10 טיפים לארגון מסיבת רווקות מוצלחת!

שמחה לשמוע שהכתבה עזרה לך!
לגבי שאלתך...

קודם כל, העצות שאני נותנת הן בעיקר ממה שהבנות מספרות לי ומשתפות אותי בארגון המסיבה...
ממה שהן מספרות, בדר"כ כשהמארגנות מתייעצות עם כל הבנות (ועוד בקבוצת הווצ'אפ) לגבי מה לעשות במסיבה- זה יוצר המון בלבול וחוסר הסכמה בין הבנות, כל אחת מושכת לכיוון אחר ובעיקר מתווכחות על התקציב.
מהנסיון שלי, מסיבות שבהן יש מארגנת אחת או 2 ש"מנהלות מלמעלה" את העניינים- המסיבות מאורגנות יותר ועם כמה שפחות אינטריגות בין הבנות, אבל- אם את מכירה את הבנות ויודעת שהן קלילות, אז כמובן שתשתפי, פשוט תרגישי אותן ותפעילי שיקול דעת


אני מצרפת לך קישור לכתבה נוספת שכתבתי על סדר ארגון המסיבה, לדעתי היא תוכל גם לעזור לך:
קישור לכתבה- איך מארגנים מסיבת רווקות בקלות ב- 5 שלבים פשוטים?

אגב, מה חשבת לעשות במסיבה? על איזה כיוון?
 
10 טיפים לארגון מסיבת רווקות מוצלחת!



10 טיפים למסיבת רווקות מוצלחת!
כאשר מישהי מתקשרת אלי כדי לסגור איתי הפעלה למסיבת רווקות, אני משתדלת כמה שיותר לכוון אותה על מנת שהערב יהיה מוצלח ומהנה, אני נותנת לה המון טיפים מהנסיון האישי שלי במסיבות שהייתי, מה הרים ערב ומה עלול לפגוע בהצלחתו.
אספתי עבורכן את עשרת הטיפים החשובים ביותר בעייני בארגון מסיבת רווקות שבכל סיום מסיבה תמיד מודים לי עליהם:

טיפ מספר 1: התאמת תוכן הערב לכלה
אחד הדברים החשובים ביותר במסיבת רווקות הוא התאמת תוכן הערב אל אופי הכלה.
אני ממליצה לנסות להיכנס לראש שלה ולחשוב מה היא הייתה רוצה שיהיה במסיבת הרווקות שלה... יותר מזה, אני אפילו ממליצה לשתף אותה ולשאול אותה מה היא הייתה רוצה?
אם הכלה אוהבת לרקוד- תזמינו לה פעילות שקשורה לריקודים, אם הכלה ביישנית וצנועה- אל תזמינו לה משהו מביך, תתאימו את עצמכן אליה.

טיפ מספר 2: איסוף מידע על המשתתפות והתאמת התוכן אליהן
אחד הקשיים שבו נתקלות המארגנות הוא התאמת תוכן הערב אל המשתתפות וזאת מכיוון שרוב הבנות פשוט לא מכירות אחת את השנייה!
ברוב מסיבות הרווקות, הכלה מזמינה חברות מכמה קצוות שונות ולכן מאד קשה לדעת מה ההעדפה של כל אחת, לכן אני ממליצה לבקש מהכלה קצת חומר מקדים על הבנות: מהיכן הן מכירות, גילאים, האם יש משפחה, האם חלקן דתיות... ובהתאם לכך לבנות את תוכן הערב.

טיפ מספר 3: לבקש מהכלה להזמין רק בנות שהיא מרגישה לידן בנוח
לכלה שבדרך, יש צורך בלתי מוסבר, רגע לפני החתונה, לחזור להיות בקשר עם כל החברות שלה מהילדות ומבית הספר היסודי למרות שכבר 20 שנה הן לא בקשר...
חשוב להסביר לכלה כי מסיבת הרווקות היא דבר אינטימי ורצוי שהיא תזמין אליה רק בנות שהיא מרגישה לידן בנוח, כל מי שמוזמנת רק "כי לא נעים לי לא להזמין...", עדיף שמראש לא תזמין אותה.
כך הכלה תוכל להרגיש בנוח במסיבה, להשתחרר וכמובן להינות!

טיפ מספר 4: לערוך היכרות בין הבנות
מכיוון שברוב המסיבות הבנות לא מכירות אחת את השנייה, אני ממליצה להכין משחק היכרות בתחילת הערב על מנת ליצור אווירה קלילה ונעימה יותר.
חשוב לציין כי לא צריך להיות מפעיל מקצועי כדי להעביר משחק שכזה, אפשר גם לבקש מכל אחת מהבנות לספר מהיכן היא מכירה את הכלה ומה היא מברכת אותה... אם אתן רוצות קצת יותר להשקיע, בקשו מכל אחת מהבנות להביא חפץ מהבית המסמל את ההיכרות או הקשר שלה עם הכלה והכלה צריכה לנחש מי הביאה איזה חפץ.
בכל מקרה, לרוב כאשר מזמינים מפעיל או מפעילה למסיבת רווקות, הם בדר"כ כבר דואגים למשחקי היכרות וליצירת אווירה משוחררת יותר בין הבנות.

