david80
Active member
כך ייראו מסלולי הרכבת התחתית של ירושלים (מתוך צטמקא)
כך ייראו מסלולי הרכבת התחתית של ירושלים (מתוך צטמקא)
ושוב חוזר הסיפור של גוש דן...כך ייראו מסלולי הרכבת התחתית של ירושלים (מתוך צטמקא)
כך ייראו מסלולי הרכבת התחתית של ירושלים (מתוך צטמקא)
אי אפשר להעמיס מטרו על שלוחה של קו בינעירוני. אנשים ירדו במשך 10 דקות את 80 המטרים של תחנת נבון רק כדי ליהנות מרכבת שמגיעה כל 10 דקות, נוסעת לאט, יש לה מעט מאוד תחנות, לא בנוייה לתחבורה עירונית צפופה בעמידה, הנוסעים מתנגשים בכל המגיעים מנתב"ג (וכל שאר הארץ) עם מזוודות ועגלות ילדים, וכל זה רק כדי לטפס החוצה במשך 7 דקות נוספות בתחנת החאן? זה לא הכולך לקרות. אנשים יקחו את הקו האדום והכחול במקום - גם אם הרק"ל תהייה מפוצצת.צפה בקובץ המצורף 119921
לעיר בסדר הגודל של ירושלים, במדינה הנשענת על יומיות לתל אביב אין צורך במטרו אם יאריכו את קו הרכבת אל תוך העיר.
כרגע התוכנית היא לסיים את הקו בחאן, עם דפו תת קרקעי יקר ובזבזני באורנים במקום תחנה שם. אם המתכננים יקבלו שכל ויאריכו את הקו עד מלחה - אפשר לחסוך את כל תוכנית המטרו שבפוסט כי מערכת הרק"ל תזין את קו ירושלים - נתב"ג- תל אביב בנסיעות אזוריות קצרות בתוך העיר. אני מקווה גם שימקמו תחנה באזור ממילא כדי לייתר את רעיון שלוחת הכותל.
אי אפשר להעמיס מטרו על שלוחה של קו בינעירוני. אנשים ירדו במשך 10 דקות את 80 המטרים של תחנת נבון רק כדי ליהנות מרכבת שמגיעה כל 10 דקות, נוסעת לאט, יש לה מעט מאוד תחנות, לא בנוייה לתחבורה עירונית צפופה בעמידה, הנוסעים מתנגשים בכל המגיעים מנתב"ג (וכל שאר הארץ) עם מזוודות ועגלות ילדים, וכל זה רק כדי לטפס החוצה במשך 7 דקות נוספות בתחנת החאן? זה לא הכולך לקרות. אנשים יקחו את הקו האדום והכחול במקום - גם אם הרק"ל תהייה מפוצצת.
בכלל, כאחד שנסע רבות בקו הישן ממלחה לת"א - מלחה זה באמת אמצע שומקום ככל שמדובר בתחבורה ציבורית, הדבר הטוב היחיד שם מבחינתי היה מגרש חניה צמוד ובחינם. המצב שם היה גרוע עד כדי כך, שאם רכבת בוטלה, היה עדיף להמתין לרכבת הבאה שעה מאוחר יותר (ואז לנסוע לת"א במשך שעה ועשרים דקות) ולא לתפוס אוטובוס לתחנה המרכזית ולעלות על 480.
פשוט מזעזע, לא מבין איך הגיעו לתוואים האלו,
אני אציין את המקטעים לפסגת זאב ורכס לבן אשר עוברים באזורים ריקים
ויותר מתאימים לסוג שירות פרברי מאשר מטרו עירוני,
המקטע בין גבעת-שאול למלחה לא מתחבר בחלק הדרומי לכיוון המושבה הגרמנית,
והבעיה הכי גדולה היא שאין קו אורכי דרום-צפון אשר חוצה את העיר
באזורים הבנויים והצפופים שלה, יש את הקו הכחול אך הוא עושה זאת בצורה גרועה.
צפה בקובץ המצורף 119689
עדיין מתכננים חיבורים למבשרת, מעלה אדומים ועוד ערים,כשרעיון ה"מטרו" בירושלים עלה לראשונה ודובר על חיבור מבשרת ומעלה אדומים חששתי שמדובר למעשה ברכבת פרברית דרך צומת הגבעה הצרפתית ועמק הארזים שכל קשר בינה לירושלים מקרי ביותר.
את קו התכלת צריך לבטל ולתכנן מחדש כמטרו,אם אינני טועה אתה תומך בהסבת הקו הכחול למטרו ודחיית בנייתו.
נראה שמי שנוסע ברכב פרטי בירושלים החליט לשים במקביל גם רכבת תחתית.
המזל שלא צריך לדאוג מהתוכנית כי היא תשתנה עוד הרבה ולא תסתיים בקרוב.
גם הקווים בביצוע הכחול והירוק עוד לא קרובים לתפעול
אפילו הארכת הקו האדום מתעכבת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.