לשאלותיך
עדשות משמשות לצרכים שונים. אתה יכול להשתמש בעדשה רחבה כדי לתפוס פתיחה מקסימחלית של הפריים , נגיד בניין מגורים ואילו עדשה צרה יותר רק כדי לתפוס חלק מסויים מאותו בניין, חלון של בת השכנים... כדי לבצע "משחקים של שינוי פוקוס" בין אובייקט אחד לשני, אתה תשתמש בעדשה צרה. כדי ליצור עיוות של גוף אדם או פרצוף, אתה תשתמש בעדשה רחבה ככל שאפשר, שתמוקם קרוב ככל שאפשר. תפקיד נוסף חשוב, זה בתנועת מצלמה. כשאתה מבצע תנועת מצלמה, בעיקר כשהמצלמה על הכתף או סטדיקאם, ככל שהעדשה תהיה רחבה כך גם התנועה תהיה, חלקה יותר. בשורה התחתונה הכל עניין של עומק שדה ועיוות תמונה. זה כמו שאומרים, על רגל אחת. לגבי העריכה. באוף-ליין, הסרט מקבל את הצורה שלו מבחינת סידור הסצינות ובכלל, מבנה הסרט. כשהרעיון, כפי שהוזכר מקודם, דגימה "זולה ופשוטה" של חומר הגלם, כי לאיכות כרגע אין משמעות וצריך לדגום כמה שיותר חומר. באון -ליין, שמים דגש יותר על תיקוני צבע, מעברים, אפקטים ומניחים את הסאונד שתוקן באולפן ההקלטות. כאן הרעיון, דגימה באיכות מקסימלית של הקטעים הספציפים שנבחרו לבנות את הסרט, ולא את כל חומר הגלם. גם זה, כמו שאומרים, על רגל שנייה.