rubber duck
New member
1X11 - תובנות ראשונות
במהלך הסופש רכבתי על אופני ה Cx שלי פעמיים
שתי רכיבות שונות בתכלית
האחת רכיבה בתנאים שדרשו שינויי מהירות רבים
פניות איטיות לצד קטע מהיר
ועל הדרך גם מעיין מרדף
הרכיבה השניה הייתה רכיבת קצרה - שיחרור
שכלל טיפוס שיפוע של 10%+
בשורה התחתונה , בהחלט נרמה שביעות רצון
יחס 42/36 נתן יכולת טיפוס קלילה ונעימה
לצד היכולת לא להקרע מצחד ומאידך ברגע שהוקפצו 2 הילוכים דרגשת הקושי עלתה וניתן היה להרגיש את ההבדל ( גם במהירות )
בשל המעביר האחורי עם הקלאץ , ניתן היה להוריד הילוכים בטיפוס , בלי להרגיש קפיצה או מכה כלשהי
מהצד השני
בקטעים מהירים , יחס 42/11 בהחלט מכסה את רוב טווח העבודה של רוכב מהישוב ( cx ) וסביר שגם בתנאי כביש , כל עוד לא ננסה לנצח את העולם , נקבל מהירות מספיק טובה
גם יחסי ההעברה בטווח הביניים נוחים מאד
אין קפיצות גדולות מידי או קטנות מידי
יכולת ההאצה היא מהירה למדי ( אצלי , יחסית כמובן )
מצאתי את עצמי מתקתק הילוכים מעלה במהירות רבה
ומוריד 3 או 4 הילוכים מלפני פניה איטית ( או מכשול אחר ) בצורה מאד טבעית
כחובב מערכות ההילוכים של קמפי , אני נהנה להגיד שסראם עושים דברים אחרת אחרת ואותו דבר גם יחד , תכלס אני אשאר חובב קמפי בשנמה אבל היעלות סל סראם בהחלט מהנה )
אני מהמר שעוד שנה או שנתיים סרם ישכללו את המערכת ( בעיקר את גמישות השרשרת ) ומה שנקבל תהיה מערכת 1X12 או 1X13
ובשילוב מעביר אחורי עם כלוב ארוך , נקבל מערכת שצדע לעבוד עם 50 מלפנים וקסטה 10-42 או אפילו 10-46 ואז זו כבר תהיה אופרה אחרת
אגב , אני לא רואה את עצמי מחליף מערכות מקמפי לסראם באופני הכביש שלי , לא בזמן הקרוב
אני מרוצה
שרון
במהלך הסופש רכבתי על אופני ה Cx שלי פעמיים
שתי רכיבות שונות בתכלית
האחת רכיבה בתנאים שדרשו שינויי מהירות רבים
פניות איטיות לצד קטע מהיר
ועל הדרך גם מעיין מרדף
הרכיבה השניה הייתה רכיבת קצרה - שיחרור
שכלל טיפוס שיפוע של 10%+
בשורה התחתונה , בהחלט נרמה שביעות רצון
יחס 42/36 נתן יכולת טיפוס קלילה ונעימה
לצד היכולת לא להקרע מצחד ומאידך ברגע שהוקפצו 2 הילוכים דרגשת הקושי עלתה וניתן היה להרגיש את ההבדל ( גם במהירות )
בשל המעביר האחורי עם הקלאץ , ניתן היה להוריד הילוכים בטיפוס , בלי להרגיש קפיצה או מכה כלשהי
מהצד השני
בקטעים מהירים , יחס 42/11 בהחלט מכסה את רוב טווח העבודה של רוכב מהישוב ( cx ) וסביר שגם בתנאי כביש , כל עוד לא ננסה לנצח את העולם , נקבל מהירות מספיק טובה
גם יחסי ההעברה בטווח הביניים נוחים מאד
אין קפיצות גדולות מידי או קטנות מידי
יכולת ההאצה היא מהירה למדי ( אצלי , יחסית כמובן )
מצאתי את עצמי מתקתק הילוכים מעלה במהירות רבה
ומוריד 3 או 4 הילוכים מלפני פניה איטית ( או מכשול אחר ) בצורה מאד טבעית
כחובב מערכות ההילוכים של קמפי , אני נהנה להגיד שסראם עושים דברים אחרת אחרת ואותו דבר גם יחד , תכלס אני אשאר חובב קמפי בשנמה אבל היעלות סל סראם בהחלט מהנה )
אני מהמר שעוד שנה או שנתיים סרם ישכללו את המערכת ( בעיקר את גמישות השרשרת ) ומה שנקבל תהיה מערכת 1X12 או 1X13
ובשילוב מעביר אחורי עם כלוב ארוך , נקבל מערכת שצדע לעבוד עם 50 מלפנים וקסטה 10-42 או אפילו 10-46 ואז זו כבר תהיה אופרה אחרת
אגב , אני לא רואה את עצמי מחליף מערכות מקמפי לסראם באופני הכביש שלי , לא בזמן הקרוב
אני מרוצה
שרון
