אריאל אריאלי
Member
9881 כבר טסים! והמספר גדל והולך!
http://www.vansaircraft.com/public/first-flights.htm
כן, אחת לתקופה וואנס מראים את מספר המטוסים, שבנייתם הסתיימה והם כבר טסים.
מאחר ובממוצע יש יותר ממטוס אחד ליום, שמתווסף לרשימה, יכול כל אחד לעשות את החשבון, מתי יגיעו לעשרת-אלפים (!) מטוסים של וואנס הטסים כבר.
אם ניקח בחשבון שבסה"כ טסים היום בסביבות 50000 (חמישים אלף(!) ) מטוסים בנויים ע"י חובב, בעולם, עולה מכך כי כעשרים אחוז מהם הם מטוסים שיוצרו מקיטים של וואנס.
כדאי גם לשים לב למספר מטוסי RV12, שהם מטוסי LSA שכבר טסים. אני מעריך כי כמות כפולה מזאת של קיטים נמכרו ללקוחות וזה אומר כי מטוס זה הולך להיות להיט בין מטוסי ה- LSA.
לצערי, עדיין לקוחות בארץ לא הפנימו כי זהו מטוס זול יותר והרבה פחות עדין מהמטוסים האירופיים באותה קטגוריה.
שנה טובה
אריאל אריאלי
http://www.vansaircraft.com/public/first-flights.htm
כן, אחת לתקופה וואנס מראים את מספר המטוסים, שבנייתם הסתיימה והם כבר טסים.
מאחר ובממוצע יש יותר ממטוס אחד ליום, שמתווסף לרשימה, יכול כל אחד לעשות את החשבון, מתי יגיעו לעשרת-אלפים (!) מטוסים של וואנס הטסים כבר.
אם ניקח בחשבון שבסה"כ טסים היום בסביבות 50000 (חמישים אלף(!) ) מטוסים בנויים ע"י חובב, בעולם, עולה מכך כי כעשרים אחוז מהם הם מטוסים שיוצרו מקיטים של וואנס.
כדאי גם לשים לב למספר מטוסי RV12, שהם מטוסי LSA שכבר טסים. אני מעריך כי כמות כפולה מזאת של קיטים נמכרו ללקוחות וזה אומר כי מטוס זה הולך להיות להיט בין מטוסי ה- LSA.
לצערי, עדיין לקוחות בארץ לא הפנימו כי זהו מטוס זול יותר והרבה פחות עדין מהמטוסים האירופיים באותה קטגוריה.
שנה טובה
אריאל אריאלי