ניצן cocos
Member
חשבתי שיהיו כמה ליד אולם הנוסעים
חשבתי שיהיו כמה ליד אולם הנוסעיםחנויות ובתי קפה יהיו רק במפלסים העליונים
חשבתי שיהיו כמה ליד אולם הנוסעיםחנויות ובתי קפה יהיו רק במפלסים העליונים
אולי שירותים ומכונות שתייה, לא יותרחשבתי שיהיו כמה ליד אולם הנוסעים
מכרזים יכולים להתעכב ולהסתבך...לוחות זמנים.
שני מכרזים ראשיים של התחנה טרם פורסמו: מכרז הכנסת המערכות ומכרז הבניין הקרקעי.
במהלך 2014 (רבעון שני ככל הנראה) צפוי להתפרסם המכרז על הקמת הבניין הקרקעי. העבודות להקמתו צפויות להתחיל באותה שנה.
עד רבעון שני 2015 צפויות להסתיים כל עבודות ההנדסה של התחנה. כמה חודשים לפני-כן צפוי להתפרסם המכרז לשילוב מערכות בתחנה.
תחנת האומה כולה אמורה להסתיים אי"אי-שם בחודשים יוני-יולי של שנת 2017.
בעוד קצב העבודות להקמת מבנה התחנה התקדמו יפה מאוד באחרונה (הקבלן מקדים את לוחות הזמנים), עומדת הרכבת בפני אתגר רציני מול השלמתם במועד של אולמות הכרייה. סיפא זו מתייחסת רובה ככולה לפיר הדרגנועים האלכסוני, שכרייתו מסתמנת כאתגר ההנדסי הגדול ביותר בהקמת התחנה ואולי אף בפרויקט כולו. נכון לעכשיו, טרם הוחלט על אופן כרייתו של הפיר וההערכה היא כי זו תחל במהלך החודשים אוקטובר עד נובמבר 2013 ותימשך עד לגמר עבודות ההנדסה של התחנה.
בתמונה: הדמיית הדרגנועים. נכון להיום, שלושה דרגנועים מתוכננים בתחנה. שניים בכיוון היציאה ואחד בכיוון הכניסה לרציפים. בהחלט ייתכן שגם מספר זה ישתנה.
יש סיבה - משרד האוצרמכרזים יכולים להתעכב ולהסתבך...
שאלת תם: היש סיבה שבגללה מתכננים לערוך מכרזים דווקא ברגע האחרון כמעט? לא עדיף היה לסיים את המכרז ולבחור זוכה בשילוב מערכות בתחנה, לפחות שנה לפני סיום עבודות ההנדסה (כדי להספיק להחליף זכיין/לפרסם מכרז חדש במידה ותהיה בעיה)?
תודה... זה קצת מתסכל.יש סיבה - משרד האוצר
מניסיון העבר, משרדי הממשלה יודעים שאין מה לסגור הסכם עם חברה לחוזה שיתחיל בשנת התקציב הבאה, כל עוד זו לא אושרה. תקציב 2013 טרם אושר, וכבר מדובר על כך שיהיה בו קיצוץ בתקציב התשתיות. למה שמשרד התחבורה יסגור הסכם כזה כשהוא כלל לא בטוח שהכסף מוקצה לו לשנה הבאה (כזכור חוק התקציב טרם אושר, וספק אם יקרה לפני מרץ).
מתחילים מלמטה.A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
מתחילים מלמטה.
חברים: נא לפתוח מחברות וספרים. סליחה: נא לפתוח את ההדמיה התלת ממדית החדשה.
בואו ונעיף מבט לעבר מתחם הברונזה השמאלי. מתחתית פיר המעליות (גליל הברונזה האנכי והגדול) נמתחת מנהרת אוורור לכיוון היציאה המערבית מהתחנה ( ממשיכה בצבע ברונזה את החלק הצהבהב, לקצה השמאלי של ההדמיה). מנהרת אוורור זאת היא זו הנראית בתמונה. ממנה נשלחות שתי זרועות אוורור נוספות, קטנות יותר בקוטרן, לעבר הרציפים. בתמונה אנו רואים את פתחן של שתי הזרועות. הימנית מוליכה לעבר הרציף הצפוני ואילו השמאלית מובילה לעבר הרציף הדרומי. בחזית: הקיר החותם את קצה התחנה. קוטרה של מנהרת האוורור המרכזית מגיע לגודל מרשים למדי -12 מ'.
ועוד הודעהה בלתי נמנעת: כל התמונות בשרשור זה צולמו בנפרד ע"י מנהלת הפרויקט וחברת DSP. כהרגלנו בקודש: על תמונות אלו חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישור בעליהן.
