babies are who?

Ayelet CA

New member
babies are who?

לפני איזה שבועיים (לפחות) השארתי את השם והכתובת שלי בבייביס אר אס, בהמלצת עדי, על מנת לקבל קופונים ולפרוץ במסע קניות. הקופונים לא הגיעו, פניה במייל לשירות לקוחות לא הניבה שום תשובה למעט המייל האוטומטי. התקשרתי אליהם עכשיו ונאמר לי שלוקח להם בין 8-12 שבועות כדי להכניס אותי לרשימה שלהם. ביקשתי לדבר עם המפקח ואמרתי לו שזה פשוט מגוחך, כי בעוד 8-12 שבועות אני כבר אהיה אחרי הקניות. מתי הם מצפים שאנשים ירשמו לזה? בחודש הראשון של ההריון? אני ממש בניתי על זה שאני אלך לשם עם הקופונים ואעשה את רוב הקניות אצלם. המפקח אמר שגם אם ישלחו אלי קופונים עכשיו זה יכול לקחת כשבועיים. אין לי לא זמן ולא סבלנות לחכות להם. הם ממש עצבנו אותי. איזה דפוקים. אני חייבת להגיד שזה ממש עצבן אותי.
 

משהילי

New member
גם לנו זה קרה, אלא

שאנחנו נרשמו לפני כחודשיים....רק באחת ההודעות האחרונות, כשמישהי הזכירה שהיא קיבלה את חוברת הקופונים החדשה שלהם, שמתי לב לכך שבעצם....לא קיבלנו כלום. כמובן שהתקשרנו אליהם, ומישום מה הם לקחו שוב את הפרטים שלנו.....ואמרו שהחוברת תגיע תוך 6-8 שבועות....שימחת-זקנתנו שהיא תגיע אז
 
כן, צריך לעשות את זה מספיק מוקדם

לוקח להם זמן לשלוח. אם אני אקבל עוד חוברת בקרוב אני אוכל לשלוח לך. אני נרשמתי ממש בתחילת ההריון. ואל תהיו מצחיקות בנות, אתן מתלוננות שהחברות לא שולחות לכן הנחות מספיק מהר?? מספיק יפה מצידם שהם בכלל מאפשרים הרשמה בצורה כזאת, אני לא חושבת שיש לנו איזושהי זכות לבוא בטענות... זו חברת ענק וכל התהליך לקוח זמן, זה לא שמישהו יושב ומחכה לכל אחת שבא לה להירשם ושולח קופונים בצורה ידנית. מצד שני, אפשר בהחלט להתקשר למספר שנתתי כאן ולבקש לדבר עם האחראית על רשימות התפוצה, יתכן שהיא תשלח לכן באופן ידני את החוברות האחרונות... (האחרונה שקיבלתי פג תקפה מחרתיים) אני לא זוכרת את שמה אבל היא היתה נורא נחמדה. אבל שלא כמו ישראלים, לא צריך להתקשר ולבוא בטענות אלא להסביר שזמן הלידה קרב והיית רוצה לעשות את כל הקניות שלך אצלהם אבל קצת יקר לך והיה מאוד עוזר אם היו לך אילושהן הנחות... והאם בבקשה (מתוקה עם סוכר ודובדבן) היא תוכל לשלוח לך את החוברת כבר עכשיו...
 

Ayelet CA

New member
זה בדיוק מה שאמרתי

אמרתי שאני מתכוונת לעשות את כל הקניות שלי אצלם, וציפיתי לקבל הנחות, וכו' וכו'. החוברת הבאה אמורה לצאת רק באוקטובר שזה לא רלוונטי בשבילי. קופונים אחרים יכולים להישלח אלי תוך 10-12 ימים, ואני לא מתכוונת לחכות להם. בשבוע הבא אני מתכוונת לגמור כמעט עם כל הקניות. לא יכולה לחכות שבועיים נוספים. לא ברור לי למה זה צריך לקחת שבועיים. מה המספר?
 

ronnieyuval

New member
גם אני לא מבינה אתכן... ../images/Emo4.gif

מי בכלל חייב לכן משהו? גם כשעושים טובה זה לא מספיק טוב? למה תמיד להתלונן? אני לא מבינה את הגישה הזו, בחיי. לצפות להנחות כאילו זה משהו שהם חייבים לתת לכם, ואז להתלונן שזה לא מגיע מספיק מהר...
סליחה, לא אוהבת את זה. אני לפני הלידה בכלל לא חשבתי ללכת ולבקש הנחות. עשיתי רשימה, ואיתה הלכתי לכמה חנויות והשוויתי את המחירים. איפה שיצא יותר זול, שמה קניתי. אני באמת מקווה שתקבלו את הקופונים שלכם בקרוב, ועוד יותר מקווה שתצאו מהראש הזה שכולם חייבים לכם.
 

Ayelet CA

New member
או קיי

גם אני עשיתי סקר מחירים, ולא, אני לא חושבת שמישהו חייב לי משהו, אבל אני חושבת שאם הם כן מתכוונים לתת אז שלפחות יידעו את הלקוח בתנאים. כשנרשמים לשם הם לא אומרים כמה זמן זה יקח, והם לא אומרים שחוברת ההנחות יוצאת פעמיים בשנה בלבד. הרי כל הרעיון של ההנחות/הקופונים הללו הוא למשוך אותי כקונה אל החנות, והם בהחלט נכשלו פה. יתרה מזאת, החוברת הנוכחית מסתיימת בעוד יומיים, לו הייתי יודעת את זה אז אולי הייתי פונה אליהם עוד קודם (לאחר שפנייתי הראשונה לא נענתה) ועורכת את הקניות שלי מוקדם יותר. אז נכון שאף אחד לא חייב לי כלום, אבל אני מצפה משירות לקוחות שיענה לי על המייל ולא רק ישלח לי מייל אוטומטי שמבטיח לי שעוד רגע אקבל מייל תשובה (מה שלא קרה), ואני מצפה - כלקוחה שמתכוונת להוציא שם הרבה כסף - לקבל שירות הגיוני.
 

משהילי

New member
נכון, אף אחד לא

חייב לי כלום. העניין הוא שדיי מאכזב לצפות למשהו מרשת שמכבדת את עצמה ואת הלקוחות שלה. העניין כאן הוא לא ה"חייבים לי" ,העניין כאן הוא השרות.
 

AdiBos

New member
מי אמר שרק בישראל יש בירוקרטיה

פה זה הרבה יותר גרוע זוכרים את סוניה והופציץ מזהו זה פקידי העיריה שהתמחו בשמות משפחה שונים א זה לא אני זו סוניה והיא היתה שולחת חזרה מסיבה אחרת שלא באחריותה אז ככה זה כאן שלושה פקידים עושים מה שיכול אחד וזה לוקח זמן אף אחד לא ממהר
 
למעלה