B&W250

קפקא

New member
B&W250

מישהו יכול בבקשה לעשות סקירה על הקטנוע הנ"ל, או שיש משהו מוכן. מהן הבעיות שלו תיקונים (חוץ מטיפול 16), עלויות, נסיעות בין עירוניות וכו' ולמה (כמעט) כל מי שמוכר אותו מוכר מתחת למחירון?
 

Skid McMarks™

New member
תשובה אחת יש לי...

השאר צריך שixmix יבוא...=) למה כל מי שמוכר אותו מוכר מתחת למחירון? כי כולם מוכרים היום הכל מתחת למחירון, הקשר בין המציאות למחירון הוא מקרי בהחלט (חוץ מפראיירים כמוני). חוצמזה שגם הסתיו מתקרב, קונים הרבה פחות דו"גים לקראת החורף, מסיבות מובנות.
 

Titanium

New member
את הקטע עם החורף אף פעם לא הבנתי

כמה ימי גשם-כבד כבר יש? הרי כביש שנשטף היטב מספק אחיזה יותר טובה מכביש "יבש" ושמנוני. וחוץ מזה, הרבה יותר כיף לרכב כשקצת קר. הקייץ הוא סיוט, במיוחד עם דו"ג. יבוטל הקייץ לאלתר.
 

ixmix

New member
חוסר הרצון ליסוע בחורף...

חוסר הרצון לרכב בחורף דווקא נראה לי הגיוני - קודם כל ההתעסקות המרגיזה עם פריטי הלבוש: אצלי הרשימה הקבועה היא - כפפות חורף, צעיף אופנועים, נעליים גבוהות, ערדליים, מכנס סערה, מעיל מיגון / לפעמים מעיל חורף מעליו. לוקח כ10 דקות להתלבש, ועוד 5 דקות להוריד כשמגיע לעבודה. בנוסף הכביש הרטוב חלק... נכון שכביש נקי עדיף משמנוני, אבל כביש יבש (אפילו מאובק ועם שאריות) עדיף לדעתי על רטוב/לח מבחינת הסיכון לאבדן שליטה. הבלם האחורי ננעל בקלות, סימוני הכביש חלקים מאד, ופעולות ההיגוי כולן צריכות להיעשות בעדינות רבה. הקור והגשם אינם נעימים לחלק מהרוכבים, ולמרות ציוד המיגון, ישנם כאלה שמעדיפים שלא למצוא את עצמם בין טיפטיפות המים והברד. בקיצ - ישנם רוכבים לא מעטים שממעטים לסוע בחורף, אם בכלל, והדבר משפיע על השוק (פחות ביקוש, ומכאן ירידת מחיר).
 

yaircccc

New member
שכחת לציין שעוד לו המציאו מגבים

לקסדה כך ששדה הראיה בחורף על הפנים (תרתי משמע)
 

Namimi

New member
BW 250

יש לי BW250 כבר שנתיים וחצי, 15000 ק"מ. חוץ מטיפולים לא ביקרתי במוסך. טיפול 8000 עולה כ 1000 ש"ח טיפול 12000 עולה 300-400 הכל במוסך המרכזי. צריכת דלק: באזור ה-20 ק"מ לליטר. בענין המחירון, אני חושב שרוב הכלים נמכרים מתחת למחירון.
 

