=)

Green Day 1

New member
=)

אהלן!! מה המצב???????? קודם כל שלום לכול החדשדישים =] =) נו... ספרו קצת על חויות הנקייון של פסח חחח... גילתם דברים שחיפשתם לפני איזה 20,000 שנה? חחח... ספרו ספרו =) ח ג - פ ס ח שמייח!!!!!!!!!!!! ל כ ו ל ם !!!!
 
עמריקוששששששששששש כנס

חח חוויות נקיון הפסח אצלי היה משגע... זרקתי 4 שקיות של זבל ענקיות מלאות בבגדים מצאתי טריליון חולצות שחיפשתי במשך כל השנים שאני נושמת. מה איתך? איך אצלך?? יש חוויות משהו חדש?? הא וד"א חצי ארון נזרק לי!! ליהייייייי אני חייבת ממך בגדים דחוףףףף :)
 

Green Day 1

New member
לירונייייייייייייייייי

חחח חויות משו משו הא? =) אצלי לא משו... חחח מצאנו בעיקר את המשחקים של אחיינים שלי ... חחח... זה אומר משהו? חחח וזהו... מקווה שאחותי הקרצייה תביא את המצלמה... בכדי שתראו ת'עצמי סוף סוף... ורק את האמת כה?!
 
עומרייייייייייייייייייייי

חסר לה והיא לא מביאה את המצלמה!!!! עם היא לא מביאה אני עכשיו נוסעת אליך לוקחת אותה הביתה שהיא תביא את המצלמה עם מונית אני יבוא!! אבל ברור שאתה תשלם לא?
 

Green Day 1

New member
חחחח.. =]

למונית?... ברור... =) אם הקרצייה הזאת לא תביא אז כבר מחר... אני עדיין לא סגור על עצמי... זה תלוי בה ... :-S
 
אנחנו לא עושים נקיונות פסח..

למה לזרוק את הבגדים?? לא יותר הגיוני לתרום אותם לאנשים שאין להם?? זה לא שאני נגדך או משהו כזה... אבל אני הייתי תורמת.. כל הבגדים שקטנים עלי אני נותנת לנזקקים..
 
מורוש כנסי

שאמרתי זרקתי לא התכוונתי לזרוק לזבל.. אני לא יודעת עם ציינתי אבל 4 שקיות של זבל ענקיות 3 הולכות לבת דודה שלי הקטנה ואחת אני משאירה ליד הביית פתוחה מי שרוצה עובר רואה ולוקח ומקווה שיהנה מהם כמו שאני נהננתי. בכל מקרה חג וחופש שמח!
 
למעלה