😫 לצערי יצא לי לפני זמן לא רב להתקל שוב בתמיכה הטלפונית של מיקרוסופט 🤬 בעיה לא מסובכת שקשורה לתצוגה

רוב הזמן נח

Well-known member
שבהחלונות 10 אי אפשר להזיז שם את ההגדרות
כשבאותו מקום בחלונות 8 אין בעיה לשנות את ההגדרות.

לתמיכה של מיקרוסופט לא היה מושג איך לסדר את זה.

אם הייתי מתקשר בקשר למחשב שלי, היו אומרים לי שהם לא יכולים לעזור כי המערכת כבר לא נתמכת. אבל אני לא צריך, כי אצלי אין את הבעיה הזאת.
אז מה שווה שיש למערכת ההפעלה תמיכה של מיקרוסופט?


אגב, בתמיכה של מיקרוסופט לפני שמדברים עם נציג, יש עכשיו מענה אוטומטי של איזה בוט שמדבר עברית . לא היה עדיף שיקליטו מישהו אמיתי שמכוון שם את העניינים עד שמגיעים לנציג? כי העברית של הבוט הזה היא בושה וחרפה. כאילו לימדו בוט הודי לדבר עברית והוא עדיין לומד את השפה |פנים|
 
נערך לאחרונה ב:
לעיתים כאשר משתמשים במערכת Windows 10 ללא הפעלה שלה (אקטיבציה) חלק מהאפשרויות בלוח הבקרה ננעלות.

יכול לתת קצת יותר פרטים על איזה הגדרה מדובר ?
 

רוב הזמן נח

Well-known member
לעיתים כאשר משתמשים במערכת Windows 10 ללא הפעלה שלה (אקטיבציה) חלק מהאפשרויות בלוח הבקרה ננעלות.

יכול לתת קצת יותר פרטים על איזה הגדרה מדובר ?
יש לה אקטיבציה.

זה שלי מחלונות 8. מה שמוקף באדום.

צילום מסך (88468) - עותק.png

אצלי זה פועל ואפשר לשנות שם דברים.

בחלונות 10 בערך באותו המקום זה מופיע אבל אי אפשר להזיז שם כלום.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אז בקיצור, זה מה שאני חושב שקרה.

המחשב עבר אקטיבציה. אבל אחרי זה כמה שנים לא היה מחובר לאינטרנט.

כנראה מיקרוסופט עושים בדיקות אקטיבציה כל כמה זמן. אז בגלל שהמערכת לא יכלה לעשות אותם, כנראה נחסמו האפשרויות.

כי לפני כמה ימים ששוב בדקתי, פתאום כן אפשר היה להגדיר שם את הדברים. כנראה עכשיו שהמחשב מחובר מידי פעם לאינטרנט, נעשתה בדיקת אקטיבציה ששיחררה את החסימה.
 
למעלה