יפה, כבר ממש מושלם.מתחילים מלמטה.
חברים: נא לפתוח מחברות וספרים. סליחה: נא לפתוח את ההדמיה התלת ממדית החדשה.
בואו ונעיף מבט לעבר מתחם הברונזה השמאלי. מתחתית פיר המעליות (גליל הברונזה האנכי והגדול) נמתחת מנהרת אוורור לכיוון היציאה המערבית מהתחנה ( ממשיכה בצבע ברונזה את החלק הצהבהב, לקצה השמאלי של ההדמיה). מנהרת אוורור זאת היא זו הנראית בתמונה. ממנה נשלחות שתי זרועות אוורור נוספות, קטנות יותר בקוטרן, לעבר הרציפים. בתמונה אנו רואים את פתחן של שתי הזרועות. הימנית מוליכה לעבר הרציף הצפוני ואילו השמאלית מובילה לעבר הרציף הדרומי. בחזית: הקיר החותם את קצה התחנה. קוטרה של מנהרת האוורור המרכזית מגיע לגודל מרשים למדי -12 מ'.
ועוד הודעהה בלתי נמנעת: כל התמונות בשרשור זה צולמו בנפרד ע"י מנהלת הפרויקט וחברת DSP. כהרגלנו בקודש: על תמונות אלו חלות זכויות יוצרים ואין לעשות בהן שימוש ללא אישור בעליהן.
אחד מאותם דבריםA1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
אחד מאותם דברים
שהופכים את הפרויקט למלהיב ומרתק עבור חובבי המנהרות, כדוגמת מנהלנו היקר, כב' הרב פיינשטיין.
רואים את האור שבקצה המנהרה? ובכן, זהו אורה של מנהרה אחרת והמנהרה האחרת היא הרציף הצפוני, שהעבודות עליו מתבצעות במנותק מהעבודות להקמת התחנה. כמה מטרים לאחר תחילת הרציף הצפוני, נפרץ הפתח הנ"ל ע"י צוות "חופרי השרון". פריצת הפתח מאפשרת כניסה רגלית למבנה התחנה דרך מנהרת הרציף שהִנה למעשה המשכה של מנהרת הקו מס' 4. כשעבדכם הנאמן הבין שהפרצה קוראת לגנב, או ליתר דיוק לזה שמנסה ללא הצלחה לקיים סיור עבור חברי הפורום בתחנה, ניסה עבדכם הנאמן להתגבר על מכשלת הבטיחות הנצחית ולהציע את הסיור ה"משודרג" לאנשי הרכבת. התשובה שהגיעה הייתה כי בינתיים הפתח גוּדר ונחסם.
כמה צעדים לאחורA1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
עם הפנים לכיוון התחנה ופיר המעליותA1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
שתי סיבות טובות לאי קיומו של סיור בתחנה.A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
והנה השנייה.A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
השילוב המרתק - גודל ועומקA1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
בפתח פיר המעליות.A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
דיפון פיר המעליותA1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
מתחילים לטפס מעלה.A1, הסקירה השנתית - תחנת האומה.
שלום לששת קוראיי הנאמנים.
הסקירה השנתית מפרויקט קו הרכבת המהיר לירושלים מגיעה לסופה. בפרק הרביעי והאחרון של הסקירה נעיף כמה מבטים, או ליתר דיוק - נבהה בהתפעלות, אחר תהליך הקמתו של אחד המבנים ההנדסיים המאתגרים ביותר בארץ. תחנת האומה, מבחינתי, היא חזיון תעתועים. גם כאשר תכניות התחנה מונחות לפניך, עדיין קשה מאוד לתפוש את מורכבות הקומפלקס כולו על כל הסתעפויותיו ומרכיביו הרבים. המעבר הדו-סטרי בין מראה התרשימים הטכניים למראה הנגלה בעין מצריך מאמץ ודמיון, לעתים מפותחים, כפי שנדרש ממתכנני התחנה. ואולם, ככל שחולף הזמן ומתקדמת הבנייה, כך מתבהרת התמונה הכללית ונחשפים סודותיה של התחנה.
פרק זה יוקדש למעקב אחר התקדמות קצב בניית התחנה ועל הצפוי בהמשך הדרך. אני מקווה שמראות המבנה על נתוניו המרשימים יספקו עבורנו סיבה מספקת ע"מ להימנע מתיאור הנדסי מפורט ומתיש של המבנה. מי שבכ"ז חפץ לרענן את ידיעותיו אודות התחנה, מוזמן לרענן את ידיעותיו בקישור הבא.
נצא לדרך עם תמונת ההדמיה הלא סופית של ה'בניין הקרקעי' (בשפת הפרויקט).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.