10 המנות הפופולריות ביותר של המטבח הרוסי

haifachef

New member
היי לכולם,
חדש כאן בפורום, פתחתי אתר חדש שהולך לדבר על אוכל ושפים פרטיים, ובתוך האתר כבר פרסמתי מאמר אחד שכתבתי על 10 המנות הפופולריות במטח הרוסי

הינה חלק מהמאמר:


המטבח הרוסי טעים ומשביע להפליא, מרשים עם מגוון מנות ושילובים גסטרונומיים ייחודיים. לא בכדי ז'אן אנתלה בריחה-סבארין, גורמן צרפתי מפורסם ומחבר הספר "פיזיולוגיה של טעם", החשיב רק שלושה מטבחים כנהדרים, כולל זה הרוסי. במשך מאות רבות ברציפות, המבטח הרוסי היה חלק בלתי נפרד מהתרבות וסמן לאותנטיות ההיסטורית של העם הרוסי.


בואו נזכר במנות הרוסיות הפופולריות, שהמסורת שלהן שרדה עד היום

ז'ארקויה - צלי רוסי


ז'ארקויה – האזכור הראשון של המאכל הזה חוזר לתקופת שלטונו של הצאר אלכסיי מיכאילוביץ '. אז הצלי הוגש שני אחרי המרק המסורתי. קל לתפוס את מהות המנה בזכות שורש "ז'אר" ( "חום" בעברית) – מה שאומר שהוא מתחמם בתנור למספר שעות.


לצורך המנה הזאת, נתחי בשר שומניים הם המושלמים ביותר, אליהם מוסיפים תפוחי אדמה חתוכים לחתיכות גדולות. אגב, צלי רוסי היא המנה היחידה שזכתה בתואר אצולה. היא קיבלה אותה בזכות הערצתו של המלך האנגלי צ'ארלס השני. הוא התרשם כל כך מטעמו של הזארקויה, שמיד בזמן הארוחה על יד השולחן הוא העניק לו את תואר האצולה הגבוה.
אם מישהו רוצה לקרוא את המאמר המלא, אז אפשר לקרוא אותו באתר - 10 המנות הפופולריות ביותר של המטבח הרוסי


אם מישהו רוצה לפרסם מאמרים באתר אם זה מתכון , כתבה על מסעדה שביקרתם בה, או כל רעיון אחר אז אני אשמח לשמוע מכם בתגובות או בפרטי
 
למעלה