טיפ מספר 5: שיתוף המוזמנות בתוכן הערב
מהנסיון שלי, מסיבות שבהן המארגנות שיתפו את המוזמנות בתוכן הערב- היו מוצלחות הרבה יותר מאשר מסיבות שלא שיתפו את המארגנות והשאירו את זה כהפתעה.
אני לא אומרת שתספרו להן לפרטי פרטים מה הולך להיות בערב, אבל מומלץ לשתף בגדול מה הולך להיות (מומלץ לאחר סגירת הפרטים לעדכן אותן ולא להתייעץ איתן לפני).
בתור מפעילה אני יכולה להגיד לכן בכנות שאני מגיעה לערב שבו הבנות אינן מודעות לתוכן אני יותר מתקשה "להרים" את ערב ובכל מתבזבז זמן יקר על שחרור האווירה וריכוך הבנות.

טיפ מספר 6: לעשות דברים שקשורים לכלה
שתי סיבות למה לעשות במהלך הערב דברים הקשורים לכלה: הראשונה, כי זאת מסיבת הרווקות שלה, השנייה, כי גם אם הבנות לא מכירות אחת את השנייה הרי מה שמחבר בין כולן זאת הכלה ולכן ההתרכזות בה- תביא לשיתוף פעולה גבוהה יותר.
אתן יכולות לעשות לה שאלון חתן, חידון טרוויה ועוד הרבה דברים מגניבים שישאירו את הפוקוס עליה!

טיפ מספר 7: התאמת המקום לסוג הפעילות
אני לא אשכח את מסיבת הרווקות שהזמינו אותי אליה להעביר סדנת ריקודים לטיניים וכשהגעתי למקום נוכחתי לדעת כי יש שולחן גדול וכבד במרכז החדר שאין אפשרות להזיז.
כששאלתי את בעלת הבית איך היא רוצה שאני אעביר סדנת ריקוד עם הרבה קפיצות, שקשוקים ותזוזה כאשר השולחן עומד במרכז החדר, היא אמרה לי: "מסביב...".
אם אתן מזמינות סדנת ריקוד תדאגו שיהיה מרווח בחדר אם אתן מזמינות סדנה שיש צורך בישיבה, תדאגו מראש למקומות ישיבה...

טיפ מספר 8: אלכוהול
רגע לפני שאתן רצות וקונות 10 בקבוקי וודקה 50 אקסלים, ובקבוק ערק...כדאי שתבדקו עם הבנות מה הן מעדיפות בכלל לשתות.
בנוסף, אני תמיד ממליצה לדאוג גם לשתייה "קלילה" יותר כמו: יין, למברוסקו, קאווה וכדומה (גם האלה שלא שותות, שותות את זה)

טיפ מספר 9: זמנים
הקפידו לחשב את הזמנים נכון וקחו בחשבון שיש ללנו, העם הישראלי, נטייה לאחר לכל מקום, קחו זאת בחשבון, קחו מספיק מרווח זמן להגעה של הבנות, לאוכל ולפעילות.
בנוסף, חישבו על כך שאם אתן מקיימות את המסיבה בבית של אחת החברות ישנה הגבלה על שעות הרעש ויש לקחת זאת גם בחשבון (פעם אחת הפעלתי במסיבה שהשכנים הזמינו משטרה על הרעש, אז שהשוטר דפק בדלת הבנות היו בטוחות שהוא חשפן...)

טיפ מספר 10: להקל על המארגנת
הפילו עליה משימה לא פשוטה, היא עושה הכל שהערב הזה יצליח, היא צריכה לדאוג שהכלה תהנה, הבנות יהנו, האווירה תהיה טובה... כי אם יהיה טוב יגידו לה כל הכבוד ואם לא, יבואו אליה בטענות...
בשבוע שלפני המסיבה, המארגנת נמצאת תחת מתקפה: הודעות מבנות שמבטלות ברגע האחרון, בנות שחושבות שצריך לשנות מקום/פעילות/תאריך ועוד ועוד ועוד...
תקלו על המארגנת כמה שאפשר, לא פשוט לארגן מסיבת רווקות ועוד לא פשוט לרצות את כולן.
אל תשכחו שהערב הזה נועד לשמח את הכלה וזה בעצם מה שחשוב, תתרכזו בזה ואני בטוחה שכולן יהנו!

בהצלחה והרבה מזל טוב!!!

 
למעלה