3 שאלות על דיווח שנתי למס הכנסה (טופס 1301)

3 שאלות על דיווח שנתי למס הכנסה (טופס 1301) אל תצחקו עלי אבל אחרי שמשדרים את הדוח באינטרנט ואז גם מדפיסים וחותמים, וכתוב "להגיש לפקיד שומה", אפשר לעשות את זה בפקס, נכון? לאיזה מחלקה זה אמור להגיע? יש הרבה מספרי פקסים אצל פקיד השומה...

ועוד שאלה, אם לחצתי על כפתור בדיקה ונאמר לי שהטופס תקין, זה באמת תקין? כי רק אחרי שידור שמתי לב ששכחתי למלא כתובת מגורים וטלפונים נוספים אבל לא ממש בא לי לתקן אם זה לא הכרחי כי כבר הדפסתי וחתמתי.

ודבר אחרון, הם שולחים איזה אישור שהטופס התקבל והכל תקין? הם יוצרים קשר אם יש בעיות או חסר משהו?
 
צריך להגיש בדלפק קבלה ולקבל חותמת " נתקבל" זה האסמכתא שהגשת .

הטופס שעובר בדיקה משמעו שנבדקו התאים המינימליים שדרושים - הכנסות ומספר תיק.
סמוך על מס הכנסה שיש להם גישה למשרד הפנים ויודעים איפה אתה גר
כל עוד לא הגשת בסניף - אתה יכול להכנס לקובץ ולטעון אותו ולשדר שוב.
שים לב שאתה מגיש את הקובץ עם הברקוד האחרון ששודר .


יוצרים איתך קשר אם יש בעיה במכתב .


בהצלחה
 
למעלה