35000 נק' ללברון

OrEl74

Well-known member
מנהל
מצטרף לקארים ומלון כיחידים עם ההישג המרשים הזה.
אבל את ההתמודדות מול הנטס, הלייקרס הפסידו ונראו די רע.

במהלך המשחק הנטס חטפו עבירה טכנית ולברון הלך לזרוק עונשין והחטיא.
קיירי ניגש לספסל של הלייקרס ושאל... זה הקלעי עונשין הכי טוב שיש לכם?
משעשע
 
לייקרס - ברוקלין: ההר הוליד עכבר. תמיד מצפה למשחקי פריים טיים של יום חמישי, והפעם קיבלנו ערב מאכזב. עוד יותר מאכזב בלי קהל, מודה שעדיין לא יושב לי טוב שאין אוהדים. זה המצב, וזו ההחלטה הנכונה, אבל חבל שהגענו למצב הזה.

ברבע הראשון, הספסל של ברוקלין ברח ועלה ליתרון דו-ספרתי.
ברבע השני, לברון הגיעה כדקה לסיום המחצית ל-35,000 נקודות דרך העונשין, והפך לשחקן השלישי בתולדות הליגה שעושה את זה.
ברבע השלישי, זה כבר היה 20 הפרש. זה היה באוויר, הלייקרס לא הגיעו.
ברבע הרביעי, לברון קלע שלשה ראשונה [ולמעשה יחידה] במשחק והגיע ל-30 נק'. הופיע נתון שזה משחק 472 שלו בקריירה עם 30+ נק' [שלישי בכל הזמנים גם בנתון הזה], אבל לא נראה לי שזה נכון, כי ברשימה אחרת ראיתי שיש לו 500+. אולי פה מדובר רק ברגיולר סיזן, לא יודע. ואולי בכלל דמיינתי את זה!

בסיום 98-109 לברוקלין. התוצאה משקרת, זה היה משחק של מבוא ל-30. רק 8 מ-30 ללייקרס משלוש. הארדן וקאיירי היו טובים, אבל ה-MVP של המשחק היה לברון. פשוט לא היתה עזרה מסביב שהיתה מספקת להתמודדות נגד הכלים של ברוקלין בהתקפה. כדאי לציין את לברון בהגנה. אחד הפוזישנים על הארדן, לוקדאון דיפנס ברמה הגבוהה ביותר משחקן שלכאורה אמור להיות בירידה, גרם להארדן לשחרר סטפבק דרדרלה מקילומטר.
 

Rapgamer

Well-known member
אוסיף את סיכום ברוקלין-לייקרס שלי:
הלייקרס חסרים את דיוויס אבל גם את שרודר, וזה הורגש במשחק. היה חסר להם גם ייצור מצבים וגם פינישינג של מצבים. לברון שיחק טוב סה"כ אבל השלשות שלו לא נכנסו והוא לא היה במוד פלייאוף של 30 פוזשנים בפוסט במשחק. אז לחלק מהמסירות שלו לא הייתה יד מסיימת והוא גם לא לקח על עצמו נטל של ניהול 70 פוזשנים במשחק, לא הייתה לכך אלטרנטיבה טובה ללייקרס. קצת push shots של הארל, קצת ISO של קוזמה, ובסה"כ לא מספיק.
ברוקלין פתחו טוב מעבר לקשת אבל מה שבעיקר הרשים זה ההגנה שלהם. רמת מחויבות גבוהה, קבלת החלטות נכונה ברובה, בוקס אאוט וכו'. אני מאוד אוהב את הגרסה הנוכחית של הארדן, זה שלא מחפש לקלוע 40 אלא משלב היטב בין פליימייקינג, סקורינג וגם מתאמץ בהגנה. אני מתרשם שהוא פלוס הגנתי העונה.
הרול פליירס בנטס התעלו על עצמם גם מבחינת קליעה (האריס, TLC) וגם מבחינת הנעת כדור, היו מספר פוזשנים שהארדן יצר יתרון ראשוני על ההגנה וברוקלין העבירה 2-3 מסירות מהירות למבט פנוי באופן שהוא לא מובן מאליו.
מסכים עם אליקו שהתוצאה משקרת, מהרבע השני ואילך המשחק התנהל בדו ספרתי לכיוון ה-20 הפרש.

מבחינת מסקנות להמשך, ההגנה בברוקלין מתייצבת. אמנם הלייקרס בהרכב חסר אבל לא חושב שמישהו ציפה שיעצרו את הלייקרס על פחות מ-100 נקודות, ועוד בלי שחקן ההגנה הכי טוב שלהם (דוראנט). הקבוצה מציגה רמת תיאום יותר גבוהה ממה שהיינו מצפים בשלב הזה, היא רושמת ניצחון חמישי ברציפות, הרוב נגד קבוצות טובות, כאשר כמעט בכל משחק חסר לפחות כוכב אחד.

הלייקרס קבוצה מצוינת אבל עדיין יש לה עקב אכילס של קליעה מבחוץ. שרודר ודיוויס בודאי היו מוסיפים להם נקודות על הלוח אבל הם שלשיונרים בינוניים והלייקרס יפסידו משחקים שהם מתחת ל-30% משלוש כפי שקרה כאן. הבעיה שאין ללייקרס אפילו קלעי אחד בסגל שהייתי מגדיר אותו כאמין, ואם מספר שחקנים יכנסו לסלאמפ בסדרת פלייאוף מול יריבה חזקה, זה כנראה הנתיב שימנע מהלייקרס אליפות. זה או פציעות.
 
למעלה