שיטות שיווק אגרסיביות
בשילוב עם שיטת תמחור בעייתית (אם מציגים מחיר מסויים כאטרקטיבי אבל מי שבודק מוצא שהמחיר לא ממש אטרקטיבי, או שמדובר במוצא עלום שם שלא ניתן כלל להשוות אותו, לא כול שכן להסיק שמחירו אטרקטיבי. לא ברור איך שליחת 4 מיילים על ידי כתובות מייל מזויפות ואני מדגיש מ ז ו י פ ו ת, בסוף שבוע אחד תשכנע לקוח פוטנציאלי לחזור לקנות בחנות? אולי נשאל את אלכס קאיקוב מייסד הוגה ומנכ"ל (ומה לא) אם מדובר בתופעה או במקרה חד פעמי. (חבל על הזמן, זה לא מקרה חד פעמי פרקסלנס) אוסיף ואומר, שבמייל הפרסומי השנוי במחלוקת שקיבלתי, יש גם לינק להסרה מרשימת התפוצה, כשלוחצים על הלינק, מגיעים לאתר חובבני שנמצא על שרתי האירוח החינמי של נענע. dontgoto://www.planetnana.co.il/ro346/Un1.html באתר נדרשים למלא את כתובת הדואר האלקטרוני על מנת לצאת מהרשימה משם הכתובת מפנה לשרת של חברת רומקאל action="http://romkal.com/maildb/Unsubscribe.ASP" method="Post (מי שלא מכיר, זו חברה של זאב רוזנטל מבני ברק) להלן ציטוט נבחר מהאתר "הרעיון הכי טוב לא יכול לשרוד ללא חשיפה. חשיפה לכמה שיותר אנשים" לא ברור באופן וודאי שGPSNOW משתמשים בשירותיה של רומקאל אבל עצם העובדה שהם שולחים את דואר הזבל הפרסומי שלהם מכתובות מזוייפות בהוטמייל ולא מכתובת האתר שלהם, מצביעה על חוסר תום לב (אולי הם מפחדים שיחסמו להם את השרת?) i rest my case