רק הבהרה למי שלא מכיר את החוקים
שיא השעה היה עד לשנה שעברה על אופניים שהוגדרו לפי האופניים עליהם רכב אדי מרקס כששבר את שיא השעה בשנת 1972.
האופניים של מרקס כללו כידון דרופ רגיל, צינורות מעוגלים מפלדה וגלגלי שפיצים - בתמונה המצורפת אלו האופניים עליהם קבע מרקס את השיא השעה ה- 29 מאז החלו למדוד רכיבת שעה והשיא ה- 25 במאה ה- 21 (בין 1876 לשנת 1898 נקבעו חמשת השיאים הרשומים הראשוניים).
פרנססקו מוזר שבר את שיא השעה 12 שנים לאחר מכן כשהוא רוכב על אופניים עם כידון נג"ש (קרני שור), גלגלי דיסק וצינורות שלדה בעלי תצורת טיפה (מי שהיה בתערוכת האופניים שהייתה המוזיאון העיצוב בחולון בחורף האחרון יכול היה לראות את אחד הדגמים שיוצרו עבור אותו השיא, עם חתימה של מוזר).
מוזר קבע אז (1984) במקסיקו סיטי שני שיאי עולם במהלך ארבעה ימים. ביום השני מוזר עבר מרחק גדול יותר מזה שעבר וויוט לפני יומיים ושיאו העולמי (של מוזר) נקבע כלא חוקי (ועבר לרשימת שיאי האדם) רק לאחר שבורדמן קבע את השיא העומד עד היום כשיא העולמי האמיתי ולא כולל שיאים שנקבעו ברכיבה אחרי מכוניות במדבריות אריזונה.
האופניים עליהן רכב מוזר היו פחות ארודינמיים מאלו עליהם רכב וויוט כששניהם שברו את שיאי השעה.
אבל החוקים החדשים לא התייחסו ממש אל מעבר לרצון להעניק לוויוט חותמת שיאית לקריירה.
עכשיו כל כך הרבה יצאו מרוצים, החברה המסחרית (יצרני השלדה, הגלגלים, ושאר הציוד), האיגוד העולמי (חתיכת חגיגה היתה בתקשורת והפעם חיובית), הרוכב, אוהדיו, אוהדי האפניים באשר הם כי סוף סוף הייתה חשיפה חיובית, אז למה שמישהו יקלקל לעצמו את התאוריות והשמחה בגלל כמה עובדות שאני מצביע עליהן?