13 מגדלים יוקמו לאורך נתיבי איילון .
שלושה מגדלים יתנשאו לגובה 30–40 קומות, עשרה ייבנו לגובה 12 עד 30 קומות השימוש: משרדי האזור: ממערב לנתיבי איילון, בין רחוב לה גוורדיה לדרך חיל השריון . 13 מגדלי משרדים צפויים להיבנות בשנים הקרובות על שטח של 84 דונם בין רחוב לה גוורדיה לדרך חיל השריון. כך עולה מתוכניות שמקדמת העיריה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. על פי התוכנית, שצפויה לקבל את אישור הוועדה, גובה המגדלים ינוע בין 12 ל–40 קומות. המגדלים עצמם ישמשו לטובת תעשיה עתירת ידע וישתרעו על פני שטח של 1.7 מיליון מ"ר. לפי התוכנית, המגדלים יחולקו לשני מתחמי עסקים: הצפוני - בין רחוב לה גוורדיה לגשר ההגנה - ישתרע על פני 49 דונם, ואילו המתחם הדרומי - בין גשר ההגנה לצומת חיל השריון - ישתרע על פני 35 דונם. הגבול המערבי של המתחמים יהיה רחוב החרש. הבעלות על השטח שעליו עתידים להיבנות המגדלים מתחלקת בין ידיים פרטיות, עיריית תל אביב, מדינת ישראל, חברת תנובה וחברת סנו. על פי תוכנית העיריה, השטח עצמו יחולק למגרשים של שלושה דונם כל אחד ועליהם יינתנו זכויות בנייה בשיעור של 400 אחוז ויותר מגודל השטח. בנוסף לאחוזי הבנייה יהיו בכל מגדל שתי קומות של חניונים תת קרקעיים ועוד שתי קומות של חניונים עיליים. בסך הכל מתוכננים במקום שלושה מגדלים של יותר מ–30 קומות ועוד עשרה מגדלים של 12 עד 30 קומות. השבוע אושרו בוועדה המקומית תוכניות של שלושה מגדלים בני 32 קומות במתחם החרש 16. "התוכנית היא בעצם אחת הזרועות של מרכז העסקים הראשי, שמתחילה ברחוב הרכבת, ממשיכה לדרך בגין ומסתיימת בתחנה המרכזית החדשה", אומר יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, דורון ספיר. לא מדובר במספר רב מדי של מגדלים? "המדיניות שלנו היא לבנות מגדלים לשימושי תעסוקה לכל אורך נתיבי איילון. היום האזור הזה מוזנח, ובדרך הזאת אנחנו
שלושה מגדלים יתנשאו לגובה 30–40 קומות, עשרה ייבנו לגובה 12 עד 30 קומות השימוש: משרדי האזור: ממערב לנתיבי איילון, בין רחוב לה גוורדיה לדרך חיל השריון . 13 מגדלי משרדים צפויים להיבנות בשנים הקרובות על שטח של 84 דונם בין רחוב לה גוורדיה לדרך חיל השריון. כך עולה מתוכניות שמקדמת העיריה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. על פי התוכנית, שצפויה לקבל את אישור הוועדה, גובה המגדלים ינוע בין 12 ל–40 קומות. המגדלים עצמם ישמשו לטובת תעשיה עתירת ידע וישתרעו על פני שטח של 1.7 מיליון מ"ר. לפי התוכנית, המגדלים יחולקו לשני מתחמי עסקים: הצפוני - בין רחוב לה גוורדיה לגשר ההגנה - ישתרע על פני 49 דונם, ואילו המתחם הדרומי - בין גשר ההגנה לצומת חיל השריון - ישתרע על פני 35 דונם. הגבול המערבי של המתחמים יהיה רחוב החרש. הבעלות על השטח שעליו עתידים להיבנות המגדלים מתחלקת בין ידיים פרטיות, עיריית תל אביב, מדינת ישראל, חברת תנובה וחברת סנו. על פי תוכנית העיריה, השטח עצמו יחולק למגרשים של שלושה דונם כל אחד ועליהם יינתנו זכויות בנייה בשיעור של 400 אחוז ויותר מגודל השטח. בנוסף לאחוזי הבנייה יהיו בכל מגדל שתי קומות של חניונים תת קרקעיים ועוד שתי קומות של חניונים עיליים. בסך הכל מתוכננים במקום שלושה מגדלים של יותר מ–30 קומות ועוד עשרה מגדלים של 12 עד 30 קומות. השבוע אושרו בוועדה המקומית תוכניות של שלושה מגדלים בני 32 קומות במתחם החרש 16. "התוכנית היא בעצם אחת הזרועות של מרכז העסקים הראשי, שמתחילה ברחוב הרכבת, ממשיכה לדרך בגין ומסתיימת בתחנה המרכזית החדשה", אומר יו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, דורון ספיר. לא מדובר במספר רב מדי של מגדלים? "המדיניות שלנו היא לבנות מגדלים לשימושי תעסוקה לכל אורך נתיבי איילון. היום האזור הזה מוזנח, ובדרך הזאת אנחנו