RossandRachel
New member
Back from London!
טוב, חזרתי מחמישה ימים בלונדון (כן כן כריסטמס והביתה) וראיתי וויקד וספמלוט ספמלוט יורד ב-3.1 מבמות הווסט אנד והאמת חבל- כי זה לא רע בכלל ואפילו טוב מאד! דואגים שישאר חיוך על הפנים כל הזמן ופעם בכמה דק' בא לו איזה צחוק רועם מהקהל. הם יורדים על כולם ותבלים הכל עם בדיחות תקועות ושירים מצחיקים- תענוג! וויקד ראיתי בברודווי באפריל והתאהבתי, אז לא היה צורך 'לקנות' אותי. המשפחה שלי, לעומת זאת, צפתה במחזמר פעם ראשונה ואם לנסח בעדינות, לא יצאו מגדרם. אבא שלי לא הבין איך הגיוני שזה מצא את עצמו בראש טבלת הבסט סלרס בברודווי. ניסיתי לחשוב איך הייתי מגיבה אם זו היתה הפעם הראשונה שלי והגעתי למסקנה שזה אכן לא מדהים כמו הגרסה האמריקאית. לדעתי גלינדה היתה מקוררת מעט וקרי אליס (!) בתפקיד אלפבה לא מצתה את כל היכולות שלה משום מה. הסאונד היה חלש יחסית ולפיכך המוסיקה לא 'סחפה' כמצופה. הדיאלוגים רצו מהר, מה שגרם לפספוס של כל מיני פאנצ'ים, כמו קלקולי השפה של גלינדה (שהצחיקו אותי מאד בפעם הראשונה). עוד מישהו ראה באנגליה וחווה מעין החמצה? או שזה היה אירוע חד פעמי?
טוב, חזרתי מחמישה ימים בלונדון (כן כן כריסטמס והביתה) וראיתי וויקד וספמלוט ספמלוט יורד ב-3.1 מבמות הווסט אנד והאמת חבל- כי זה לא רע בכלל ואפילו טוב מאד! דואגים שישאר חיוך על הפנים כל הזמן ופעם בכמה דק' בא לו איזה צחוק רועם מהקהל. הם יורדים על כולם ותבלים הכל עם בדיחות תקועות ושירים מצחיקים- תענוג! וויקד ראיתי בברודווי באפריל והתאהבתי, אז לא היה צורך 'לקנות' אותי. המשפחה שלי, לעומת זאת, צפתה במחזמר פעם ראשונה ואם לנסח בעדינות, לא יצאו מגדרם. אבא שלי לא הבין איך הגיוני שזה מצא את עצמו בראש טבלת הבסט סלרס בברודווי. ניסיתי לחשוב איך הייתי מגיבה אם זו היתה הפעם הראשונה שלי והגעתי למסקנה שזה אכן לא מדהים כמו הגרסה האמריקאית. לדעתי גלינדה היתה מקוררת מעט וקרי אליס (!) בתפקיד אלפבה לא מצתה את כל היכולות שלה משום מה. הסאונד היה חלש יחסית ולפיכך המוסיקה לא 'סחפה' כמצופה. הדיאלוגים רצו מהר, מה שגרם לפספוס של כל מיני פאנצ'ים, כמו קלקולי השפה של גלינדה (שהצחיקו אותי מאד בפעם הראשונה). עוד מישהו ראה באנגליה וחווה מעין החמצה? או שזה היה אירוע חד פעמי?