:)

  • פותח הנושא RJT
  • פורסם בתאריך

RJT

New member
:)

חדש פה. אני רועי בן 13 מאיפשהו בצפון. התאהבתי ברגאיי בזמן האחרון. בין האמנים האהובים: קפלטון, סיזלה, ריצ'י ספייס, מתיסיהו, ג'נטלמן, בן לביא, תומר יוסף ובוב מארלי הגדול מכולם. מקווה להתקבל יפה :) ופנוי להמלצות לקצת רגאיי/ראגא לפרצוף :) One Love :)
 

eviaman

New member
יא מאן!

ברוך הבא , צעיר ומבטיח ! אתה צעיר... ועם כבר אתה מכיר את השמות הנהדרים האלה... אתה בדרך הנכונה... קח עוד כמה שמות שכדאי להאזין להם! Morgan heritage Turbulence gladiators peter tosh israel vibertion damian marley stephen marley ziggy marley kymanny marley fantan mojah Junior kelly!! gyptian super cat beenie man elephant man Seeed alpha blondie Tiken jah fakoly הענק... EEK A MOUSE GRANT SILK Jah cure t.o.k luciano Bounty killer אבל הכול באיזי הא? על תתחרפן על כל השמות שתראה פה ולא תכיר... תתחיל מהשורשים ותזרום האלה.. תאזין ותקשיב תקשיב לטיונים לרידמ להכול אם תתקדם לאט עם החומר, אתה תבין אותו הרבה יותר מהר . הרבה כבוד אביה
 

Jah 3

New member
ביג אפ בלס

הגעת למקום הכי חם בארץ.. ברוך הבא
 

EmMANuElle2

New member
מפרגנים ../images/Emo13.gif

אז שלום, גם אני חדשה פה :) ממ הכרתי את הרגאיי השנה מתישהו, ולאחרונה נכנסתי לפורום רק בשביל לבדוק משהו.. בכל מקרה ראיתי את הפרגון, אז החלטתי גם לומר שאני פה. אז שיהיה לכולם שבוע טוב!
-אמי
 
אהלן, ברוכים הבאים!

תגידי אמי, מה שם המשפחה שלך?! שיהיה שבוע מעולה ויום נפלא!! -כשף!
 
שאלתי אותך בגלל שראיתי בפורום רגאיי

בוואלה הודעה שלך על הבארבי, וחשבתי שזה ידיד שלי (גם לו קוראים אמי..), וכשדיברתי איתו על שיבוא לבארבי הוא אמר שלא הוא כתב את ההודעה- אז שאלתי את שם המשפחה שלך כי בוואלה כתוב גם השם משפחה, סתם בשביל לדעת אם זו אותה אחת. ואין לי מושג אם אנחנו מכירות! שימי תמונה- גם נזהה אותך בדאנסים וגם נראה אם אני מכירה אותך :] -כשף!
 

EmMANuElle2

New member
חשבתי שידיד שלי הסיע אותנו פעם

יחד מהמשה, אבל אני לא בטוחה אם זאת את.. ותומונה אני אפרסם ברגע שתהיה לי, אין לי ככ תמונות בכל מקרה, נעים להכיר
 

Hashomer1

New member
נו כן...

כש אז שהסעתי אותך הביתה מאחד הדאנסים והורדנו מישהי ברמת אביב...אז זאת היא...
 
למעלה