5 ימים עם פרטנר TV

dino_din

New member
5 ימים עם פרטנר TV

אז ב 10.10 התקינו לי בשעה טובה פרטנר TV.

שורה תחתונה, עוד חמש דקות מתקשר אליהם שיקחו בחזרה :(

שורה לפני אחרונה: הרעיון טוב, המחיר גם סבבה (69 ש"ח לחצי שנה על עידן+ + חבילה בסיסית + VOD בסיסי + נטפליקס). בסה"כ זה נחמד ונותן פתרון לא רע גם לילדים (יש גם YOUTUBE מובנה שמאפשר להם לראות סדרות).

הבעיה - השירות לא מספיק יציב. הממיר דפוק ונתקע הרבה יחסית, מתקבלת כמה פעמים בשעה הודעת שגיאה על חיבור לרשת שמחייבת כיבוי והדלקה, הממיר מאתחל את עצמו מידי פעם - בקיצור - המון תקלות טכניות בשירות.

עם כל הכבוד לתוכן עצמו שהוא בהחלט מספיק ולמחיר, אי אפשר למכור ללקוח שירות טכני כל כך גרוע (גם הטכנאי לא היה שיא המקצועיות). למזלי השארתי את היס מחובר אז חוזר אליהם ומחזיר את הממיר של פרטנר עד שיתבגרו ויחלימו ממחלות הילדות.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אגב, בעבר להוט היה את ערוץ AXN שגם היה לו תוכן מעניין

אבל תפעול טכני גרוע מאוד עם כל מיני תקלות משונות שלא היו באף ערוץ אחר.
 
והרומן שלי איתם נגמר עוד לפני שהתחיל...

ההתחברות הייתה קלה כמובן, צ׳יק צ׳ק ובוצעה הזמנה עם התקנה גם לטלוויזיה וגם לאינטרנט. ביקשתי את הראוטר הAC שלהם שהיה אמור להגיע.
אבל...לא הגיע. למה? כי לא הגיע.

אז מתקשרים לשירות לקוחות, 20 דקות המתנה. מגיע נציג שהולך לבדוק מה קורה ושם על המתנה והופ, נציגה חדשה. קצת חצופה. אז הולכים למנהלת שרוצה שאני אחכה להם יום עבודה נוסף (כמובן בלי שישלמו לי את המשכורת עליו)

אז מבקש ביטול הזמנה וניתוק, כמובן שהם לא ישלחו לי הודעה על זה ואני אצטרך שוב לרדוף אחריהם לוודא שהם לא גונבים כסף מהכרטיס אשראי.

בנתיים אני גולש שוב על הרשת של השכן. בפעם הקודמת הסידור הזה עבד לא רע עד שהגיעו הנכדים שלו לחופשה.
 

rafid1

Active member
מנהל
לא שווה ולו גם רק לטובת נטפליקס?

אתה לא יכול מכל מחשב/APP להתחבר? ואז נשארו רק 29 ש"ח לטובת כל השאר, בתקווה שתוך חצי שנה הכל יתייצב...
 

k-don

Well-known member
אם פרטנר טיוי אינו נדרש אז אפשר לרכוש רק נטפליקס,

למה לשלם על פרטנר טיוי?
 

rafid1

Active member
מנהל
צודק, אבל אולי לתת להם עוד כחודש-חודשיים להתייצב? ...

ובינתיים לראות גם קצת ספורט HD למשל בחצי-חינם הזה, אולי דרך האפליקציה אם לא ניתן בסטרימר..?
לי יש תיאוריה אחרת על הסיבה לבעיות: האינטרנט *שלהם* לא סחב בחגים, (למי שמנוי משולב, כמוך) אז יש מצב לשיפור כעת.........
 

noa_f

New member
אבל דוקא בחגים ובסופ״ש אנשים בבית ויכולים לצפות

מה החוכמה שהכל סבבה ביום שלישי ב-11 בבוקר?
 

rafid1

Active member
מנהל
זהו, שפרטנר חדשים בתחום, ומתקמצנים ברוחב פס.

כמו כולם, כשיעזבו מנויים את שירות האינטרנט - הם ילמדו, בדרך הקשה.
 

k-don

Well-known member
גם אני חוויתי קצת בעיות בשבוע האחרון,

אבל ייתכן שזה קרה בגלל הסיבים ולא בגלל פרטנר טיוי.

א בגלל עומס בשרתים
 
למעלה