2 שאלות על פרסום ותמחור

phbo

New member
2 שאלות על פרסום ותמחור

הי, אני צלם עצמאי וכיום אני מעוניין להרחיב מעט את תחום פעילותי. אני מעוניין להתחיל לצלם משפחות בסטודיו שלי ואני מתלבט ב2- שאלות: 1. האם כשאני מפרסם רצוי לנקוב במחיר הצילום? (מה היתרונות מול חסרונות?) 2. נניח שאני מתמחר את סוג הצילום הנ"ל ב-1000 שקלים עבור סט צילומים. זהו צילום עם ציוד איכותי ויקר ולכן המחיר - אולם התוצאות בהתאם. סביר להניח שחלק גדול המעוניינים יירתעו מהמחיר. האם כדאי להציע בנוסף אופציה זולה יותר (נגיד 500 שקלים) עבור צילום פשוט יותר? בצורה זו אני פונה ליותר אנשים, אולם אני חושש שאז האנשים שיכלו לבוא לצילום האיכותי "יסתפקו" אף הם בצילום הזול יותר. במקרה זה גם התוצאות מרשימות פחות - ואיתן שם הצלם וכו´... תודה
 

nirdagan

New member
לעניות דעתי

עדיף להציע שירותים בכמה רמות, אבל בהחלט צריך להיות הבדל משמעותי בתוצאת הצילום כדי שאנשים יקנו גם את השירות היותר יקר. אם אינך יכול לשפר את האיכות של השירות היקר, תמיד אפשר להוריד את האיכות של השירות הזול.
 
תמחור והגדלת מעגל לקוחות

נושא תמחור שרות\מוצר הנו מורכב ובעל השלכות. מאחר והנך מציין שמחיר השירות יקר בהשוואה למתחרים עליך לבדל את המוצר באופן מובהק ע"י הדגשת ההבדלים ופניה לנישות ייחודיות. עליך להגדיר את קהל היעד ובחירה בצינורות שווק מתאימים. שאלתך מתייחסת גם לנושא פרסום המחיר- במידה ותצליח לבדל את השירות ולבחור בצינור שווק יוקרתי אין בעיה בפרסום המחירים. בנוגע לתמחור שירות שונה- מומלץ. שכן- אז תרחיב את הנישות אליהם אתה פונה ועקב כך תרחיב את קהל היעד. יש לציין, כי במידה והנך בוחר בפלח שוק "יוקרתי", עליך להתאים גם את סביבת העבודה ואולי לשקול התמקדות בפלח זה וויתור על פלחים נוספים.
 

drcohen

New member
פתרון לבעייתך .

לשואל שלום . לפני ההחלטה על סוג המדיה, יש לבדוק מיהו פלח השוק אילו אתה מעוניין להגיע ומהם תקציבי הפרסום שלך . ישנם רעיונות יצירתים להפליא שיפרסמו אותך בתקציב יחיסי קטן . לשאלתך על המחיר . כמקצוען בתחום הפרסום והשיווק אני כותב לך חד משמעית "לא להוסיף את המחיר לפרסום ! " ולא רק את המחיר, בפרסום אין להכניס יותר מידי מידע . המטרה ליצור גירוי להתקשרות טלפונית או לביקור בעסק שלך ואז לבצע את המכירה בפועל . כדי לבנות פרסום יעיל ישנו צורך במסר פרסומי יצירתי - סלוגן . המסר הפרסומי יוצר גירוי ובמקביל ממצב את העסק שלך . אשמח לעזור לך ברעיונות יצירתיים ובמסר פרסומי יעיל ב ב ר כ ה דרור כהן המרכז הישראלי לשיווק 341142 - 055 .
 
כשבחרתי צלם לחתונה:

לא הייתי הולכת לצלם שמפרסם מחירים. זה היה נראה לי לא "יצירתי" מבחינתו, אולי אפילו יבש מדי. דבר שלא הייתי מצפה מצלם! ועוד דבר, "חבילת הצילום" צריכה להיות מותאמת אישית לצרכים, לכן המחיר משתנה ואפילו גודל אם צריך. מה שכן היה מושך אותי: זה צילום "לא שיגרתי" עם חדות לשון כלשהי שיסקרן אותי להגיע לראות- אם הצילומים שלו "עושים לי את זה". ולגבי המחיר: אם העבודה שלו ברמת העיקרון טובה ואיכותית, המחיר לא שובר את הקונה, להפך! ועם התגמשות "מיוחדת"- סוגרים. שיהיה בהצלחה!!!
 
למעלה