ixmix

New member
קבל סקירה

בעבר הסקירה שנתתי היתה שונה, אולם לאחר נסיעות על אקמפלרים נוספים דעתי השתנתה מעט. קטנועי מנהלים הם אחד הטרנדים החזקים של השנים האחרונות. מרווחים ונוחים ומפנקי ישבנים. נהיה ממש תענוג להיות קטנוען... קימקו ניסו את כוחם בייצור קטנועי מנהלים, כשהראשון שהיבואן הגדירו כך היה B&W250, אלא מה - הקטנוע אינו קטנוע מנהלים, ואין לטעות בו ולחשוב שהוא כזה. הוא אינו נוח כמו קטנוע מנהלים, אינו מפנק, מתליו נוקשים ואפילו ספרטניים, הכסא ברמה בינונית והוא אינו מספק שיכוך הגון למהמורות שמע"צ שמה לנו בתבונה כה רבה. בשורה התחתונה, למרות שזו הקדמה של המאוחר, אומר שלמרות חסרונותיו הרבים, בעיקר מבחינת נוחות, הוא שווה את מחירו למי שמחפש ביצועי מנוע טובים במחיר זול. מראה חיצוני: זנב גבוה שמציג חלק ממנוע ובולם אחורי, פנסים כפולים וגריל קדמי בצבע ניקל, מפלט כסוף-ניקל אימתני, פלסטיקה במראה של קרבון (אגב יש היום להשיג ברשת מדבקות בצבע בזול, אבל זה סיפור אחר). חיצונית - מדובר בקטנוע מרשים (8+ בסולם Xמיקס לדאווין . המנהל המתחיל והשוויצר וודאי ירגיש טוב עם המראה החיצוני, המורה המתחיל או הסטודנט המבוסס ירגישו כאילו הם המנהל המתחיל, וזו הרגשה די טובה. אבזור ונוחות ישיבה: יושב על הקטנוע. סביר, אבל לא מדהים. כמה נוח - לא כמו קטנועי מנהלים , אבל יותר מאשר כסא חד פעמי בארוחת סדר אצל משפחה גרוזינית לפני שמחתנים אותך עם הילדה בת 12 שלהם. נוחות? 7 בסולם Xמיקס . עוד בסעיף הנוחות והתפעול- המתגים. נוחים מאד להפעלה. מנופים (יעני ידיות בשפה פלצנית) - די נוחים, אם כי דרושה לחיצה די מאסיבית על מנוף בלם קדמי כדי להגיע לתאוטה כלשהי (האחורי דווקא מפתיע). דבר לפני אחרון בנוחות הרכיבה - מתלים. ספורטיביים. הרבה יותר מדי נוקשים, ויחד עם המושב הדי בינוני- אין תחושה של קטנוע מנהלים. בסוף, לגבי חדוות הרכיבה - נוסע, מאיץ מאיץ, 120, מה הרעש הזה? מאט, 100... מה הרעש הזה? 90... נפסק הרעש. 100, הרעש חוזר. 90 נפסק, 100 חוזר... זוועה. עוצר, בודק את המנוע. 100... מה הרעש הזה? 90... נפסק הרעש. 100, הרעש חוזר. 90 נפסק, 100 חוזר. אהההה, זה הפלסטיקים מחרקשים לי במוח. נוח, נוח. אבל הרעש מזXXן ת´מוח. 6 בסולם Xמיקס. מנוע: WOW, איזה מנוע !!! חבל על הזמן !!! בתאוצות ביניים הוא סופרסטאר, מה שהופך אותו לנפלא ברכיבות בינעירוניות קצרות. הוא לא מבייש גם בזינוק הפנתרי מהמקום, ומשאיר אחריו גם גדולים ומכובדים (אני, בתזמון נכון של דוושת בלם אחורי ופתיחת גז, האצתי מזינוק מהר יותר שכני לרמזורים). מהירותו המירבית כ 120+- קמ"ש, למרות שהשעון מעיד על יותר (מרגיש כמו שעון אופטימי באופן מוגזם). מנוע? 9+ בסולם Xמיקס. כאן, אגב, המתלים שכלכך התלוננתי עליהם קודם, הופכים ליתרון. התחושה הספורטיבית ביציאה מן העיר, וההיגוי המדוייק , גם בסיבובים ביציאה מעיר הקודש, מעידים על תפקוד טוב של המתלים (עד בור מע"צ הראשון, אז אתה שוב רוצה מתלים של מנהלים). האצנו, עכשיו בואו נאט. הבדל משמעותי בבלימה בין הקדמי לאחורי, כפי שכבר ציינתי קודם. האחורי זכה לאיזשהוא פטנט, מה שגורם לקטנוע לבלימה אימתנית עם כל נגיעה במנוף הבלם האחורי. היה נחמד להחליק איתו בין קונוסים במגרש עקב נעילת אחורי, מומלץ בחום תרגול הבלמים לפני עליה על הכביש, כי היה פחות נחמד כמעט לגמור בטמבון של מיציבושישראלי טיפוסי. הבלם הקדמי לעומתו, אנמי, אנמי, אנמי. לחיצת סטאלונה על הבלם מניבה רק רעשים מוזרים מכיוון הגלגל, אך כמעט ללא תאוטה. חבל שמהנדסי קימקו ציידו קטנוע בבלמים כה שונים, דבר שמאד, מאד קשה להתרגל אליו. בלמים? אחורי מעולה, קדמי חלשלוש. השילוב זוכה ל7.5 בסולם Xמיקס השורה התחתונה: להמר ולזכות? לא בטוח... מה גם שההימור הוא דבר שתוצאותיו נראות בשטח בשלוש השנים האחרונות. הזכיה אמנם מוטלת בספק, אבל למי שמחפש קטנוע עם הרבה דאווין, המון כוח, ומחיר ממש ממש זול - זה בהחלט הימור טוב. למרות החסרונות, מדובר בקטנוע טוב, ובוודאי כזה ששווה את מחירו. השורה התחתונה - 9 בסולם Xמיקס למי שמחפש כוח בלבד, 5 למי שמחפש נוחות, 7 למי שמתפשר, 9 לעניים.
 

