CAVEMAN

dananamit

New member
לדעתי ...

יצא נחמד מאוד אבל היתי עושה לזה אנימציה או משהו
 
אנימציה זו המטרה הסופית

בגלל זה אני גם מגביל את עצמי במידול. בינתיים יש ראש. אחרי זה גוף. אחר כך טקסטורה. אחרי זה בע"ה ריג. ואז נחשוב על אנימציה. יש כבר רעיון אבל רבה היא הדרך
 

eldarinn

New member
בשביל "בינתיים" נראה לי שאתה בדרך

נכונה אבל כמובן שתמשיך לעדכן אותנו בהתפתחות של הדמות.
 

מיכאל ג

New member
יש לי בעיה עם המודל הזה

רואים שה"אבא" שלו היה קופסה שמתחת לכאן ולשם והוספת subd. הוא נראה קצת קובייתי כזה... לא נראה לי שהתכוונת ליצור גרוזיני. זה סתם הרושם שלי ואולי אני טועה אבל זה נראה כאילו אתה נותן לשיטה הטכנית בה אתה עובד לקבוע לך את הצורה במקום להחליט קודם כל מה אתה רוצה ולגרום לתוכנה לבצע את זה. נראה לי שכדאי לך לחשוב יותר על איך הוא צריך להיראות, לצייר אותו אולי על נייר (לי זה תמיד עוזר) ולנסות לעגל לו קצת את הראש.
 
אתה טועה.

תזה מעניית מתצפיות מעטות. אכן השתמשתי בקופסא אבל אני בכלל לא נותן לשיטה הטכנית להוליך אותי (ראה למשל את הדמויות העגלגלות, והאובייקטים ברקע בקובץ הנספח שגם הן נולדו מקוביה). ואומנם לא התכוונתי ליצור גרוזיני, אבל הכוונה היא ליצור משהו מאוד קרוב אבולוציונית- איש מערות (לא ריאליסטי אלא קריקטוריסטי). אני חושב שיצירת גולגולת גרמית וקווי מיתאר מרובעים וחדים נותנים בהחלט את ההרגשה הזו. תסתכל על תמונות של גורילות ושמפנזות (ששמשו אותי כרפרנס) ותבין. לא מוכן לעגל לו את הראש, בהתחלה הוא היה עגול, הוא נראה אינטיליגנט, ואז ריבעתי אותו מחדש. אם יש לך הערות בנוגע למידה שבה הדמות נראית משכנעת כאיש מערות, או במידה ואתה מזהה בעיות פוטנציאליות בשלב האנימציה, אשמח לשמוע אותן.
 
אני לא חושב שדווקא ריבועיות היא

המאפיין החשוב כשאתה ניגש לדמות ניאנדטרלית. זה לא צריך להיות דוקא עגול (למרות שכבר ראיתי תוצאות עגולות יפות כמו ב TGSNT) זה יכול להיות גם אמורפי. מבחינת אפיון של איש מערותר הייתי הולך על זה שהאזור העליון של הראש יהיה קטן ואזור הלסת גדול, גם לאורך גם לרוחב. זה מאפיין שקיים אצל רוב הקופים, וברמת הדמות זה מאפיין אותה כביריונית וטיפשה (או ניאנדטרלית לצורך העניין). עיניים שקועות יכולות להוסיף. בכל מקרה אני מסכים עם מיכאל לגבי זה שהתוצאה מרובעת מדי. לפי דעתי תהיה לך בעיה אם תרצה לעשות ליפסינק, בגלל צורת הפה שלו הוא מוגבל בעייני למספר קטן יותר של תנועות מובנות. שווה לקחת חלק מהורטקסים של מרכז הפה אחורה ולא להשטיח את כל הפה מקדימה. כנ"ל עם מצמוץ בעיניים. הוא יראה טוב רק מזוויות מסוימות.
 
תודה לדוגבייט ולבומס על ההערות

לבומס, ציינת שהמאפיינים החשובים הם לסת גדולה, מצח קטן ועיניים שקועות.אני חושב שהדמות שלי עונה על מאפיינים אלו. אם אתה חושב שצריך להקצין אותם אפילו יותר אז אולי שווה לנסות. בנוגע להערה שלך על העפעפים והשפתיים. אני בהחלט מסכים אתך וזה גם נעשה. זה גם מתאים להערה של דוגבייט. הוספתי גם פרטים בכדי להבליט את עצמות הלחיים בצורה שגם מחדדת את קווי המתאר של האף, העיניים והשפה העליונה. קובץ מצורף
 
אני חושב שלא הבנת אותי כל כך אז אני

מביא דוגמאות (כמה סקאצ'ים מהירים). הרעיון שעומד מאחורי קארטונים של שימפנזים בד"כ הוא חלק עליון של ראש קטן והחלק של הלסת ענקי לרוחב לאו דוקא לאורך (לא שזה מזיק אבל האורך של הלסת הוא מאפיין קצת שונה שדי מותנה בכיוון של האנימציה) אצלך צורת הפרצוף היא חרוט שהולך כלפי מטה. הלסת ארוכה, אבל לא מספיק רחבה. אם היית מראה לי את הפרצוף הזה סתם ככה לא הייתי חושב מייד שזה אדם קדמון, אפילו לא מונגלואיד, אלא סתם מישהו טיפש, הוא יכול להיות חוואי, שוטר, בנאי, רק תשים לו את הכובע המתאים. והשאלה הגדולה היא האם אתה רוצה לאפיין את הדמות שלך כבר ברמת הפרצוף או שאתה יכול באמת להתפשר על אביזרים מאפינים ואז אין לי טענות אליך בכלל (חוץ מהריבועיות :) ) אגב הוא הולך להיות שמן או רזה?
 
שוב תודה

והוא מתוכנן להיות שמנמן. אני יודע שבמובן מסויים זה גם מחייב לעשות אותו מעט עגלגל יותר ולוותר על המראה הגורמי. נראה... הולך בתור התחלה להרחיב את הלסת
 
למעלה