינני יודע מתי אחזור כי מדובר בעבודה עם אנשים שעשויה לקחת יותר או פחות זמן. האם הפתרון הוא להזמין מראש מספר שוברים לכיסוי כל האפשרויות או שזה נחשב אנטי-חברתי ועלול בצדק מסויים אף לפסול אותי משימוש עתידי ברכבת ישראל, או שחייבים במקרה זה לנסוע באוטובוס בדרך חזרה בהבנה שאין צורך בשוברים לאוטובוס, או שעדיף לנסוע ברכב פרטי לבל אסתבך עם השובר המטריד? או שאולי אני מתייחס לענין ברצינות יתרה ואפשר לדאוג לשובר על ידי ביצוע ההזמנה בטלפון בדרך לתחנה או לפני הכניסה אליה? האם בכלל המערכת של רכבת ישראל בנוייה לקליטת בקשות לשוברים זמן קצר לפני יציאת הרכבת המוזמנת או שצריכים להזמין כמה שעות מראש? כל סוגיית השוברים די הרתיעה אותי עד כה אבל להגיע מירושלים למרכז תל אביב זה טפשי לחלוטין ולא נוח להגיע ברכב ולפי נסיון שלפני הקורונה היה מאד נוח וכייפי להגיע ברכבת.
תודה רבה רבה על התשובה.אין צורך בשובר מראש, ניתן "לקבל" בכניסה לתחנה "שובר" ללא כל הזדהות לרכבת הקרובה, אתה רק אומר לאן אתה נוסע והשוער רושם במכשיר שלו עוד נוסע לרכבת (ולא נותן שום פתקים). אם זאת אם תגיד יעד שאליו אין רכבת ב-10 דקות הקרובות, תיאלץ להמתין בחוץ.
זו למעשה רק ניסיון למנוע התקהלות בתחנות עצמן, אחרי הכניסה אף אחד לא יבדוק לך כלום, לא ברציף, לא ברכבת, וגם לא בהחלפת רכבת, ניתן גם לנסוע ברכבת אחרת.
כך שהקלו את כל עניין השוברים, אלא רק שכל ההתקהלות היא בחוץ עם כל אלה שיש להם שובר מראש ו/או הגיעו מוקדם מדי לרכבת.
הפיקוח על השוברים היה הדוק יותר בזמן סגרים (חוץ מהראשון כאשר הרכבת לא עבדה כלל) כך שהיה צורך בשובר מזוהה בתעודה מזוהה, רב-קו וטלפוןתודה רבה רבה על התשובה.
בישראל אני אף פעם לא יודע מתי מתכוונים ברצינות למשהו או שמדובר על הליכים תיאורטיים שאינם מיושמים במלואם או בכלל. זה די מרגיז כי כבר עשיתי לא מעט נסיעות ברכב פרטי בגלל הצורך לנקוב במועד מדוייק בדרך חזרה. אבל נסיעה למרכז תל אביב ברכב פרטי זה כבר מוגזם בעיני ולכן החלטתי לברר את הענין.
אני תוהה אם אין עוד אנשים כמוני המתייחסים ברצינות יתרה לכל חוק חדש שממציאים כאן. לפעמים, נראה לי שעושים הכל כדי להרתיע אנשים מלהשתמש ברכבת. למשל, אני פוגש אנשים שסבורים שכמעט כל המערכת הרכבתית נסגרה עד 2023, וזאת בשל פרסומים מבלבלים במדיה, כאשר בפועל מדובר "רק" בסגירת הקווים די מוקדם בערב וצמצום ההפעלה מחמישה וחצי לחמישה ימים לשבוע בלבד. למרבה הצער יחסי ציבור זה ממש לא הצד החזק של רכבת ישראל. למען האמת, בינינו, הפעלת רכבות נוסעים זה גם לא הצד החזק של רכבת ישראל... אבל, כשזה כן עובד זה פשוט נפלא ונותן טעם של הנוחות והנורמליות של העולם הגדול, במקום להידחף לכבישי הארץ הצפופים ולסבול מקשיי חניה.
תודה שוב על התשובה המרגיעה.
מנוי 924 גוש דן ירושלים כולל את אריאליש מנוי שכולל את ירושלים ואריאל? או שלקחת חוזה שכולל את ירושלים מזרח, עד עלי, ומשם כל פעם לשלם בנפרד?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.