tygger

New member
בקשר לבלם האחורי.

הצינור הוא פלדה שזורה ולכן עוצמת הבלימה מפתיעה. אבל תוספת מבורכת. בקשר ללמה לא גם קידמי היא בשל שאנשים כמו שאמרת ינעלו את הגלגלים מהר מדי.
 

נתן.ל

New member
גם ההרואיזם שלי סובל מזה

כניראה זה איזה קטע של קימקו
 

tygger

New member
הרואיזם?

דווקא הרואיזם סובל מבלם אחורי אנמי לחלוטין ובלם קידמי סביר. אין לך פלדה שזורה בקטנוע. זה יעלה כמו הקטנוע כולו...
 

נתן.ל

New member
אולי הם התחלפו בדרך ../images/Emo3.gif

אבל אני יודע שאני רוצה לבלום, האחורי פועל והקדמי רק עושה את עצמו.
 

tygger

New member
תחליף רפידות...

ותבדוק את הקליפר. זה לא MZ. זה אמור לעצור...
 

איילR

New member
הערותי והארותי

1. הB&W הוא לא קטנוע מנהלים, קימקו מגדירים אותו כקטנוע "ספורט אלגנט" (בדומה לאפריליה לאונרדו,הבנלי ולווט וכו'). 2. אחרי מעל שנתיים אני יכול לאמר שלפחות האקסמפלר שלי (מודל 2002) לא אכזב. מה לבדוק? מודל 2001 - הדגמים הראשונים סבלו ממחלות ילדות שונות -שהמשמעותית היא אטם בסיס מנוע שנקרע וגרם לנזילות שמן. רוב הבעיות הקריטיות של המודל הראשון טופלו במסגרת האחריות ונפתרו בדגמים מאוחרים יותר. ככלל לדעתי עדיף להמנע מדגמי 2001 . תקלה נוספת היא ביוניט המאוורר שגורמת בימים חמים מאוד בנסיעה מאומצת לרתיחה של מי הקרור. (קרה לי שלשום..) אין מה להתרגש, אפשר לחכות כמה דקות למלא מיים ולהמשיך לנסוע, הפתרון לבעייה הזאת היא החלפה של היוניט ביוניט חלופי שפותר את הבעייה (אני אחליף בטיפול הקרוב). עוד יש לבדוק לפני הקניה את מצב הסלילים. בניגוד לאגדה הרווחת כלי שמור לא אמור לאכול שמן. הזהר מאוד מכלים שחוטים, רבים מהכלים שימשו לשליחויות. בשורה התחתונה, לדעתי אם אתה מוכן להתפשר בסעיף הנוחות תמורת מנוע מצוין, יכולת תמרון ואפילו יכולת לספק פאן, B&W שמור ממודל 2002/2003 היא אחת מהעסקאות המשתלמות בשוק.
 
עוד משהו ששווה בדיקה....

לוח שעונים שמפסיק לתפקד,אומנם כמה שאני מבין זה מוחלף באחריות אבל,נתקלתי בחבר שמוכר עכשיו BW כשהמד ק"מ מראה על 8000 ק"מ,בדיקה עם אבניר הראתה שלוח השעונים הוחלף לפני יותר משנה כשהק"מ היה כבר על 11,000. כלומר לקטנוע יש לפחות 17,000 ק"מ אמיתיים. שווה בדיקה לפני קניה. ד"א גם בגרנד דינק שמעתי על בעיה דומה,רויבוי ואנוכי נתקלנו באדם שטען שהלוח שעונים הוחלף כבר שלוש פעמים,אני לא מכיר אותו אישית ככה שאני לא יודע כמה זה נכון.
 
לוח שעונים בעייתי ו....

2 אגזוזים... כל אלו הוחלפו במסגרת אחריות ב-B&W של ידידיה שלי...
 
למעלה