Bad memory brand - זיכרון רע מהמותג....
Bad memory brand - זיכרון רע מהמותג.
או למה אסור לפרסם בצמוד לאירועים קשים ועצובים.
אתמול והיום במיוחד, עם לכתו מאיתנו של אריק איינשטיין, באמצע מסע וטקס הפרידה מאריק, קטעו ברוב טיפשותם וחוסר הרגישות, מי שהיו אחראים על השידורים הישירים בערוצים 2 ו10 ו... עברו לפרסומות!
הנזק למותגים האומללים ולחברות המפרסמות כפול.
1. חוסר יכולת הפנמה ריגשית ורציונלית של המסר הפרסומי.
2. כעס על "החברות/המותגים" המפרסמים,שפגעו ברגשותינו , בזמן שאנחנו לא יכולים, ולא מוכנים לקבל מסרים שיווקיים פרסומיים, בגלל סערת הרגשות.
זו לא הפעם הראשונה ש"תקלות" מסוג זה מתרחשות.
אני מאוד ממליץ לכל מפרסם, בוודאי בטלוויזיה, להקפיד לחייב בהסכם ההתקשרות עם הערוץ, ולבקש לא לשדר בזמן אירועים קשים וטראומטיים את הפרסומות המתוכננות במיקבץ.
כמובן שהיה מתבקש לפי ההגיון , לצפות שערוצי הטלוויזיה המסחריים , יפסיקו ביוזמתם את הפרסומות, אבל שוב נוכחנו לדעת שקשה מאוד לסמוך עליהם. "הכסף מדבר" וכל שנייה מבחינתם "מבוזבזת" אם לא ישדרו פרסומות.
חשיבה לא רק מקוממת וחסרת רגישות, אלא חוסר מקצועיות משווע.
התעלמות מאפקט Bad memory brand - זיכרון רע מהמותג.
נקווה שבפעם הבאה שלא נדע בשורות שכאלה, ילמדו את הלקח אותם מפרסמים שביזבזו את מרכולתם לשווא וחמור מכך, הכעיסו גם אם לא באשמתם הישירה , את הצופים הכואבים את לכתו של אריק במקרה זה, ביום העצוב הזה.
או למה אסור לפרסם בצמוד לאירועים קשים ועצובים.
אתמול והיום במיוחד, עם לכתו מאיתנו של אריק איינשטיין, באמצע מסע וטקס הפרידה מאריק, קטעו ברוב טיפשותם וחוסר הרגישות, מי שהיו אחראים על השידורים הישירים בערוצים 2 ו10 ו... עברו לפרסומות!
הנזק למותגים האומללים ולחברות המפרסמות כפול.
1. חוסר יכולת הפנמה ריגשית ורציונלית של המסר הפרסומי.
2. כעס על "החברות/המותגים" המפרסמים,שפגעו ברגשותינו , בזמן שאנחנו לא יכולים, ולא מוכנים לקבל מסרים שיווקיים פרסומיים, בגלל סערת הרגשות.
זו לא הפעם הראשונה ש"תקלות" מסוג זה מתרחשות.
אני מאוד ממליץ לכל מפרסם, בוודאי בטלוויזיה, להקפיד לחייב בהסכם ההתקשרות עם הערוץ, ולבקש לא לשדר בזמן אירועים קשים וטראומטיים את הפרסומות המתוכננות במיקבץ.
כמובן שהיה מתבקש לפי ההגיון , לצפות שערוצי הטלוויזיה המסחריים , יפסיקו ביוזמתם את הפרסומות, אבל שוב נוכחנו לדעת שקשה מאוד לסמוך עליהם. "הכסף מדבר" וכל שנייה מבחינתם "מבוזבזת" אם לא ישדרו פרסומות.
חשיבה לא רק מקוממת וחסרת רגישות, אלא חוסר מקצועיות משווע.
התעלמות מאפקט Bad memory brand - זיכרון רע מהמותג.
נקווה שבפעם הבאה שלא נדע בשורות שכאלה, ילמדו את הלקח אותם מפרסמים שביזבזו את מרכולתם לשווא וחמור מכך, הכעיסו גם אם לא באשמתם הישירה , את הצופים הכואבים את לכתו של אריק במקרה זה, ביום העצוב הזה.
