6 כלים הכרחיים להגדלת המכירות באינטרנט.
6 כלים הכרחיים להגדלת המכירות באינטרנט.
1. תבינו שתהליך המכירה אורך זמן הוא אינו מיידי.
יש משהו בסיסי שחייבים להבין. כל לקוח פוטנציאלי שקולט שהוא נמצא בתהליך מכירה כלשהו, הוא מייד עוטה על עצמו שריון שקשה מאוד לחדור דרכו.
לרוב האנשים יש הנטייה, לחשוב על ההצעה שלך קצת, ואז להתחיל לחשוב ברצינות איך להתקדם.
כך שזה טעות לצפות שהקונים הפוטנציאליים שלכם ילכו נגד אמונות והרגלים הטבועים בהם ויקנו מייד שירות או מוצר.
לכן -
2. תגדילו באופן שוטף את רשימת התפוצה?
כדי להתחיל ליצור איזושהי הכירות בסיסית ומינימלית וכמובן על מנת ליצור אמון , אנחנו נציע להם תוכן אמיתי ובעל ערך בחינם בתמורה לכתובת האי מייל שלהם. -
בדרך הזאת נוכל לבנות איתם נוכל לשלוח מייל ראשוני ולבנות איתם מערכת יחסים המבוססת על אמון וערך קודם כל... ורק אז נוכל לגשת להציע להם הצעה ולבצע את המכירה.
3. תגלו מה הסיבה האמיתית ש"משפכים שיווקים" לא באמת עובדים.
כל מומחי השיווק באינטרנט ייעצו לכם לפרסם את המוצר שלכם על ידי הפניית תנועת גולשים לדף נחיתה, מתוך מטרה לגרום לקונה הפוטנציאלי להתקדם בתהליך המכירה, ולהכניס אותם ל"משפך" שמטרתו להגיע למכירה כמה שיותר מהר.
ה"משפך" הוא לרוב רצף של הודעות אי מייל שנשלח על ידי תוכנת דיוור אוטומטית כאשר כל אחד מהם מכוון את הקונה הפוטנציאלי לעמוד מכירה כלשהו.
אם זה לא עובד עבורך, זה בסדר. זה כבר לא עובד גם אצל אחרים. הסיבה שגישה זו לא תעבוד היא כי רוב האנשים לא קונים דרך מייל אוטומטי ששוב מנסה למכור משהו. אנשים לא קונים ממישהו שהם עדיין לא מכירים, במיוחד כשאר מדובר על שירות או תהליך אישי שהלקוח הפוטנציאלי אמור לרכוש ממך באופן אישי.
4.תבנו קמפיינים רב שלביים, המבוססים כולם על התקרבות ללקוח הפוטנציאלי שלך.
כל קמפיין שיווקי וכל אי מייל ללקוחות שלך אמור ליצור עוד ועוד אמון בינך וללקוח הפוטנציאלי שלך. כלומר, הלקוח שלך צריך לשמוח לקבל ממך מייל ועוד מייל ולהבין שהוא מקבל תוכן איכותי שהוא יכול להשתמש בו. כל מייל אמור ליצור חוויה אצל הלקוח שלך.
אם אתה מוכר שירות או מוצר מסוים, הלקוח הפוטנציאלי שלך צריך לדעת שהוא עושה את העסקה הכי טובה והכי משתלמת שכמובן גם תפתור בעיה עבורו.
5. תעקבו אחר התנהגותו של הלקוח הפוטנציאלי.
אנחנו כמשווקים באינטרנט חייבים לעקוב אחר הפעולות שהלקוחות הפוטנציאליים שלנו עשו.
כלומר לעקוב אחר מספר הכניסות לאתר, לעקוב מאיזה דף מכירה הם הגיעו לאתר שלנו, כמה זמן הם שהו בכל דף באתר.
כמובן אנחנו חייבים לבדוק את כל מקורות התנועה לעסק שלנו באותו האופן.
לדוגמא אם עשינו פרסום בפייסבוק : עלינו לבדוק כמה עלה כל קליק, כמה מתוך מי שהקליק אכן השאיר פרטים בדף מכירה, ואם אכן אותו לקוח התעניין מעבר להשארת פרטים ונכנס לאתר האינטרנט שלנו ועוד.
פריצת הדרך לעסק שלך תהייה מאיסוף מידע אמיתי של ערוצי השיווק שלך.
6. המשיכו את הפרסום לאורך תקופה ארוכה.
מרבית מהקונים הפוטנציאליים לא קונים כי לא נוח להם באותו הרגע להתעמק בהצעת המכירה שלנו, לא מסתדר להם לקום עכשיו שבדיוק קפצה המודעה שלנו למצוא את הארנק, להוציא החוצה את כרטיס האשראי ולהקליד את המידע.
בנוסף, יש דבר שנקרא דחיינות. הם דוחים את ההחלטה. הם מעוניינים והם רוצים את המוצר, אבל משהו מסיח את דעתם והם אומרים לעצמם שהם יחזרו לזה אחר כך.
לבסוף, יש את הצורך במידע נוסף.
הם כמעט מוכנים לקנות אבל הם צריכים דחיפה לכיוון הנכון. יש להם שאלה, או חשש, או שהם אולי צריכים עוד זמן כדי להגיע להחלטה.
בנוסף, חקרים מראים שמעל ל- 50% מהקונים הפוטנציאליים לא ניגשים למידע שהם הורידו.
הם בעצם אומרים "לא" לאותו הדבר שהם ביקשו ממך בזה הרגע.
זה אומר שהסיכוי שלך לבצע את המכירה נחתך בחצי כי מבחינה סטטיסטית, חצי מהקונים הפוטנציאליים שלך לעולם לא זוכרים שאתה קיים.
הדרך לתקן את זה היא ביצירת רצף במסעות הפרסום שלך, שמטרתו היחידה היא להניע את הקונים הפוטנציאליים לעשות פעולה לעבר רכישה של המוצר או השירות שלך.