BMW C1

BMW C1

הייתי רוצה פרטים על הכלי המיוחד הזה מאיזה שנה הדגם הכי מוקדם אפשר למצוא במשומשים מה הרישיון הנדרש ומה ההליך לקבלתו לבעל רישיון ל-50 סמק ולרכב? איך שמירת הערך שלו, מהם עלויות החזקה וטיפולים, מהם הטיפולים הנדרשים ובאיזה מוסך בי-ם מבצעים אותם? איפה אני מוצא מוכר של כלי במחיר הוגן ובמצב טוב? האם ניתן לבנות עליו לטווח ארוך (אני מתחיל ללמוד השנה, רוצה לבנות עליו עד סופ תורך בוגר+מוסמך - 5 שנים לפחות) בלי לפסיד הרבה על ירידת ערך ועל אחזקה? האם הוא בכלל מתאים לסטודנט שמרוויח פחות מ-2700 בזמן הלימודים ומשכיר דירה עם שותפים?
 

Easy_Rider

New member
../images/Emo6.gif

אני אתייחס ברשותך רק לשאלה האחרונה - לא. נקודה. C1 מודל 2002 - מחירון: 45000. הכלי קיים רק משנתון 2002 ו-2003. חדש עולה ד"א 60000 ש"ח. רק דעה אישית לקינוח:
ובמילה אחרת: גימיק. לא יותר. לכשתגיע לגיל 45 תשקול אותו בחיוב. עד אז ... אני בטוח שיש לך דברים הרבה יותר פרודוקטיביים לעשות עם 45000 ש"ח. ואם אתה סטודנט ומחפש פתרון תחבורתי זול, קליל ונוח - קנה לעצמך קטנוע 125 ב 10,000 ש"ח. אתה לא צריך יותר. ד"א, מבחינה כלכלית טהורה תהיה זו טעות להחזיק בקטנוע 5 שנים.
 
לא ידעתי שהמחיר קפץ

תעניינתי כי ראיתי שבסוף 2001 מודל 2002 עלה חדש 43 כולל הכל איך המחיר שלו משומש יותר יקר? העליה ביורו שינתה דברים ברמות כאלו?
 
למישהו יש עוד דעה?

כי לי לא נשמע הגיוני שכלי שעלה חדש בסוף 2001 43 אלף עולה עכשיו משומש אותו מודל אלפיים יותר לי אין בעיה להשקיע במודל 2002 33-4 כמו שההגיון אומר על כלי שלפני שנתיים עלה חדש 43 כולל. וכן הבטיחות והאלמנט האקולוגי כן חשובים לי מספיק, ומצידי אני אשמור אותו גם שאהיה נשוי עם ילד קטן.
 
עוד מישהו?

עוד מישהו יכול להביע דעה ולאשר או לסתור את המחירים הנ"ל כי לי עדיין נשמע מוזר שכלי שנמכר בסוף 2001 ב43.900 עולה משומש, אותו מודל, 45 אלף.
 

אהוד א1

New member
תשובות

ה-C1 הוא קטנוע בנפח 200 סמ"ק.כיוון שכך היותך בעל רשיון ל-50 סמ"ק אינו רלבנטי.אתה צריך לעשות רשיון לאופנוע עד 500 סמ"ק.(יכול לאוטומט עד 500- אבל אם כבר אתה עושה אז עדיף את הרשיון הרגיל). הוא שווק בארץ בשנים 2002 ו-2003.משומש 02 עולה 45000,משומש שנת 03 עולה 56000 וחדש (03) עולה 59400.ייצורו של הדגם הופסק השנה.נמכרו מעט מאוד כלים.אם תמצא אחד המחירון הוא המלצה בלבד.שווה לבדוק אצל היבואן (קמור) אם נשארו להם במלאי ולתפור עסקה.עלויות? ב.מ.וו. . היכן למצוא אחד?הייתי מתחיל את הבדיקה במחלקת הטרייד-אין של היבואן.מתאים לסטודנט? ממש ממש לא.ירידת ערך? כמו הירידה בקסטל.(ראה המחירונים שציינתי למעלה). והשאלה העיקרית שאותה לא שאלת-לקנות כזה? לדעתי,ממש לא!כלי יקר מאוד,ביצועים לא משהו,סחירות גרועה,הייצור שלו הופסק (ויש סיבה,כנראה...) ולגבי הבטיחות-אני בספק.רוצה להיות קשור לקטנוע בזמן תאונה?אני לא,ומסתבר שרוב הרוכבים בדעה זו.
 
תודה רבה על התשובה העיניינית

למרות שהכוונה שלי בנוגע לכלי הייתה רצינית, היא אכן התבסה על כתבה ונתונים מסוף 2001, ואין ספק שהתיאור שלך על קורותיו של הכלי הופכות הדיון ללא רלוונטי. אבל באותו נושא, יש בשוק איזה כלי במחיר דומה (32 אלף) עם שמירת ערך, בטיחות, ושאינו קטנוע רגיל או מכונית?
 

harabecw

New member
פיאג'ו X9-500

ב-35 יש לך חדש. אבל, טיפולים אני מניח יהיו יקרים בשביל סטודנט...אבל שוב, משומש מ-02 ישאיר כסף לזה. או שתלך על הקטנים יותר, הקסגון 250, גראנד דינק 250.
 

Easy_Rider

New member
הוא רוצה משהו מיוחד.

לך על כזה: www.adivabenelli.com 150 סמ"ק. 4פעימות. רדיו. גג. שקע למטען לטלפון נייד. 30000 ש"ח. ועלויות אחזקה כמו של קטנוע 150. וכן, במקרה הזה אני כן משוחד
 
זה כבר נראה מעניין

פרטים: יבואן? טיפולים? קסדה/בלי קסדה? שמירת מחיר? מס' כלים שנמכרו בארץ? מי מטפל ומוכר בי-ם? הליך לרישיון?
 
עוד שאלות

ABS? אמצעי בטיחות? חגורות? ושוב, חשוב מאוד - מס' כלים שנמכרו ושמירת ערך?
 
איני מקור מוסמך...אבל זוהי דעתי...

בעניין האדיבה : דורש קסדה, אין ABS, אין חגורות, לא נמכרו יחידות ממנו בארץ כי הוא חדש לגמרי כאן, זוהי גם הסיבה שאי אפשר לשער את ירידת הערך שלו... יש לצפות לעלויות אחזקה זולות משמעותית מ-X9 נניח, אבל אין ניסיון של ממש שיספר לך על אמינותו (אולי פורומים בחו"ל יוכלו לספר לך יותר). היבואן הוא יבואן דוקאטי, CPI, בנלי ו-TGB לארץ, כלומר, חברת לינקסים. יבואן חדש שמתהדר בצוות מנוסה יחסית... שבראשו עומד מנכ"ל שרוכב כבר די הרבה זמן על הבנלי אדיבה שיובאה, כלל הידוע לי לצורך תקינה כאן.... זהו בעצם הקטנוע היחיד שיש עליו ניסיון, אבל הוא בידיים לא אובייקטיביות...
מקווה שזה עונה לך... בהצלחה...
 
מקפיץ עם שאלה חשובה

מי מפיץ ומטפל בקטנועי בנלי בירושלים? מדובר בטיפול רציני או במישהו שעובד בעקיפין עם היבואנים?
 
נשמע מעניין

אפשר עוד פרטים, מחירי טיפולים, מחירי ביטוחים, תהליך הוצאת רישיון, רמת בטיחות, גם של הפיאג'ו וגם של ההקסגון.
 
למעלה