למה ? הלחץ השלילי אמור וצריך....
להיות יותר גבוה מהחיובי. אומנם נכון שבנקודה מסויימת ביחס בין הלחץ השלילי לחיובי מהלך הבולם יתקצר. לפי הוראות היצרן ב20 מ"מ . בפועל לפעמים קצת יותר. לבולם הזה ישנם 4 פיות אוויר. צד שמאל { ממבט הרוכב } 2 פיות במרכז שלילי . הצידה לימין חיובי. צד ימין חיובי { אולם זה הפרילוד ! ! ! } למטה שמאל PAR אמור למנוע מהבולם לסגור מהלך אולם מקשה את מהלוכו באופן קיצוני. וכמובן יש את כפתור הקומפרשיין שנמצא בתחתית רגל ימין. יש בספר טבלת לחצים לפי משקל הרוכב אולם בכל מקום מוסבר שהסאג הנכון הוא כפי הנראה גם יביא אותך ללחץ הנכון ולא ההפך אני שוקל כמעט 90 ק"ג וכיוונתי את הבולם בצורה כזאת שהוא מאוד נעים ואת "הפיין טיונינג" { רכות/נוקשות} אני עושה בעזרת כפתור הקומפרשיין שהוא מאוד יעיל ומדוייק. אינני רוכב במלוא המהלך כלומר לא 170 מ"מ אלא סביב ה 160 מ"מ - 155 מ"מ . לחצים +- חיובי 35 שלילי 120 { רגל שמאל ממבט הרוכב } פרילוד 10 { רגל ימין } PAR סביב 2 -3 מציע לך לקרוא שוב את הספר . לעלות מעט את הלחץ החיובי ובערך פי 4 את השלילי . אל תשכח למלא את הפרילוד ולו במעט. שים לב הוא במידה קיצונית משפיע על קשיות המהלך יש לי חבר{ גל ,מאקסטרים בייק ראש העין } גם עם 66 SL שאצלו הכיוון הוא כל כך רך שדי להסתכל על האופניים והבולם יורד כדי חצי ממהלכו. והוא רוכב כל הזמן על 170 מ"מ בהצלחה