B-) מי יגן על הצרכן

selka

New member
B-) מי יגן על הצרכן

השבוע קניתי משחת שניים ביונברס. על המדף בקושי רואים את המחיר, שהיה 18.+ שח. בתשלום בקופה שילמתי כ.. 25 שח. לאחר בדיקה של תלוש התשלום, ובירור אצל המפקחת, הוחזר לי ההפרש. טעות ברישום היתה התשובה. הצרכן לא תמיד מודע למחיר המוצר, כך יוצא מצב שהצרכן יוצא מופסד בשעה שהוא יוצא למסע קניות. השאלה מי יגן על הצרכן? B-)
 

odedg

New member
הגנה עצמית

הפונה! המחיר צריך להיות גם על המדף וגם על המוצר עצמו. החוק מגן על הצרכן וקובע גם כי עליו לשלם את הזול מבין כל המחירים:קופה, מדף, מוצר. מה שנןתר רק מעט תשומת לב , ידע מינימלי, ואסרטיביות!
 

selka

New member
B-) מחיר

מה לעשות, שהמחיר על המדף לא במקום, ןאם הוא קיים אז הוא שונה ממה שמסומן על המדף, ובקופה מחיר אחר. הצרכן לא יכול לעקוב אחרי המחירים, ולהיות מודע להם, בפרט שזה מוצר חדש. לכן, יש להוציא חוק, שבכניסה למרכל, יהיו כל המחירים מודפסים, לפי אינדקס. לדוגמא; מדף של קפה, שוקולד, וכו... B-)
 
למעלה