2 ידיעות "חדשות"

אלון 58

New member
2 ידיעות "חדשות" ../images/Emo73.gif../images/Emo20.gif../images/Emo70.gif

1.סטטיסטיקה לגבי מעורבות נהגים צעירים בתאונות-דרכים,עם חתך של קבוצות גיל מעט שונות. 2.משרד-התחבורה יאפשר בדיקות רפואיות לנהגים גם ע"י רופאי-משפחה,שמכירים את ההיסטוריה הרפואית של המטופל.מדובר על רשיונות רגילים לרכב פרטי/מסחרי עד 4 טון,ומשאיות עד 15 טון.לפי זה,כנראה שבדיקות לבעלי רשיונות לרכב ציבורי(מונית&אוטובוס)ורכב כבד(משאיות מעל 15 טון וגוררים),יתבצעו במכונים המואמנים מטעם משרד-התחבורה.
 

wil

New member
לגבי הכתבה הראשונה

שוב שמים דגש על מהירות נטו ("תחשוב מהר תנהג לאט") במקום לנסות לתעל את לקיחת הסיכונים הזו למקום יותר חיובי. אם לנהג יש אופי של "לוקח סיכונים" וחסר לו מקומות להוציא את האדרנלין הזה - צריך למצוא את המסגרות המתאימות (החל ב-קארטינג וכלה במסלול אמיתי) בהן אפשר לנהוג באופן אגרסיבי ותחרותי באופן שאינו מסכן את הסביבה. אם יש מקום לגיטימי להוציא אדרנלין, יש הרבה פחות פוטנציאל לנהיגה מסוכנת בכביש.
 

פרטנר

New member
וזה נבדק?

"אם יש מקום לגיטימי להוציא אדרנלין, יש הרבה פחות פוטנציאל לנהיגה מסוכנת בכביש" האם ההנחה הזו נבדקה? האם התנסות בנהיגה מהירה במסלול סגור תבטיח שהקהל או המשתתפים במירוץ ישנו את אופי נהיגתם מחוץ לאירוע בדרכם הביתה? האם למישהו יש מידע על כך?
 
למעלה