44% מנוסעי הרכבת הקלה מזדמנים - ומשלמים 8 ש"ח

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך
האם הכוונה שמדובר בנוסעי אפליקציה או ערך צבור ?

נוסעי אפליקציות אינם מזדמנים ובסוף הם משלמים מחיר מוזל.

נסיעה בערך צבור במערכת שאין בה גבול תשלום יומי היא חוסר אחריות כלכלית.
לאפליקציה, כפי שהיא היום, יש מחיר בטיחותי. לעמוד ליד הולידטור, או אחת מ2 הברקודים המודבקים ברוב האוטובוסים, ביד אחת להחזיק טלפון ולנסות לסרוק. הסריקה לא תמיד מהירה, ועוד אנשים דוחפים לך רב קו תוך כדי, ומפריעים לתהליך (אני אישית, מכיוון שכמעט נפלתי פעם אחת, משעינה יד בנקודת הנחת הרב קו כדי למנוע הפרעות). כל העסק מסוכן בעיקר למבוגרים ובעלי מוגבלויות.
אם היו חושבים עליהם קצת, היו מדביקים מדבקות ברקוד לסריקה בנחת בגב המושבים.
בעניין הכסף, אכן חבל. למשתמשי רב קו שמתכננים להשתמש ברק"ל כדאי לרוב לקנות חוזה יומי.
 

ohadg09

Active member
לאפליקציה, כפי שהיא היום, יש מחיר בטיחותי. לעמוד ליד הולידטור, או אחת מ2 הברקודים המודבקים ברוב האוטובוסים, ביד אחת להחזיק טלפון ולנסות לסרוק. הסריקה לא תמיד מהירה, ועוד אנשים דוחפים לך רב קו תוך כדי, ומפריעים לתהליך (אני אישית, מכיוון שכמעט נפלתי פעם אחת, משעינה יד בנקודת הנחת הרב קו כדי למנוע הפרעות). כל העסק מסוכן בעיקר למבוגרים ובעלי מוגבלויות.
אם היו חושבים עליהם קצת, היו מדביקים מדבקות ברקוד לסריקה בנחת בגב המושבים.
בעניין הכסף, אכן חבל. למשתמשי רב קו שמתכננים להשתמש ברק"ל כדאי לרוב לקנות חוזה יומי.
ברק"ל זה שונה באפליקציות, התיקוף לפי מיקום ולא ברקוד
 

d1f2

Active member
האם הכוונה שמדובר בנוסעי אפליקציה או ערך צבור ?

נוסעי אפליקציות אינם מזדמנים ובסוף הם משלמים מחיר מוזל.

נסיעה בערך צבור במערכת שאין בה גבול תשלום יומי היא חוסר אחריות כלכלית.
באפליקציה כנראה הרוב לא מזדמנים כי זה מחשב תמיד את המחיר הכי זול שאפשר.
רוב הנוסעים משתמשים ברב קו אז הגיוני.
 
למעלה