AMSTEL GOLD RACE 2015, הסבלנות משתלמת

gadis13

New member
AMSTEL GOLD RACE 2015, הסבלנות משתלמת

בסיום היה זה קוויטקובסקי, מוכיח פעם נוספת את חשיבותו הגדולה של התזמון בסיומם של מרוצי אופנים חד יומיים ומפגין שוב שהוא ניחן באותו 'nous', 'חוש', ואולי דווקא הוא הדבר שמייחד אותו והופך אותו, מעבר ליכולותיו הפיזיות הגבוהות, לכוח עולה בדבוקה המקצוענית. עם הנצחון קוויטקובסקי רושם עצמו לצד שלושה אלופי עולם שהצליחו לנצח במרוץ עת הם עוטים את חולצת הפסים של אלוף עולם מכהן –

רשימה

 
משחק הפנטזיה

שוב נכשלו המשתתפים במשחק!
איש לא בחר לקבוצתו את הרוכב הטוב בעולם, מיכל קוויאטקובסקי, שניצח גם במרוץ אתמול.
גם באלחנדרו ואלוורדה שהגיע אתמול שני איש לא בחר.
במייקל מתיוס השלישי בחרו 3 אנשים.
אחד מהם הוא motibu שממשיך להוביל במשחק בבטחה עם 503 נק'.
במקום השני עבדכם הנאמן עם 405 נק'.
במקום השלישי אילן קורץ עם 380 נק'.
נותרו עוד 2 מרוצים במשחק. ביום ד' הקרוב - לה פלש ואלון וביום א' ליאז'-בסטון-ליאז'.
זה הזמן לשיחות מוטיבציה עם הרוכבים שיכולים עוד לשנות את המצב.
 
למארגנים שוב יש בעיה

ב-2003 העבירו את קו הסיום לעליית הקוברג בגלל שהסיום השטוח שהיה לפני כן הביא לפעמים למאוץ רב משתתפים (לא רב אבל יותר מ-10 רוכבים). אבל אחרי כמה שנים הם שמעו את הטענות שהמרוץ הפך להעתק של הפלש ואלון וליאז'-בסטון-ליאז' בכך שכולם מסתיימים בעלייה וכל הרוכבים שומרים את הרגליים לעלייה המסיימת וכל המרוצים דומים. אז הם הרחיקו את קו הסיום מסיום העלייה כפי שהוא גם היה אתמול.
מה קרה עכשיו? חזרנו למשבצת הראשונה: סיום של 17 רוכבים בזמן זהה.
לדעתי, צריך להחזיר את המרוץ למסלולו שהיה לפני 2003, שהקוברג משובץ בו, אך הסיום המישורי מעודד יותר בריחות מרחוק ב-20-30 ק"מ האחרונים. נכון שאתמול הייתה בריחה לא רעה שכללה את ניבאלי ושות', אבל אם מגיעים לקוברג 10 ק"מ מהסיום ויש בו התקפה, אז אחר כך ישארו רק 20 רוכבים שיהיו במשחק עד הסיום ומתוכם תצאנה בריחות נוספות.
מייקל מתיוס היה מאוד מרשים אתמול בצורה שהצליח להדבק לז'ילבר בעלייה, אבל זה עלה לו ביוקר בסיום (גם לז'ילבר).
 

gadis13

New member
הרעיון המעניין ביותר לפתרון הדילמה

הועלה על ידי Joe Lindsey לפני איזה זמן - לשנות משנה לשנה את התוואי המסיים.
דווקא על המקרה של אתמול נראה שהמארגנים היו חותמים כול פעם, אך אם באמת ישנו משנה לשנה את התוואי לרוכבים לא יהיה אף פעם זמן בכדי להתארגן ולהבין, בתנאי מרוץ משנה לשנה, את ההשפעה של השינויים על אופי המרוצים - ביתר דיוק על החלקים המסיימים - והם יאלצו לאלתר כול פעם מחדש דבר שאולי יטרוף את הקלפים ויביא ל'רעננות' בחלקים המסיימים.

 

yshor

New member
אולי הם הרחיקו את קוו הסיום יותר מדיי?

אם היו מוותרים על חצי אז BMC היו מקבלים קצת תגמול על כל המאמץ שעשו.
לגבי קוויטובסקי, נכון שהוא חזק, אבל במקרה הזה הוא ניצח לא מעט בזכות הימור שהצליח. הוא הימר שרוכבים אחרים יחזירו את המרוץ לספרינט ובאמת מי שהחזיר אותו לדבוקה המובילה היה רוכב של קטושה. אם הוא היה עושה את זה לבד הוא לא היה מגיע טרי לספרינט.
BMC לדעתי איבדו את הראש כשההתקפה בעלייה לא עבדה. עד אז הם עבדו יפה מאוד ונטרלו כמה התקפות לפי הספר.
עדיין לא ראינו השנה קלאסיקה שתכנס להיסטוריה.
 
הטענות לקוויאטקובסקי לא מוצדקות

מי שיסתכל בסרטון של הסיום, שמצורף לכתבה של גדי, יראה שבמשך כמה מאות מטרים קוויאטקובסקי היה הראשון מהרודפים אחרי ז'ילבר ומתיוס. מי שרכב מאחוריו היה הרוכב של קטיושה. בשלב שהכביש כבר הפך פחות תלול קוויאטקובסקי נתן לרוכב של קטיושה להוביל. הוא לא ישב על הגלגל של ואלוורדה או מישהו אחר וחיכה שיביא אותו לסיום. זה לגיטימי בשלב מסוים להגיד, רכבתי מספיק מקדימה, עכשיו שמישהו אחר יעבוד.
 
למעלה