ASD והשלכות כלליות על התפיסה בחברה
שלום,
מתנצלת מראש, אין בכוונתי לפגוע בשאלה הזו.
מקווה שזה מקום מתאים להתייעץ על חשש שלי:
בני אובחן עם ASD בתפקוד גבוה.
אנו ממתינים לחוות דעת נוספת כיוון שהתחושה היא שזה "גבולי". חשוב לציין שהרצון לאבחן הגיע מאיתנו דווקא ולא ממסגרות חינוכיות.
הומלץ לנו לפנות עם האבחון לבית הספר על מנת לעזור לו בתחומים שהמאבחנים חשבו לנכון שיתרמו לשילוב תקין וטוב יותר במסגרת.
אנו רוצים להכין את עצמנו לסיטואציות שבהן "כותרת" של ASD יכולה לגרום לתפיסה מוטעית של הילד על ידי מסגרות שונות (לא מדברת על החברה הכללית אלא על ידי רופאים, תיק אישי, מגבלות על דברים שירצה לעשות בעתיד).
האם למישהו אכפת אם מדובר בילד עם תפקוד גבוה או ברגע שיש "כותרת" מכניסים את כולם לאותה "קופסה" ונמנעת אפשרות מילד באופן לא מוצדק?
תודה למשיבים
שלום,
מתנצלת מראש, אין בכוונתי לפגוע בשאלה הזו.
מקווה שזה מקום מתאים להתייעץ על חשש שלי:
בני אובחן עם ASD בתפקוד גבוה.
אנו ממתינים לחוות דעת נוספת כיוון שהתחושה היא שזה "גבולי". חשוב לציין שהרצון לאבחן הגיע מאיתנו דווקא ולא ממסגרות חינוכיות.
הומלץ לנו לפנות עם האבחון לבית הספר על מנת לעזור לו בתחומים שהמאבחנים חשבו לנכון שיתרמו לשילוב תקין וטוב יותר במסגרת.
אנו רוצים להכין את עצמנו לסיטואציות שבהן "כותרת" של ASD יכולה לגרום לתפיסה מוטעית של הילד על ידי מסגרות שונות (לא מדברת על החברה הכללית אלא על ידי רופאים, תיק אישי, מגבלות על דברים שירצה לעשות בעתיד).
האם למישהו אכפת אם מדובר בילד עם תפקוד גבוה או ברגע שיש "כותרת" מכניסים את כולם לאותה "קופסה" ונמנעת אפשרות מילד באופן לא מוצדק?
תודה למשיבים