Bad memory brand - זיכרון רע מהמותג.
או למה אסור לפרסם בצמוד לאירועים קשים ועצובים.
אתמול והיום במיוחד, עם לכתו מאיתנו של אריק איינשטיין, באמצע מסע וטקס הפרידה מאריק, קטעו ברוב טיפשותם וחוסר הרגישות, מי שהיו אחראים על השידורים הישירים בערוצים 2 ו10 ו... עברו לפרסומות!
הנזק למותגים האומללים ולחברות המפרסמות כפול.
1. חוסר יכולת הפנמה ריגשית ורציונלית של המסר הפרסומי.
2. כעס על "החברות/המותגים" המפרסמים,שפגעו ברגשותינו , בזמן שאנחנו לא יכולים, ולא מוכנים לקבל מסרים שיווקיים פרסומיים, בגלל סערת הרגשות.
זו לא הפעם הראשונה ש"תקלות" מסוג זה מתרחשות.
אני מאוד ממליץ לכל מפרסם, בוודאי בטלוויזיה, להקפיד לחייב בהסכם ההתקשרות עם הערוץ, ולבקש לא לשדר בזמן אירועים קשים וטראומטיים את הפרסומות המתוכננות במיקבץ.
כמובן שהיה מתבקש לפי ההגיון , לצפות שערוצי הטלוויזיה המסחריים , יפסיקו ביוזמתם את הפרסומות, אבל שוב נוכחנו לדעת שקשה מאוד לסמוך עליהם. "הכסף מדבר" וכל שנייה מבחינתם "מבוזבזת" אם לא ישדרו פרסומות.
חשיבה לא רק מקוממת וחסרת רגישות, אלא חוסר מקצועיות משווע.
התעלמות מאפקט Bad memory brand - זיכרון רע מהמותג.
נקווה שבפעם הבאה שלא נדע בשורות שכאלה, ילמדו את הלקח אותם מפרסמים שביזבזו את מרכולתם לשווא וחמור מכך, הכעיסו גם אם לא באשמתם הישירה , את הצופים הכואבים את לכתו של אריק במקרה זה, ביום העצוב הזה.
או למה אסור לפרסם בצמוד לאירועים קשים ועצובים.
אתמול והיום במיוחד, עם לכתו מאיתנו של אריק איינשטיין, באמצע מסע וטקס הפרידה מאריק, קטעו ברוב טיפשותם וחוסר הרגישות, מי שהיו אחראים על השידורים הישירים בערוצים 2 ו10 ו... עברו לפרסומות!
הנזק למותגים האומללים ולחברות המפרסמות כפול.
1. חוסר יכולת הפנמה ריגשית ורציונלית של המסר הפרסומי.
2. כעס על "החברות/המותגים" המפרסמים,שפגעו ברגשותינו , בזמן שאנחנו לא יכולים, ולא מוכנים לקבל מסרים שיווקיים פרסומיים, בגלל סערת הרגשות.
זו לא הפעם הראשונה ש"תקלות" מסוג זה מתרחשות.
אני מאוד ממליץ לכל מפרסם, בוודאי בטלוויזיה, להקפיד לחייב בהסכם ההתקשרות עם הערוץ, ולבקש לא לשדר בזמן אירועים קשים וטראומטיים את הפרסומות המתוכננות במיקבץ.
כמובן שהיה מתבקש לפי ההגיון , לצפות שערוצי הטלוויזיה המסחריים , יפסיקו ביוזמתם את הפרסומות, אבל שוב נוכחנו לדעת שקשה מאוד לסמוך עליהם. "הכסף מדבר" וכל שנייה מבחינתם "מבוזבזת" אם לא ישדרו פרסומות.
חשיבה לא רק מקוממת וחסרת רגישות, אלא חוסר מקצועיות משווע.
התעלמות מאפקט Bad memory brand - זיכרון רע מהמותג.
נקווה שבפעם הבאה שלא נדע בשורות שכאלה, ילמדו את הלקח אותם מפרסמים שביזבזו את מרכולתם לשווא וחמור מכך, הכעיסו גם אם לא באשמתם הישירה , את הצופים הכואבים את לכתו של אריק במקרה זה, ביום העצוב הזה.