וודקה אבסולוט
היי איתן1, קמפיין הפרסום של וודקה אבסולוט, שהתחיל לפני עשרים שנה במשרד הפרסום המוכשר TBWA , הינו קצת יותר מורכב ממה שמוכר. הקמפיין החל למעשה כתחרות עבודות של סטודנטים מתחום עיצוב התקשורת החזותית, ולמעשה עד היום חברת "אבסולוט" דואגת לפרסם באותה צורה, בשיתוף משרד הפרסום כמובן. הקמפיין, שנעשה למעשה מהשטח- כוחות צעירים ורעננים, לאו דווקא מפרי מוחם הקודר של הקופירייטרים, ממשרדי הניאון. אלא מהעם. וזו הכוונה- להציף מעל פני השטח רגשות ומאוויים, שאיפות ורגשות, כל זאת ע"י אנשים שונים, ממדינות שונות ובעלי תפיסות שונות. זו גדולתו של הקמפיין ועל כן הוא נמשך בהצלחה כבר למעלה מעשרים שנה, כמעט ללא שינוי. זו גם הסיבה לכמות הפניות לקהלי יעד שונים: חלק אוהבים חצוצרות ג'ז, חלק מוסיקה, חלק ים, חלק בילויים, חלק לימודים, אבל הכל מתנקז למכנה המשותף האחד- הסכמה טוטאלית, אוניברסלית לבקבוק ה"אבסולוט". זוהי, למעשה הסכמה אבסולוטית למשקה. ולסיכום, איתן, כברמן אני יכול לומר לך, ש"אבסולוט" וודקה הוא מותג הוודקה הפופולארי ביותר, ללא עוררין. מקווה שהשכלת, אתה מוזמן לשמור על קשר, להפריה שכלית הדדית... צפריר
[email protected]