compact o triple

gsprukt

New member
אתה קונה קראנק בשביל צובה???

כי את צובה אפשר לטפס גם עם דאבל, והסיפוק גדול יותר. לשאלתך, לי יש נסיון די מפוקפק עם טריפל. העברת ההילוכים שלו בעייתית ומעצבנת והוא נוטה להרעיש עקב התחככות השרשרת במעביר שלא לדבר על המשקל העודף (יש כאלה שזה משנה להם). הקומפקט הוא לכאורה הפתרון האידאלי. לא מעט חברות (קנונדייל ופינארלו לדוגמא) מציעות אותו בחלק מהדגמים. מצד שני, הפלטה הגדולה קטנה יותר מהסטנדרטית (50 במקום 53). אופציה פחות דרמטית היא פשוט להרכיב קסטה 28 מאחור ואז אפשר לטפס כל עליה בישראל בלי בעיה.
 

plato1

New member
טריפל לא אמור להרעיש

טריפל עם מעביר מכוון לא אמור להרעיש. התחככות של ששרשרת תיווצר רק עם הצלבה לא הגיונית פלטה קטנה מקדימה עם גלג"שים קטנים מאחורה. אצלי בTIAGRA פשוט אין שום התחככות שרשרת.
 

gsprukt

New member
גם לי היה טיאגרה

ומיטב המכונאים ניסו לכוון אותו ללא הצלחה. הרעשים היו רק כשהשרשרת היתה על הגלג"ש הקטן מאחור. גם לי זה נראה מוזר בשעתו שאי אפשר לכוון אותו כך שיהיה שקט... אולי זה היה ענין של chain line לא טוב באופנים שלי.
 

mosheby

New member
מה זה הצלבה לא הגיונית?

המהנדס לא מתכנן הילוך סתם כדי לא לעבוד עליו. כל הילוך תורם את תרומתו. לי יש 10 הילוכים והמוכר אמר לי אל תצליב לא הגיוני. כך הוא השאיר לי 8 הילוכים להשתמש בהם. לא נראה לי הגיוני שהמתכנן ביטל 20% מיכולת ההינע. בקיצור אני מצליב גם מצליב ואת הרעשים צריך לפתור אחרת.
 

mosheby

New member
לא זה העניין. פשוט משגע אותו שעקפו

אותו. גם אותי עקף פעם נשר בעליה לעין כרם. אז אל תקח את זה אישי.
 

נשר7777

New member
אתה קונה קראנק

נראה אותך אותך מטפס את צובה אחרי 4-5 עליות של בר גיורא נס הרים לקראת תחרות ובקושי מצליח להזיז את הרגליים ועוד חושב על סיפוק.כל שני גלגלי שיניים הם קומפקט,וישנם גלגלי שיניים 53-39 עם טריפל והם מעולים.הרעש ששמעת בטריפל זה כיוון הילוכים פשוט.
 

gsprukt

New member
נשר, מי שרוצה לטפס את צובה

אחרי 4-5 פעמים שהוא טיפס את נס הרים (ולמי יש זמן לזה???) שיקנה טריפל
ובלי שום קשר, כל הכבוד על יכולת הטיפוס שלך. מתי אפשר לרכב איתך? ולעניננו: היה לי טריפל, לא השתמשתי כמעט ב"סבתא", עשה לי המון צרות. החלפתי לדאבל. מטפס איתו הכל ויותר מהר (מדוד). אתה יודע מה, בפעם האחרונה שעשיתי את צובה, היה לי הרבה יותר קל עם הדאבל מאשר עם הטריפל. כנראה שאני משתפר, ואולי לעובדה שאין לי יותר פלטה קטנה יש קשר לשיפור ביכולת שלי. אין פה ענין של אגו. יש כאן לחלוטין ענין של אתגר אישי... עם טריפל אפשר לטפס כל עליה בקלילות, גם עם סובארו. כל אחד שיעשה את החשבון לעצמו.
 

g i l 1 7 8

New member
אני החלפתי קסטה אחורית

ל-32 וזה שינה את חיי... (אני בעל דאבל קראנק) מבחינת יחס כח זה משתווה להוספה של טריפל קראנק
 

daskarov

New member
38-23, דאבל, ומאד קשה לטפס.

מצד אחד אפשר להמשיך ולהתאמן על הכח. או להחליף קסטה ל 27,25,23 ולעבוד על סל"ד גבוה יותר... מה דעתכם?
 

gsprukt

New member
זו רק דעתי, אבל

לי יש דאבל 39/53 ומאחור 12/26 ואני מצליח לטפס כל עליה. הכושר שלי ממוצע (יחסית לרוכבי כביש). במקומך הייתי מחליף לקסטה יותר ידידותית...
 

Gal isr

New member
גם אני עם שילוב כמו שלך

מרגיש מעולה
ועולה הכל (בינתיים)
 

Infin1ty

New member
תאמת, אני לא יודע מה יש לי ../images/Emo3.gif

איך אני יודע
?
 

daskarov

New member
מסתכלים על הגל"ש. זה כתוב.

בדקתי שוב - 53-39 מלפנים, 23-11 מאחור. קשה ומחשל.
 

David from home

New member
טריפל

אני רוכב על קומפניולו ולוצה 10 עם טריפל של מיש 53-42-32. היתרון קסטה אחורית 12-23 מעברים של גלגל"ש שן אחת. שילובים מדוייקים בזכות יכולת התמרון של קומפניולו. יש מחשבה להחליף את הגלגל של 12 ב 20 ע"מ לקבל מעבר רצוף יותר. דוד
נ.ב האופניים עצמם הן אדי מרקס.
 
למעלה